Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@09:09:00 GMT

چه مدافعانی زیر رادار تیم های جزیره هستند؟ (عکس)

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۷۵۳۷۴

با باز شدن پنجره نقل و انتقالات لیگ ها، شایعات زیادی به وجود آمده است و ممکن است که بازیکن های بزرگی از تیم های مختلف به لیگ جزیره بیایند و این لیگ را جذاب تر کنند.

به گزارش "ورزش سه"، امروزه یکی از اولویت های هر تیمی می تواند خریدن دفاع خوب باشد و تیم ها پول زیادی را روی خط دفاع خرج می کنند. برای مثال: لیورپول فن دایک را با 75 میلیون یورو و سیتی آیمریک لاپورت را با 57 میلیون یورو خرید؛ اما گاهی نیاز نیست پول بسیار هنگفتی را خرج دفاع کرد و می توان استعداد های جوان و ارزان را خرید که می توانند بسیار مناسب برای تیم نیز باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

برای مثال، فابین شار، دفاع نیوکاسل که فصل قبل تنها با 3 میلیون یورو از دیپورتیوو لاکرونیا به تیم رافا بنیتز اضافه شد و اکنون یک دفاع ثابت است. در این مقاله 5 مدافع ارزان و با استعداد که ممکن است به تیم های لیگ جزیره بپیوندند را بررسی خواهیم کرد.

 


1.آیسا مندی(رئال بتیس)

 

 

 


چه تیمی ممکن است او را بخرد؟لستر سیتی 
لستر سیتی در فصل قبل زیر نظر برندان راجرز پیشرفت خوبی داشت و نوع بازی خود را تغییر داد.اما برای این که یک قدم جلو تر بگذارند،باید یک دفاع وسط خوب با قابلیت حفظ توپ تهیه کنند. فصل قبل یک افت ترسناک کیکه ستین و بتیس را گرفت و ستین هیچ انتخابی نداشت جز اینکه مقداری تغییر ایجاد کند. پس او نوع بازی را تغییر داد و بازی بتیس حتی برای چند دقیقه هم دیدنی شد و مرکز تمام زیبایی این بازی ها کسی نبود جز یک مدافع با قابلیت های بالا به نام آیسا مندی. او با داشتن 2904 لمس توپ،در بین مدافعان لالیگا در فصل قبل بهترین بود. او همچنین با 2387 پاس بیشترین پاس را در میان مدافعان لالیگا داد. البته هیچ مدافعی در فصل قبل بیشتر از او خطا نکرد و مندی مرتکب 56 خطا شد. او همچنین 10 کارت زرد در 35 بازی دریافت کرد. کم بودن نظم در او مشاهده می شود و به نظر می رسد با رفتن او به لیگ برتر، بهتر شود.

 

 
آرماندو ایتزو(تورینو)

 

 

 


چه تیمی ممکن است او را بخرد؟آرسنال

در بحث بازپس گیری توپ(252تا)و تصاحب توپ (87تا)هیچ مدافعی بهتر از او در سری آ پیدا نمی شود و در نبرد های هوایی پس از مدافع فیورنتینا، پزلا، با 118 نبرد هوایی موفق یک هیولا محسوب می شود. البته که تورینو کار راحت تری نسبت به آرسنال دارد و در لیگ هایی مثل لیگ اروپا یا لیگ قهرمانان نیست اما عملکرد ایتزو در نوع خود عملکردی قابل قبول است. قیمت او نیز مناسب است و با توجه به بودجه آرسنال میتواند هدف مناسبی باشد. ایتزو با داشتن حدودا 78 درصد پاس صحیح میتواند مدافع خوبی برای آرسنال باشد. البته آرسنال نیاز به مدافعی دارد که مانند سنگ سخت باشد و مانند موستفی و دیگر دفاع های آرسنال اشتباه نکند.

 


3.کریستوف هرلی(نیس)

 

 

 


چه تیمی ممکن است او را بخرد؟واتفورد
بدون توجه به عملکرد خوب آنها در فصل قبل،آن ها 59 بار گل خوردند و این یک فاجعه است. آنها 7 اشتباه منجر به گل داشتند که این افتضاح است و دلیل آن نیز یک دفاع نه چندان خوب و مستحکم است.  این دفاع باعث شد که آنها فصل را در جایگاه یازدهم جدول تمام کنند.
آن ها زیر نظر خاوی گارسیا در حال پیشرفت هستند و تنها چیزی که اکنون به آنها کمک میکند یک دفاع وسط است تا دفاع را متمرکز کرده و به ساختار آن کمک کند. آن ها باید دفاعی بخرند که جایگزین کریگ کتکارت باشد زیرا او با 4 اشتباه یک فاجعه بود.  هرلی با 33 بازی در لیگ فرانسه با تیم نیس تنها 35 گل دریافت کردند که با تیم قهرمان یعنی پاریس سنت ژرمن برابری کرد. او 101 از 161 نبرد هوایی را برنده بود و اشتباه منجر به گل هم نداشت. هرلی در کنار بازیکن سابق بایرن،دانته فصل را به اتمام و رساند و به نظر می تواند در واتفورد هم بدرخشد.

