Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان اردبیل گفت: در سال گذشته خیرین اردبیلی ۷۰ میلیارد تومان برای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد و مالی کمک کردند که با جمع‌آوری این کمک‌ها زمینه برای آزادی ۲۸۴ نفر از این زندانیان فراهم شد. ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۵ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

کریم‌الله محبوبی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: در سال گذشته خیرین اردبیلی 70 میلیارد تومان برای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد و مالی کمک کردند که با جمع‌آوری این کمک‌ها زمینه برای آزادی 284 نفر از این زندانیان فراهم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به آمار زندانیان جرائم مالی و غیرعمد در استان بیان کرد: بیش از 570 نفر زندانی غیرعمد در حال حاضر در زندان‌های استان به سر می‌برند که برای آزادسازی این افراد از زندان‌ها نیازمند مساعدت و کمک هر چه بیشتر خیرین و مردم نیکوکار استان هستیم.

570 زندانی مالی در اردبیل چشم انتظار یاری خیران هستند1500 زندانی جرائم مالی در اردبیل با کمک‌های خیرین آزاد شدند32 جشن گلریزان برای آزادی زندانیان مالی در اردبیل برگزار می‌شود700 زندانی جرائم مالی در اردبیل نیازمند کمک‌های خیرین برای آزدی هستند

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان اردبیل  تصریح کرد: ستاد دیه یک نهاد مردمی بوده که در راستای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد و مالی فعالیت می‌کند و تلاش و جدیت از بدو تاسیس این بنیاد بر جذب و جلب هر چه بیشتر کمک‌های خیرین برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد و مالی بوده است و در این زمینه اقدامات مناسبی در استان انجام شده است.

محبوبی برگزاری جشن‌های گلریزان را گامی مهم در راستای جمع‌آوری کمک‌های خیرین و آزادسازی زندانیان هدف دانست و گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان امسال 32 مورد جشن گلریزان در مناطق مختلف استان برگزار شد به طوری که از این جشن‌ها 12 مورد در 20 بخش و دو مرکز دهستان شهرستان‌های استان برگزار و زمینه برای جمع‌آوری کمک‌های خیرین فراهم شده است.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان اردبیل از تداوم برگزاری جشن‌های گلریزان برای آزادسازی زندانیان در استان خبر داد و افزود: در کنار جمع‌آوری کمک‌های خیرین و مردم نیکوکار استان، برگزاری این جشن‌ها اقدامی مهم در راستای اطلاع‌رسانی و آگاهسازی عمومی برای کمک به این امر بوده و در این زمینه نیز برنامه‌ریزی‌های اساسی انجام می‌شود.

انتهای پیام/ ع

R41374/P/S6,49/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۴۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش بین المللی مدیریت ورزشی در اردبیل برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، در این همایش که صبح سه شنبه در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد دبیر علمی همایش مدیریت ورزشی با رویکرد سلامت سازمانی اظهار کرد: برای این همایش ۴۱۲ مقاله از سوی دانشجویان و اساتید ارسال شده بود که از این تعداد با داوری انجام شده ۳۸۰ مقاله با کیفیت و مطلوبیت مورد پذیرش قرار گرفت.

مهرداد محرم زاده خاطرنشان کرد: ۵۳ درصد مقالات ارائه شده در این همایش مربوط به دانشجویان ارشد بین اللملی است که عمدتا از کشورهای عراق و سوریه حضور داشتند.

وی گفت: بحث مدیریت ورزشی از رشته های بین رشته ای علوم ورزشی است که در سال های اخیر با گرایش مختلف مورد توجه قرار گرفته است.

دبیر علمی همایش بین المللی مدیریت ورزشی در اردبیل توانمندی منابع انسانی و سوگیری های درست دانشگاه ها را در توسعه رشته مدیریت ورزشی و اقتصاد و تجارت ورزش یادآورشد و بیان کرد: در این زمینه دانشگاه محقق اردبیلی نیز جزو دانشگاه های پیشرو کشور در توسعه و گسترش رشته های ورزشی است.

محرم زاده افزود: در برگزاری این رویداد از ظرفیت انجمن مدیریت ورزشی ایران استفاده کردیم و شاخه استانی این انجمن فعالیت خوبی را انجام داده و در سال گذشته موفق شدیم در ارزیابی های انجام شده جزو انجمن های موفق معرفی شویم.

وی تصریح کرد: این انجمن اقدام به فعالیت های علمی، تحقیقاتی، چاپ نشریه به زبان های بین المللی، برگزاری کارگاه های آموزشی و ... کرده تا دانشجویان و محققان علوم ورزشی بتوانند از بسترهای فراهم شده انجمن مدیریت ورزشی بهره بگیرند.

عضو هیئت علمی دانشگاه محقق اردبیلی تصریح کرد: سال گذشته اولین همایش مدیریت ورزشی را به صورت ملی برگزار کردیم و امسال این همایش در سطح بین المللی و با حضور دو چهره علمی دانشگاهی از کشور عراق و استرالیا در حال برگزاری است که امیدواریم از نتایج این رویداد که با استقبال دانشجویان خارجی دانشگاه محقق اردبیلی روبرو شده بهره لازم و کافی برده شود.

در این همایش از مقالات برتر در قالب پنل های برگزار شده و پوستر رونمایی شده و از برترین های این همایش با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.

کد خبر 6099132

دیگر خبرها

  • همایش بین المللی مدیریت ورزشی در اردبیل برگزار شد
  • افزون بر پنج هزار متر مربع از اراضی ملی در خلخال آزادسازی شد
  • اجاره وثیقه برای زندانی با وکیل پایه یک دادگستری
  • آزادسازی پنج هزار متر مربع از اراضی ملی در خلخال
  • مراجعه ۱۳ هزار اردبیلی با ادعای نزاع به مراکز پزشکی قانونی
  • گلبالیست های اردبیلی فاتح لیگ یک کشور
  • پیکر مرحوم رحیم پرواسی در اردبیل تشییع شد
  • ۸۵۵ زائر اردبیلی راهی سرزمین وحی می‌شوند
  • تشییع پیکر هنرمند چهره پرداز اردبیلی «رحیم پرواسی»
  • ۸۵۵ زایر اردبیلی راهی سرزمین وحی می شوند