Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-26@23:45:26 GMT

موبایل قاپ پراید سوار دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۷۳۹۲۵

موبایل قاپ پراید سوار دستگیر شد

رئیس کلانتری ۱۱۵ رازی از دستگیری یک نفر خبر داد که با استفاده از یک دستگاه خودرو پراید اقدام به قاپ زنی می‌کرد. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ منصور زمانی گفت: طی هفته گذشته چند نفر از شهروندان با مراجعه به این کلانتری در خصوص وقوع کیف قاپی شکایت نمودند که وجه تشابه همه آن‌ها این بود که سارق با استفاده از یک دستگاه خودرو پراید سفید رنگ اقدام به سرقت می‌نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: با بدست آمدن سرنخ‌های اولیه و مسیر‌های تردد این خودرو دستگیری و توقیف خودرو مذکور در دستور کار عوامل گشت این کلانتری قرار گرفت که شب گذشته خودرو مذکور توسط عوامل گشتی رویت شد و تحت تعقیب قرار گرفت که عوامل گشتی با اخطار‌های مکرر سعی در متوقف نمودن این سارق داشتند که راننده خودرو پراید بدون توجه به دستور ایست به مسیر خود ادامه میداد و گشت کلانتری ناچار به استفاده از اسلحه شد و با شلیک تیر و هدف قرار دادن هر چهار چرخ خودرو موفق شدند پس از تعقیب و گریز در خیابان شوش خودرو مذکور را متوقف نمایند.   بیشتر بخوانید: گودبرداری در خیابان طالقانی یک کشته داد+فیلم و عکس
رئیس کلانتری ۱۱۵ رازی در ادامه گفت: در بازجویی‌های اولیه راننده خودرو که ۲۹ سال سن داشت به اعمال مجرمانه خود اعتراف نموده و اقرار کرد در شب‌های گذشته بیش از ۱۰ مورد با استفاده از این خودرو اقدام به کیف قاپی و موبایل قاپی کرده است و با بررسی خودرو نیز مشخص شد این خودرو از محدوده کلانتری ۱۴۰ باغ فیض به سرقت رفته و پلاک آن نیز دستکوب و فاقد اصالت است؛ بنابراین با توجه به ابعاد موضوع در خصوص این فرد ضمن تشکیل پرونده مراتب به مراجع قضائی منعکس شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: موبایل قاپ پراید سوار بازجویی از سارق شلیک تیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۳۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرونشست زمین در بهارستان خودرو پراید را بلعید

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گلستان گفت: یک دستگاه خودرو پراید به دلیل فرونشست ناشی از نشتی آب در سلطان آباد به زمین فرو رفت. - اخبار استانها -

احمد رجبی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در بهارستان، با اشاره به وقوع فرونشست در محله سلطان آباد شهر گلستان اظهار داشت: پدیده فرونشست در یکی از معابر فرعی سلطان آباد، به علت نشتی آب منجر به حادثه شد.

وی با بیان اینکه یک دستگاه خودرو پراید در حین فرونشست زمین به دل زمین کشیده شد افزود: خودرو پراید از روز گذشته در معبر پارک شده بود که به دلیل نشتی لوله آب در زیر زمین و سنگینی خودرو در زمین فرو رفت.

فرونشست زمین در میدان امام حسین(ع) یزد با بارش‌های اخیر

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری گلستان در پایان خاطرنشان کرد: در این حادثه،دخوشبختانه هیچگونه مصدومی وجود نداشت و با کمک عوامل عمرانی و خدمات شهری شهرداری گلستان خودرو پراید از دل زمین بیرون کشیده شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فرونشست زمین در بهارستان پراید را بلعید
  • فرونشست زمین در بهارستان خودرو پراید را بلعید
  • قمه‌کش‌های ارومیه دستگیر شدند
  • قمه‌کش‌های ارومیه دستگیر شدند + جزئیات
  • حادثه رانندگی در محور قدیم ساوه - تهران ۲ کشته بر جا گذاشت
  • دستگیری عامل قمه کشی و شرارت در ایوان
  • دستگیری سارقان سابقه دار باطری خودرو در یزد
  • اسحاق جهانگیری: گفتم حاضر نیستم زن و بچه‌ام را سوار پیکان کنم
  • کشف بیش از ۵۰۰ موبایل سرقتی در عملیات پلیس آگاهی پایتخت / کاهش آمار وقوع سرقت مسلحانه
  • ربودن کودک چهار ساله با خودرو مادرش