 


4.نیکو الودی( مونشن گلادباخ)

 

 

 


چه تیمی ممکن است او را بخرد؟ منچستر یونایتد
ده لیخت،مگوایر و دیوپ کسانی هستند که شایعه شده است که به یونایتد بپیوندند درحالی که بسیار به وجود آنها در الدترافورد مشکوک هستیم. اگر اوله گنار سولسشر دست از خرید آنها بکشد باید بازیکن گلادباخ را بخرد یعنی نیکو الودی. الودی کاملا مناسب سیستم جوان تیم یونایتد است و عملکرد شخصی او نیز حیرت انگیز است. او با 2422 لمس توپ و 1916 پاس درست در رتبه سوم بهترین ها در مدافعین بوندسلیگا در فصل 18_19 بود. او همچنین با 82 نبرد هوایی موفق جزو ده مدافع برتر لیگ آلمان بود. یکی دیگر از آمار او داشتن 157 بازپس گیری توپ، 130 دفع توپ و 48 تصاحب توپ است که بیشتر از هر مدافع گلادباخ است. البته با توجه به سن کم او (22)مقداری باید تجربه نیز کسب کند زیرا او در فصل قبل 6 اشتباه داشت که منجر به شوت به سمت چهارچوب شد. وقتی که مورینیو سرمربی یونایتد بود الودی همچنان مورد نظر شیاطین سرخ نیز بود. یک یا دوسال تمرین و کسب تجربه تحت نظر مربیان مطرح می تواند یک ریو فردیناند از او بسازد.


5.سلیف سانه(شالکه)

 

 

 


چه تیمی ممکن است او را بخرد؟برنلی
برنلی در سال های اخیر چند مدافع وسط خوب تولید کرده و داشته است،مانند:مایکل کین و تارکوفسکی. تارکوفسکی در حال انتقال به ولورهمپتون به نظر می رسد. رفتن او، بن می را منتظر یک همکار جدید می گذارد. هیچ مدافع وسطی از نظر نبرد هوایی مانند سلیف سانه نبوده است و او با 119 نبرد هوایی موفق بهترین مدافع از نظر نبرد های هوایی بود. این مدافع سنگالی پس از انتونس با 29 بلاک بهترین بود و سانه هیچ اشتباه منجر به گلی نداشت و در کل یک مدافع قابل اعتماد و قدرتمند است که برای تیم شان دایچ مناسب است. سانه با 83 درصد پاس از هر دو دفاع وسط برنلی بهتر بوده است و اگر دایچ این مدافع را بخرد می تواند از سانه مطمئن باشد. سانه در فصل قبل در کل بازی هایی که برای شالکه در تمام رقابت ها انجام داد، 4 گل به ثمر رساند و این در حالی است که آن ها فصل را در رده چهاردهم جدول به پایان رساندند و اگر تیمی از لیگ جزیره به او پیشنهاد دهد به نظر او پیشنهاد را قبول کند.

 

منبع:اسکواکا
ترجمه:امیررضا ایمانی،میلاد کیانی 

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۵۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حل معضل ۷۱۴۲ سند جزیره قشم بعد از ۵۳ سال

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان گفت: سال ۱۳۵۱ تعداد ۷ هزار و ۱۴۲ سند برای یکی از مناطق قشم صادر شد‌ که اشکال داشت و مشکلاتی ایجاد کرده بود که با دستور رئیس قوه قضاییه و یافتن راهکار، این‌مشکل بعد از ۵۳ سال حل شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، نشست خبری مجتبی قهرمانی؛ رئیس کل دادگستری استان هرمزگان، امروز دوشنبه 17 اردیبهشت برگزار شد. قهرمانی در این نشست خبری که میزبان هفتمین تور رسانه‌ای قوه قضاییه (دومین تور در استان هرمزگان) بود، با تشریح سفر اخیر رئیس دستگاه قضا به استان هرمزگان اظهار کرد: در دوران تحول و تعالی برای دومین بار میزبان رئیس قوه قضاییه بودیم. سفر قبلی اسفند 1400 بود و امسال در 12 و 13 اردیبهشت باز هم تکرار شد. این سفر بدون انجام تشریفات مربوط به شخص رئس قوه‌ قضاییه بود.

وی افزود: برای این سفر اقدامات تخصصی و حرفه‌ای برنامه‌ریزی شد. حجت‌الاسلام محسنی‌اژه‌ای سفری هدفمند و محرک و موثر و تخصصی و حرفه‌ای به استان داشتند که برای آن صدها نفر ساعت کار تخصصی شده بود.

