Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سید علی پاکنژاد در جلسه بررسی مشکلات آب گناوه و دیلم افزود: مشکل آب در کل استان وجود دارد، ولی اگرچه در شهر گناوه بحران کم آبی کمتر است، اما روستاییان شهرستان گناوه با مشکل شدید فشار آب مواجع هستند.

وی بیان کرد: در سال‌های اخیر مرغداری‌ها و مراکز صنعتی زیادی در شهرستان گناوه تاسیس شده است که حقابه آن‌ها به سهمیه شهرستان اختصاص داده نشده است , در صورت تحقق حقابه‌ها تا حدودی مشکل فشار آب برطرف می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار گناوه ضمن بیان لزوم جدا سازی آب شرب از آب فضای سبز بیان کرد: شهرداری باید از تصفیه آب فاضلاب برای فضای سبز استفاده کند، فضای سبز گناوه به صورت غرق آبی آبیاری می‌شود که این یک روش غلط است و باید از سیستم‌های نوین استفاده شود.

پاکنژاد در مورد استفاده بیش از حد مردم از آب گفت: حقابه‌ای که به شهرستان گناوه اختصاص داده شده محدود است و این آب باید بین روستا‌ها و شهر گناوه و ریگ تقسیم بندی شود، ولی مصرف مردم بیش از حد مجاز است.

وی عنوان کرد: خروجی فاضلاب گناوه نزدیک روستای گشویی مشکلات زیست محیطی را برای آن روستا به وجود آورده که شهرداری باید با تصفیه آب خروجی فاضلاب و استفاده از آن در فضای سبز این مشکل را برطرف کند.

فرماندار شهرستان گناوه افزود: اگر مشکل خط فرسوده انتقال آب شاپور به گناوه برطرف شود در گناوه مشکل تامین آب نخواهیم داشت، از مدیریت آب خواهشمندیم هر چه سریعتر این موضوع را حل کنند.

پاکنژاد با بیان اینکه مدیریت صحیح و صرفه جویی در مصرف آب می‌تواند مشکل فشار کم آب را حل کند تصریح کرد: مردم باید صرفه جویی را سر لوحه زندگی خود قرار دهند.

انتهای پیام/م

لزوم جدا سازی آب شرب از آب فضای سبز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بحران آب حقوق شهروندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۷۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲۹۵ داوطلب از شهرستان گناوه در آزمون سراسری شرکت می کنند

ضرغام مردانی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: تعداد هزار و ۲۹۵ داوطلب زن و مرد از حوزه امتحانی شهرستان گناوه در آزمون سراسری نوبت اول سال ۱۴۰۳ در روزهای پنجشنبه و جمعه در مصلی جمعه شهرستان به رقابت می‌پردازند.

نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در شهرستان گناوه افزود: از مجموع تعداد داوطلب آزمون سراسری در شهرستان گناوه، ۸۸۶ نفر مرد و ۴۰۹ نفر زن هستند.

وی گفت: آزمون سراسری ۱۴۰۳ مربوط به حوزه امتحانی شهرستان گناوه در گروه‌های علوم ریاضی، فنی و علوم انسانی صبح روز پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه، با حضور ۵۴۷ داوطلب، و بعد از ظهر همان روز در گروه‌های آزمایشی هنر و زبان خارجه با شرکت ۱۷۵ داوطلب برگزار می‌شود.

وی افزود: در دومین روز آزمون، صبح روز جمعه هفتم اردبهشت ماه جاری، گروه آزمایشی علوم تجربی با حضور ۵۷۳ داوطلب در مصلی جمعه شهرستان به رقابت می‌پردازند.

بیش از ۱۰۰ نفر عوامل در برگزاری کنکور در گناوه

ضرغام مردانی ضمن تقدیر و تشکر از همه نهادها و اداراتی که در برگزاری این آزمون همکاری دارند، گفت: در مجموع بیش از ۱۰۰ نفر به عنوان عوامل اجرایی در داخل حوزه امتحانی، عوامل ستادی و عوامل پشتیبانی در امر برگزاری این آزمون همکاری خواهند داشت.

مردانی ضمن آرزوی موفقیت برای داوطلبان با بیان اینکه درب حوزه رأس ساعت ۶:۳۰ باز خواهد شد، گفت: داوطلبان از به همراه داشتن خودکار، ماشین حساب و هرگونه وسیله الکترونیکی یا گیرنده دیجیتالی خودداری کنند.

وی گفت: همراه داشتن کارت ورود به جلسه، شناسنامه یا کارت ملی و یا ارائه مدرک معتبر و عکس دار از مدرسه، عدم ترک محل حوزه برگزاری آزمون تا قبل پایان آزمون، بسته شدن درب محل حوزه رأس ساعت هفت و ۳۰ دقیقه از دیگر نکاتی که داوطلبان باید توجه کنند.

کد خبر 6087990

دیگر خبرها

  • رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور درحال حل‌شدن هستند
  • رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور در حال حل شدن هستند
  • تامین برق پایدار حوزه‌های برگزاری کنکور سراسری در استان یزد
  • اختصاص یک هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی نیر
  • پسماند و پساب مشکل اصلی شهرهای ساحلی
  • ۱۰ واحد صنعتی اردستان در فهرست صنایع آلاینده قرار گرفت
  • ۱۲۹۵ داوطلب از شهرستان گناوه در آزمون سراسری شرکت می کنند
  • زارعی: دغدغه ما برای مالکیت استقلال و پرسپولیس برطرف شد
  • سهم اصفهان از حقابه زاینده‌رود؛ تقریباً صفر/ بارگذاری بیش از اندازه آب در سد زاینده‌رود مشکل‌ساز می‌شود
  • بررسی مشکلات صنایع شهرستان ساوه در سه سطح