Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سعید کشمیری ظهر دوشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر اظهار داشت: طرح بسیج ملی کنترل فشار خون از ۱۸ خردادماه همزمان با سراسر کشور در استان بوشهر آغاز شده و تا ۱۵ تیرماه ادامه خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: در این طرح ۵۰۰ هزار نفر از افراد بالای ۳۰ سال سن در استان بوشهر مورد اندازه‌گیری فشار خون قرار می‌گیرند که تاکنون اندازه‌گیری فشار خون برای ۲۵۰ هزار نفر در استان انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از معرفی افراد مبتلا به فشار خون بالا به مراکز درمانی و پزشک خبر داد و اضافه کرد: بر اساس مطالعات سال‌های قبل، ۲۵ درصد از افراد بالای ۳۰ سال دارای فشار خون بالا هستند.

وی با اشاره به اینکه ارزیابی مطالعات طرح بسیج ملی کنترل فشار خون هنوز انجام نشده است، افزود: جلوگیری از فراگیری بیماری‌های غیر واگیر مانند دیابت، چاقی و فشارخون در دستور کار وزارت بهداشت است.

کشمیری با بیان اینکه فراگیری بیماری‌های غیر واگیر خطرات بسیاری را در پی دارد، ادامه داد: بسیاری از افراد دارای فشار خون بالا از بیماری خود خبر ندارند و این موضوع باعث خطرات زیادی می‌شود.

کد خبر 4649914

منبع: مهر

کلیدواژه: فشار خون دیابت چاقی بوشهر دانشگاه علوم پزشکی بوشهر وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۵۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوگواری بوشهری‌ها به مناسبت شهادت امام جعفر صادق (ع)

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، مردم ولایت‌مدار استان بوشهر دیشب و امروز با حضور در مساجد و تکایا و برپایی دسته‌جات عزاداری در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) عزاداری و به یاد مظلومیت رئیس مذهب جعفری و در غم شهادتش سوگواری کردند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سوگواری بوشهری‌ها به مناسبت شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • فشار خون عامل مرگ سالانه ۱۰ میلیون نفر در جهان
  • حضور ۱۵۴ حافظ قرآن کریم بوشهری در کسب مدرک تخصصی
  • علائم فشار خون بالا
  • علائم فشار خون بالا را بشناسید
  • مراقب این قاتل خاموش باشید
  • مراقب فشار خون، این قاتل خاموش باشید
  • مراقب قاتل خاموش باشید
  • فشارخون عامل اصلی بیماری های قلبی و عروقی
  • مراقب قاتل خاموش باشید/ افراد بالغ باید غربالگری فشارخون شوند