Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با اشاره به نشست مشترکی که با دبیر شورای عالی امنیت ملی روسیه و مشاور امنیت ملی کاخ سفید دارد گفت ایران و سوریه در دستورکار این مذاکرات قرار دارند.به گزارش بلاغ،«بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از دیدار خود با مقامات عالی‌رتبه امنیتی آمریکا و روسیه با موضوع ایران و روسیه خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتانیاهو طی سخنرانی در آغاز جلسه هفتگی کابینه این رژیم گفت: «فردا نشست بی‌سابقه‌ای را برگزار می‌کنیم که دو قدرت جهانی یعنی آمریکا و روسیه را به اینجا می‌آورد».

به نوشته سخنگوی نخست‌وزیری رژیم صهیونیستی، وی با اشاره به سفر «جان بولتون» مشاور امنیت ملی آمریکا به فلسطین اشغالی و بازدید روز قبل او از کرانه باختری، اظهارد اشت: «من در گفت‌وگو با او بر اهمیت حضور خود در کرانه باختری برای حفظ عمق و آمادگی استراتژیک تاکید کردم».

نتانیاهو با ادعای اینکه حضور نظامی رژیم صهیونیستی در کرانه باختری و زمین‌های خصوصی فلسطینیان باعث حفظ صلح در منطقه می‌شود، افزود: «عده‌ای هستند که می‌گویند حضور ما در کرانه باختری مانع حصول صلح است. من برعکس آن را می‌گویم. اگر ما آنجا نباشیم، جنگ و تروریسم و بی‌ثباتی حتمی است. همچنین این مشکلات به تمام جهت‌ها گسترش می‌یابد».

وی با اشاره تلویحی به اینکه تداوم حضور نظامی رژیم صهیونیستی در کرانه باختری بخشی از طرح سازش آمریکا موسوم به «معامله قرن» است، گفت: «بنابر این، حضور ما یک سنگ‌بنای مهم در حفظ امنیت و ثبات در منطقه است. برداشت من این است که بولتون نیز با من موافق بود».

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی همچنین از دیدار خود با «نیکولای پتروشف» دبیر شورای عالی امنیت ملی روسیه در فلسطین اشغالی خبر داد: «ما قطعا درباره ایران، سوریه و پاره‌ای از دیگر مسائل جهت رسیدن به امنیت و ثبات در منطقه صحبت می‌کنیم».

بولتون نیز که از روز گذشته به فلسطین اشغالی سفر کرده، در نشست خبری مشترک با نتانیاهو درباره نگرانی‌های تل‌آویو حول امنیت منطقه گفته بود: «من می‌توانم به شما اطمینان دهم که رئیس جمهور ترامپ، نگرانی‌هایی را که شما ابراز کردید کاملا درک خواهد کرد.»

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۷۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقام صهیونیست: نتانیاهو اسرائیل را به پرتگاه می‌کشاند

ایهود باراک، نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی اعلام کرد که بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر فعلی این رژیم، اسرائیل را به پرتگاه و شکست در برابر جنبش حماس می‌برد.

براساس گزارش اسپوتنیک، باراک عصر دیروز شنبه توییت جدیدی را در حساب رسمی خود در X منتشر کرد و در آن توضیح داد که اقدامات نتانیاهو رژیم صهیونیستی را به  شکست مداوم می‌کشاند.

باراک توضیح داد که عدم اطلاع نتانیاهو به هر دو عضو کابینه جنگ، یعنی بنی گانتس و گادی آیزنکوت، در مورد برخی از جزئیات معامله تبادل اسرا با حماس، یک شکست واقعی است و نشان دهنده وضعیت وحشتی است که نتانیاهو آن را تجربه می‌کند. 

ایهود باراک در توییت خود از گانتس و آیزنکوت خواست استعفای خود را از کابینه جنگ نتانیاهو، ارائه کنند.

شایان ذکر است که در سی و یکم مارس گذشته، باراک گفت که بنیامین نتانیاهو، احساس واقعیت خود را از دست داده است و آنچه برای او مهم است، باقی ماندن در قدرت است.

رادیو رژیم صهیونیستی به نقل از باراک گفت که نتانیاهو برای مدت طولانی صلاحیت رهبری چنین درگیری را ندارد اما نخست وزیر فعلی خود را تنها فردی می‌داند که می‌تواند اسرائیل را از بحران کنونی خارج کند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • چراغ سبز آمریکا به رژیم صهیونیستی برای عملیات «محدود» در رفح
  • طرح تل‌آویو برای تبدیل غزه به مکانی غیرقابل سکونت
  • دیدار رئیس اقلیم کردستان با دبیر شورای عالی امنیت ملی
  • نتانیاهو: نابودی حماس نزدیک است
  • محورهای رایزنی «بایدن» و «نتانیاهو»
  • اعلام شهادت ۴ تَن از مبارزان قسام و گردان‌های قدس در کرانه باختری
  • مقام صهیونیست: نتانیاهو اسرائیل را به پرتگاه می‌کشاند
  • نتانیاهو: درخواست حماس برای توقف کامل جنگ غزه را نخواهیم پذیرفت
  • نتانیاهو: شروطی را که به معنای تسلیم‌شدن ما باشد، نمی‌پذیریم
  • وزیر جنگ‌طلب، نتانیاهو را تهدید کرد