Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ دکتر محمد رضا فضلی در جلسه ی هم اندیشی دبیران شورای پژوهش ادارات کل ورزش و جوانان منطقه ی دو کشور با ابراز خرسندی از جلسات و رویدادهای برگزار شده به میزبانی گیلان ، اظهار داشت : شاهد روند رو به رشد ارایه و اجرای طرحهای پژوهشی در حوزه ی کاربرد و مساله محوری هستیم و این نشان دهنده ی  درایت و هدایت خوب فعالیت های و طرحهای پژوهشی به سمت و سوی نیاز و مسایل ورزش و جوانان استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود : این فعالیت دارای کیفیت مطلوب می باشد و نیاز است که این روند ادامه یابد. این فعالیت ها مدیون کیفیت شورای پژوهش استان گیلان و اساتید و اعضای هیات علمی همراه با این شوراست.

فضلی گفت : طرحهای پژوهشی حوزه ی ورزش و جوانان روز به روز در حال بهتر شدن است و باید با حساسیت بیشتری به طرحهای پژوهشی و راه حل مسایل بپردازیم.

فضلی تصریح کرد : از سوی دیگر منابع دریافت داده ها باید واقعی باشند یعنی تحلیل داده هایی را شاهد باشیم که بر اساس مستندات باشند و نه صرفا نگرش ها خصوصا در زمینه ی مطالعات اجتماعی و طرحهای توصیفی که در ورزش انجام می شود و این امر باعث لغزش در کلیه ی فرآیند نتایج تحقیق خواهد شد .

وی تاکید کرد :  گیلان یکی از ادارات کل ورزش و جوانان پیشرو در فعالیت های پژوهشی است که به مدت سه سال جز برترهای کشور بوده و این فعالیت ها بسیار ارزشمند است .

فضلی افزود : به لحاظ گسترش فعالیت و طرحهای پژوهشی ثبت شده درسامانه سمات ما یکی از سازمانهای اجرایی موفق هستیم که نقطه ی عطفی است که با تلاش دبیران و همکاران شورای پژوهش ادارات کل ورزش و مدیران کل حاصل شده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان رشد ورزش و جوانان برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۷۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گسترش فرهنگ پژوهش در نمایشگاه هنر و خلاقیت دانش‌آموزان سما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مریم زمزم مدیر دبیرستان دوره اول سما دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان در حاشیه نمایشگاه هنر و خلاقیت دانش آموزان این مدرسه که در محل این دبیرستان با حضور مسئولان برگزار شد، اظهار کرد: گسترش فرهنگ پژوهش، ایجاد زمینه‌های ظهور خلاقیت و توانایی‌های بالقوه دانش‌آموزان و ارائه دستاورد‌های پژوهشی و فناوری آنها ازجمله اهداف برپایی این نمایشگاه علمی است.

وی افزود: حس کنجکاوی و حقیقت‌جویی امری فطری بوده و فراهم آوردن شرایط مناسب تحقیق در کنار محتوای رسمی یکی از ضرورت‌های نظام آموزشی است که باید مورد توجه قرار بگیرد این همایش نیز در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری درباره ابعاد علمی پژوهشی و توجه جدی به مقوله پژوهش در آموزش و پرورش است.

مدیر دبیرستان دوره اول سما دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان عنوان کرد:‌ با توجه به نقش نظام آموزش و پرورش به‌عنوان نهاد رسمی تربیت و آموزش‌دهنده سرمایه‌های انسانی خلاق و پژوهشگر باید مدارس را به سمت فعالیت‌های پژوهشی هدایت و راهنمایی کرد.

به گفته زمزم این همایش و نمایشگاه جنبی آن شامل دست‌سازه‌های دانش آموزان در بخش‌های نجوم، فرهنگ و هنر، رایانه، شیمی، فیزیک، ریاضی، الکترونیک و زیست از بیستم اردیبهشت به مدت دو روز در محل این دبیرستان برگزار خواهد شد.

وی گفت: در برگزاری این رویداد علمی و فرهنگی با مشارکت مرکز ملی استعداد‌های درخشان و دانش‌پژوهان جوان، مدیریت آموزش و پرورش، انجمن دانش‌آموختگان استعداد‌های درخشان، دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان و سازمان بسیج دانش‌آموزی کاشان مشارکت داشتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امضای تفاهم نامه همکاری اداره کل ورزش و جوانان با اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی
  • ضرورت راه‌اندازی نظام سنجش تاثیر پژوهش/ اقتصاد تحت تاثیر پژوهش
  • برگزاری انتخابات شبکه‌های تخصصی سازمان‌های مردم نهاد کردستان
  • گسترش فرهنگ پژوهش در نمایشگاه هنر و خلاقیت دانش‌آموزان سما
  • استخرهای شنا در آذربایجان شرقی نیازمند بازسازی اساسی هستند
  • باشگاه های ورزشی زنجان زیر ذره بین نظارت
  • چرا کمتر شاهد خبرنگاری تحقیقی و پژوهشی هستیم؟
  • کشتی همدان سروسامان می‌گیرد
  • آذربایجان شرقی استان پیشرو در زمینه کاهش آسیب اجتماعی کودکان کار
  • تعلیق و لغو مجوز فعالیت ۲ دفتر خدمات مسافرتی در گیلان