تور نظارتی قوه قضاییه با حضور اصحاب رسانه آغاز شد

قهرمانی ادامه داد: سفر استانی رئیس قوه قضاییه باعث ایجاد حساسیت می‌شود زیرا وی ورود جدی و دقیق با مسائل دارد و مدیران دستگاه‌ها و ما در دستگاه قضایی خود را آماده می‌کنیم که عملکرد مطلوب و بدون اشکال خود را معرفی کنیم.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان ادامه داد: سفر اخیر رئیس دستگاه قضا نوآوری‌هایی داشت که یکی از آنها برگزاری همایش خانواده بود. حجت‌الاسلام محسنی‌اژه‌ای مستقیم از فرودگاه در همایش بیش از هزار نفری همکاران و خانواده‌ها شرکت کرد و در آن از بیش از صد نفر از معلمان که همسر همکاران بودند به مناسبت روز معلم تقدیر شد.

وی افزود: همچنین در جریان این سفر نمایشگاهی برای جهاد تبیین و بحث تصویر رسانه‌ای قوه برپا کردیم که در آن معاونت‌ها و سازمان‌های مختلف دستاوردهای خود را به نمایش گذاشته‌اند.

وی گفت: ویژگی دیگر سفر رئیس قوه قضاییه به استان هرمزگان که خیلی برجسته بود، ملاقات وی و معاونین قوه با 15 قشر بود و این ملاقات‌ها با خانواده شهدا، نیروهای مسلح، مردم عادی و مراجعان، نخبگان، دانشجویان، کارگران، صیادان، معلمان، کشاورزان و باغداران، علمای اهل تسنن و شیعه، مدیران دولتی، تجار و بازرگانان، زندانیان و بیماران سو مصرف مواد تحت درمان انجام شد.

قهرمانی ادامه داد: برنامه‌های جانبی برای این سفر هم انجام شد مانند ارائه خدمات جهادی در سراسر استان از سوی دفاتر خدمات الکترونیک قضایی و نیز برپایی میز خدمت در مساجد توسط روسای دادگستری‌های استان.

وی تأکید کرد: سفر رئیس قوه قضاییه صرفاً یک کار سازمانی و نظارتی نیست و فرهنگسازی‌هایی هم دارد.‌ مثل فرهنگ حضور میدانی و نظارت‌پذیری، مسئولیت‌پذیری، گره‌گشایی از امور، نگاه تخصصی و نوین و فرهنگ مردمی‌‌بودن. همچنین در سفر رئیس قوه به استان هرمزگان موضوعاتی مانند رفاهیات همکاران، احداث بوستان مسئولیت اجتماعی، حل شدن مشکل واردات ماشین‌آلات راهسازی، تعیین تکلیف محموله بزرگ روغن، تهیه آمبولانس و خودروی آتش‌نشانی برای منطقه تنگه زاب از محل مسئولیت اجتناعی یک شرکت خصوصی، آزادی زندانیان (105 ایرانی و 40 اتباع) و رضایت قصاص، افتتاح سالن مانیتورینگ سوخت برای مبارزه با قاچاق سوخت، تصویب تجهیز آزمایشگاه سم‌شناسی پزشکی قانونی استان با مشارکت دولت و ... به سرانجام رسیدند.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در پایان با اعلام دوباره خبر حل مشکل اسناد موسوم به رفسنجان قشم گفت: در سال 1351 شخصی از رفسنجان کرمان می‌آید و 7142 سند برای یکی از مناطق قشم صادر می‌کند‌ اما مشکل اسناد این بود که حدود اربعه آن مشخص نیست. این اسناد سال‌هاست چالش جدی جزیره قشم و عامل اختلاف بین مردم است و ثبات مالکیت در قشم را دچار تزلزل کرده است. چند ماه قبل جلسه‌ای با رئیس قوه قضاییه بحث اسناد رفسنجان مطرح شد و وی دستور داد تا این گره باز شود و با برگزاری جلسات متعدد و بررسی طرح‌های مختلف، روش فعلی را عملیاتی کردیم که برای مردم به صورت کاملاً رایگان انجام و مشکل منطقه بعد از 53 سال حل شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فرعون مصر در لیگ جزیره خوش درخشید
  • تخصیص ۳ میلیارد تومان برای ساخت پلاژ در جزیره خارک
  • حل معضل ۷۱۴۲ سند جزیره قشم بعد از ۵۳ سال
  • تاریخ‌سازی فرعون در لیگ جزیره
  • درباره خودرو اکستریم VX
  • بازگشت پرشکوه هاوال با H۶
  • تور جهانی تنیس ساحلی در جزیره کیش (عکس)
  • لحظه پرش دیدنی هالند به سمت آقای گلی لیگ جزیره + فیلم
  • پاسداری از خون و راه شهدا، رسالت همگانی
  • دست‌کش طلایی لیگ جزیره به دروازه‌بان آرسنال رسید