Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین از تسنیم، با حکم مقام قضایی در اهواز، یک صرافی که به گفته شکات، در لیست صرافی‌ های مجاز بانک مرکزی قرار داشت و تحت عنوان تامین ارز واردات در قالب سامانه نیما، به میزان 300 میلیارد تومان، از 50 کارخانه و واردکننده‌، کلاهبرداری کرده بود پلمپ شد.

همچنین بازپرس پرونده مذکور در اهواز در حکم صادره، از اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی خواسته تا با مکاتبه با سازمان صنعت، معدن و تجارت، نسبت به حذف نام این صرافی از سامانه نیما اقدام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کارخانجات مدعی هستند که مبلغ حدود 300 میلیارد تومان را برای تامین مواد اولیه خود از طریق سامانه جامع تجارت و ثبت از طریق صرافی، به حساب صرافی مذکور واریز کرده‌اند و این مبلغ نیز به گفته صراف، به حساب فرد دیگری که مورد تایید سامانه سنا بوده، به صورت قانونی منتقل شده است.

شکات این پرونده در مکاتبات جداگانه‌ای با رئیس کل بانک مرکزی، وزیر صنعت، معدن و تجارت و دفتر امور خدمات بازرگانی وزارت صمت و معاونان این وزارتخانه، خواستار پیگیری موضوع و جلوگیری از تعطیلی این واحدهای تولیدی شده‌اند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: صرافی های مجاز کلاهبرداری سامانه نیما پلمپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۳۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها در یزد

حجت الاسلام سید ابوالفضل امام رییس اداره اجرایی زکات یزد گفت: به منظور سهولت در پرداخت زکات، گزینه‌ای در دستگاه کارتخوان هوشمند نانوایی‌ها تعبیه شده که مردم می‌توانند با انتخاب هر یک از گزینه ها، نسبت به پرداخت مبلغ مورد نظر خود اقدام کنند.

وی افزود: مردم از پرداخت پول نقد به نانوایی خودداری و فقط و فقط از طریق کارتخوان اقدام کنند و پس از ثبت تراکنش با برنامه ریزی که توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) برای جامعه هدف انجام شده است، مددجویان می‌توانند از طریق کمیته امداد نسبت به تحویل نان از هر یک از واحد‌های نانوایی اقدام کنند.

رییس اداره اجرایی زکات یزد از جمع آوری زکات فطریه و کفاره به مبلغ هفت میلیاردتومان در سال جاری خبر دادو بیان داشت:از این مبلغ دو میلیارد تومان را مردم و خیران به طور مستقیم به حساب ایتام واریز کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • پاداش قبولی سوادآموزان سال‌های ۱۳۹۸ و ۱۴۰۱ کردستان واریز شد
  • کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال دستگیر شد
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها در یزد
  • کلاهبرداری از طریق جعل اسناد خودرو در نظرآباد
  • کلاهبرداری از مالباخته در فضای مجازی
  • ۲۰۰ تاجر آفریقایی برای توسعه تجارت شناسایی شد
  • وب‌سایت‌هایی که بازدید می‌کنید چقدر ایمن هستند؟
  • اسکیمر چیست و چگونه در دام کلاهبرداران اسکیمری نیفتیم؟
  • کشف رشوه خواری و پولشویی بیش از ۲۰ میلیاردی
  • دستگیری عامل کلاهبرداری ۲۰۰ میلیاردی در گرگان