Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور ارشد رئیس‌جمهوری آمریکا اعلام کرد که واشنگتن بخش سیاسی طرح صلح برای خاورمیانه موسوم به «معامله قرن» را در زمانی مناسب اعلام خواهد کرد. ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۹ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از اسکای‌نیوز، «جراد کوشنر» داماد و مشاور ارشد «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا، امروز- دوشنبه- طی اظهاراتی ادعا کرد، هدف از طرح صلح ترامپ برای خاورمیانه، موسوم به «معامله قرن»، بهبود زندگی شهروندان فلسطینی و ساکنان سرزمین‌های اشغالی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کوشنر گفت: «ما بخش سیاسی طرح صلح ترامپ برای خاورمیانه را در زمانی مناسب اعلام خواهیم کرد.»

حماس و فتح: ترامپ از اعراب از طریق بخش اقتصادی «معامله قرن» به شکل تحقیرآمیزی باج‌خواهی می‌کنددیپلمات سعودی: زمان جنگ با اسرائیل به سر رسید؛ آماده سرمایه‌گذاری زیاد در معامله قرن هستیم

کوشنر با اشاره به انتقادها علیه طرح «معامله قرن»، اظهار داشت این انتقادها مبتنی بر احساسات است و بدون پرداختن به جزئیات این طرح صورت می‌گیرد.

وی مخالفت طرف فلسطینی با طرح «معامله قرن» را یک اشتباه استراتژیک خواند و گفت: «ما از اسرائیل حمایت می‌کنیم و اسرائیل همپیمان و شریک امنیتی قوی است و ما خواهان دستیابی به راه‌حلی رضایت بخش برای فلسطینیان هستیم.»

منامه، پایتخت بحرین روزهای 25 و 26 ژوئیه( 4 و 5 تیر) میزبان کنفرانسی «برای ترغیب سرمایه‌گذاری در مناطق فلسطینی»، جهت اجرای بخش اقتصادی طرح «معامله قرن» است.

انتهای پیام/

R1016196/P/S8,90,1128/CT10 واژه های کاربردی مرتبط دونالد ترامپ

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دونالد ترامپ دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۶۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کناره‌گیری وزیر اول اسکاتلند از سمت خود

 

به گزارش تابناک به نقل از الجزیره، وزیر اول اسکاتلند از سمت خود کناره‌گیری کرد. 

«حمزه یوسف»، وزیر اول اسکاتلند، طی نطقی تلویزیونی از سمت خود اعلام کناره‌گیری کرد. 

وی طی این نطق گفت: «‌حاضر نیستم ارزش ها و اصول خود را معامله کنم یا صرفاً برای حفظ قدرت با کسی معامله کنم.»

یوسف افزود که تا زمان تصدی وزیر اول جدید در سمت خود باقی می‌ماند. 

دیگر خبرها

  • اشتباه مهم من در دوره اول این بود: زیادی خوب بودم!- ترامپ 
  • دستگیری قاتل مست دو زن در عروسی
  • ماجرای تلخ عروسی‌هایی که تبدیل به عزا می‌شوند
  • دستگیری قاتل مست ۲ زن در عروسی | ماجرای تلخ عروسی هایی که عزا می شوند
  • تازه داماد ۲۰ ساله‌ای که بعد از تیرخلاص جیش‌الظلم زنده ماند
  • عروس و داماد درچه‌ای راهی خانه بخت شدند
  • کناره‌گیری وزیر اول اسکاتلند از سمت خود
  • رنگ‌های مناسب هر فصل رو بشناسیم (فیلم)
  • رئالیسم سیاسی چیست؟
  • اولین تصاویر از مجروح تازه داماد حمله جیش‌الظلم