Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقتصاد آنلاین - فائزه مومنی؛ دیروز مجید فراهانی، عضو شورای شهر تهران طی تذکری گفت که گود مجاور سالن همایش‌ ایمنی کافی ندارد و خود برج نیز کج شده است.

صفا صبوری، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در پاسخ به این تذکر در گفت‌وگو با اقتصادآنلاین گفت: موضوعی که درباره کج شدن برج میلاد گفته می‌شود یک اشتباه ساده مهندسی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گود موجود در کجاور مرکز همایش‌ها است و ربطی به برج ندارد.

او ادامه داد: احتمال‌هایی راجع به وجود خطر درباره این گود برای سالن همایش‌ها وجود دارد که ما در حال پایش مستمر هستیم و تاکنون به مسئله و مشکل خاصی برنخوردیم.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در پاسخ به این سوال که ناظر اصلی پایش گود مجاور سالن همایش‌های برج میلاد کیست، گفت: یک شرکت به طور ویژه مسئول پایش ایمنی آن است و ما اعداد را به طور مرتب دریافت کرده و می‌سنجیم.

همچنین پیروز حناچی، شهردار تهران نیز درباره آخرین وضعیت این گود به خبرنگار اقتصادآنلاین گفت: در هر صورت باید در این گود عمیق سازه ساخته شود تا ایمنی مرکز همایش‌ها نیز حفظ شود و چاره‌ای جز این وجود ندارد.

بیش از سه سال است که نهادها و حوزه‌های مختلفی از جمله بازرسی کشور، وزارت راه و شهرسازی، برخی کارشناسان و اعضای شورای شهر تهران نسبت به ایمنی گود مجاور سالن همایش‌ها تذکر داده‌اند اما هربار ذینفعان از جمله مدیرعامل برج و معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفته‌اند که این گود ایمن‌سازی شده و خطری آن را تهدید نمی‌کند!

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: برج برج میلاد برج میلاد برج میلاد شهردار تهران شهرداری تهران مجید فراهانی گود برج میلاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۴۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش ایمنی وبهداشت شغلی شرکت‌های شهرستان میبد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، به همت اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی میبد و با همکاری معدن سنگ آهن سورک ندوشن، همایش آموزشی مسئولین ایمنی شرکت‌های شهرستان میبد در محل خانه فرهنگ دکتر اسلامی این شهر برگزار شد.


این همایش با حضور محمدی مدیر روابط کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و با تدریس مهندس دشت آبادی رئیس اداره بازرسی کار آن اداره ک و مسئولین ایمنی شرکت‌های شهرستان میبد برگزار شد.


رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی میبد، هدف از برگزاری این همایش آموزشی را ارتقاء سطح دانش مسئولین ایمنی در راستای افزایش سطح ایمنی و کاهش حوادث ناشی از کار در سطح کارگاه‌های شهرستان عنوان نمود.


علائی در پایان، هفته کار و کارگر را به تمامی کارگران شهرستان به ویژه کارگران بخش ندوشن تبریک گفت و خواستار رعایت هر چه بیشتر نکات ایمنی در کارگاه‌های شهرستان توسط کارگران و کارفرمایان شد.


در پایان از ۳ نفر از مسئولین برتر شرکت‌های شهرستان به شرح ذیل تجلیل به عمل آمد.

دیگر خبرها

  • ساخت سالن پذیرایی خیرساز ویژه زوج های جوان در گراش
  • اولین نکوداشت روانشناسان رضوی برگزار می شود
  • واکنش زاکانی به حواشی قرارداد واردات خودروهای برقی
  • برگزاری همایش ایمنی وبهداشت شغلی شرکت‌های شهرستان میبد
  • ساخت پارکینگ‌های محلی منطقه‌ای و ارتقاء ایمنی شهروندان در دستور کار شهرداری منطقه۱۶ باشد
  • روش‌های نوین ساختمان سازی در سال جدید
  • آغاز ساخت ایستگاه مترو بازارک رباط کریم
  • سنگلج در خطر است!
  • ضرورت متناسب سازی دروس دانشگاهی با نیاز صنعت فولاد کشور
  • برچیده شدن بزرگترین مرکز تجمع معتادان در منطقه ۷ تهران