Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان گفت: بیست و یکمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز در این استان برگزار می‌شود. ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۸ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، سعید هژبری بعدازظهر امروز اظهار داشت: مهم‌ترین رویکرد جشنواره بیست و یکمین خیرین مدرسه‌ساز «افزایش ایمنی مدارس» است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه از ابتدای ایجاد تشکل خیرین مدرسه‌ساز استان سمنان تا امروز 20 جشنواره برگزارشده است گفت: در طول این جشنواره‌ها یک هزار و 370 میلیارد ریال از سوی خیرین مدرسه‌ساز تعهد شده که تاکنون 730 میلیارد ریال از این تعهدات در طول این جشنواره‌ها محقق شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان با بیان این‌که مشارکت خیرین در این استان از میانگین کشوری بالاتر است خاطرنشان کرد: باید درصد مشارکت خیرین در این استان بیش‌ازپیش افزایش یابد.

450 مدرسه یزد میزبان بیست و یکمین جشنواره تجلیل از خیرین مدرسه ساز استبیست و یکمین جشنواره خیرین مدرسه ساز کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شودخراسان جنوبی|شهرستان زیرکوه نیازمند توجه ویژه خیرین مدرسه ساز است

هژبری با بیان اینکه افراد توانمند و معتقد به انفاق و ایثار در استان سمنان فراوان هست خاطرنشان کرد: باید از ظرفیت رسانه‌ها برای مشارکت بیش‌ازپیش خیران استفاده کرد.

وی با بیان اینکه از ابتدای نهضت خیرین تاکنون 187 پروژه به بهره‌برداری رسیده است گفت: در قالب این پروژه‌ها 842 میلیارد ریال به مدرسه‌سازی در استان سمنان کمک شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان یکی از سیاست‌های سازمان نوسازی مدارس را برگزاری جشنواره‌های مدرسه‌ای عنوان کرد و گفت: برگزاری جشنواره‌های مدرسه‌ای در طول سال از سوی دانش آموزان، مدیران و معلمان در دستور کار قرار دارد و از طریق این جشنواره‌ها خیران به مدارسی که خود احداث کردند دعوت‌شده و در جریان آخرین شرایط و مشکلات آن قرار می‌گیرند.

40 جشنواره مدرسه‌ای در استان سمنان برگزارشده است

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان با بیان اینکه تا امروز 40 جشنواره مدرسه‌ای در این استان برگزارشده است گفت: با برگزاری این جشنواره‌ها بیست میلیارد ریال تعهد از سوی خیرین ثبت‌شده است.

هژبری خاطرنشان کرد: پیوند اولیا و مربیان، دانش آموزان با خیرین برخی از برکات برگزاری این جشنواره‌های مدرسه‌ای است.

444 مجموعه حقوقی و حقیقی خیرین مدرسه‌ساز در استان سمنان وجود دارد

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان از فعالیت 444 مجموعه حقوقی و حقیقی خیرین مدرسه‌ساز در این استان خبر داد.

هژبری خاطرنشان کرد: از این تعداد خیرین مدرسه‌ساز حقیقی و حقوقی، 83 موسسه حقوقی و 267 نفر مرد و 94 نفر زن هستند.

وی با بیان اینکه 13 پروژه آموزشی در سال گذشته با مشارکت خیران به بهره‌برداری رسید افزود: این پروژه‌ها شامل 93 کلاس درس در زیربنایی به مساحت 18 هزار و 300 مترمربع تکمیل‌شده و به بهره‌برداری رسید.

مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان با بیان اینکه بیش از 237 میلیارد ریال برای تکمیل این پروژه‌ها هزینه شده است گفت: 121 میلیارد ریال از این هزینه‌ها را خیران تأمین کردند که معادل 51 درصد از مجموع هزینه احداث این فضاهای آموزشی است.

انتهای پیام/ ع

R41366/P/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۶۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه خیر ساز در خوی

مدرسه ۶ کلاسه خیرساز مرحوم «مهدی گلوانی» در خوی با حضور فرماندار ویژه خوی، امام جمعه و جمعی از روسای ادارات به بهره برداری رسید.

 فرماندار ویژه شهرستان خوی در آیین افتتاح مدرسه خیری ۶ کلاسه مرحوم مهدی گلوانی با استناد به آیات قرآن گفت: مدرسه سازی همانند جهاد در جبهه‌های نبرد بوده و صدقه جاری محسوب می‌شود.

کریم علی نژاد با اشاره به اینکه، مدرسه‌سازی توشه برداشتن برای آخرت و یک تجارت معنوی ماندگار است گفت: باید قدردان همراهی مجمع خیرین و خیرین مدرسه ساز باشیم که در کنار دولت برای رفع کمبود فضا‌های آموزشی حضوری پرشور دارند.

رئیس آموزش و پرورش خوی نیز در حاشیه این مراسم به خبرنگاران گفت: این مدرسه خیر ساز شش کلاسه با ۷۵۰ مترمربع زیربنا و ۸۰ میلیارد ریال اعتبار توسط «حاج حسین گلوانی» تأمین اعتبار شده است.

مرتضی محمد پور افزود: حسین گلوانی خیر خویی، در اقدامی نیک و الگو محور این مدرسه را با نظارت نوسازی مدارس استان به نام و یاد پسر مرحوم شان "مهدی گلوانی" احداث کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • تحقق ۵۰ درصدی تعهد خیرین مدرسه ساز
  • برگزاری جشنواره خیرین مدرسه‌ساز در بام ایران
  • تاکید استاندار قم بر‌ حمایت از خیرین مدرسه‌ساز
  • ۴۰۰ خیر مدرسه ساز در چهارمحال‌ و بختیاری وجود دارد
  • افتتاح مدرسه خیرساز در منطقه پردیسان قم
  • نهمین دوره جشنواره خوارزمی در کاشان
  • شناسایی ۱۰۰ مدرسه خطرآفرین در چهارمحال و بختیاری
  • ساخت ۶۰ درصد پروژ‌های مدرسه‌سازی با مشارکت مردم
  • حضور مهمانان جبهه مقاومت در اجلاس پیرغلامان حسینی کرمان
  • بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه خیر ساز در خوی