Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-05-01@08:04:49 GMT

پرسپولیس با یک گزینه معروف به توافق رسید

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۷۸۵۶۰

پرسپولیس با یک گزینه معروف به توافق رسید

 با پرواز مدیران پرسپولیس به ترکیه به نظر روز داغی در انتظار هواداران این تیم خواهد بود.


به گزارش صدای ایران ازجام نیوز، در حالی که تمام رسانه‌های داخلی از حضور یک سرمربی ایتالیایی و دو گزینه اسپانیایی و آرژانتینی جدید در لیست مدیران پرسپولیس برای انتخاب سرمربی فصل بعد سرخ‌پوشان خبر می‌دهند به نظر می‌رسد قطعی‌ترین گزینه کسی نیست جز الکساندر نوری!


ایرج عرب و نبی از اعضای هیئت مدیره به همراه دو تن از نزدیکان مدیرعامل راهی استانبول شده‌اند تا کار انتخاب مربی را هرچه سریع‌تر نهایی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرچند هواداران پرسپولیس در انتظار انتخاب یک سرمربی بزرگ خارجی برای تیمشان هستند اما پیگیری‌های انجام شده ما را به نام الکساندر نوری، سرمربی ایرانی - آلمانی سابق وردربرمن می‌رساند. هرچند گابریل کالدرون نیز قرار است امروز ملاقاتی با عرب و همکارانش داشته باشد اما دستمزد 1 میلیون دلاری برای مربی که در این سال‌ها تنها دو جام برده است برای مدیران تیم گزینه جذابی نخواهد بود.


شنیده شده توافقات ابتدایی هم صورت پذیرفته و باشگاه پرسپولیس برای نوری در همان هتل عرب سوئیت رزرو کرده است تا برای جمع بندی و امضای نهایی قرارداد نوری امشب خود را به استانبول ترکیه برساند. باید دید بالاخره پس از مدت‌ها نوری به فوتبال ایران بازخواهد گشت یا خیر زیرا او پیش‌تر کاندید هدایت تیم ملی ایران و استقلال هم شده بود.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: پرسپولیس ترکیه ایران صدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۸۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رانگنیک، سرمربی جدید بایرن؟

مذاکرات بایرن مونیخ و رالف‌ رانگنیک به صورت جدی پیگیری می‌شود تا این مربی فصل بعد هدایت باواریایی‌ها را بر عهده بگیرد.

به گزارش ایسنا، مذاکرات بایرن مونیخ با رالف‌ رانگنیک شروع شده است و این مربی نیز تمایلش را برای هدایت بایرن برای فصل بعد نشان داده است. آن طور که بیلد خبر داده است، قرارداد سرمربی فعلی تیم ملی اتریش تا سال ۲۰۲۶ اعتبار دارد.

این روزنامه آلمانی همچنین نوشته است که مذاکرات بین بایرن‌ و سرمربی فعلی اتریش امروز چهارشنبه پی گرفته خواهد شد. از جمله جزئیاتی که باید درباره‌شان توافق صورت گیرد، رقم فسخ قرارداد رانگنیک با فدراسیون فوتبال اتریش است.

مکس ابرل، مدیر ورزشی بایرن‌، درباره انتخاب سرمربی جدید باواریایی‌ها گفت: ما ایده‌های خود را داریم و می‌خواهیم آنها را اجرایی کنیم. من با آرامش همه چیز را پیش می‌برم و تمام کارها طبق برنامه پیش می‌رود.

ابرل درباره اختلاف نظر هوینس و توخل نیز گفت: برای من فقط یک چیز مهم است و آن هم بایرن مونیخ است و توماس توخل همه تلاشش را برای بایرن انجام می‌دهد. این چیزی است که برای من مهم است.

اولی هوینس در روزهای گذشته نظرات انتقادی‌اش را درباره توخل بیان و این مربی ۵۰ ساله را متهم کرد که به جای پیشرفت، فقط فکر خرید بازیکن جدید است.

رانگنیک، گزینه سوم بایرن

بایرن‌ مونیخ ابتدا به دنبال به خدمت گرفتن ژابی آلونسو بود ولی این مربی جوان در لورکوزن ماندنی شد. در ادامه یولیان ناگلزمان که دیگر گزینه مونیخی‌ها بود اعلام کرد تا پایان جام جهانی ۲۰۲۶ در تیم ملی آلمان ماندنی شده است. به‌تازگی رسانه‌های آلمانی گزارش دادند که رانگنیک بهترین گزینه برای جانشینی توخل است و می‌توان انتظار داشت که این هفته پیوستن او به بایرن نهایی شود.

ابرل سه شنبه‌شب و در جریان دیدار بایرن‌ مونیخ و رئال‌ مادرید در پاسخ به این سوال که آیا رانگنیک تمایلش را برای حضور در بایرن اعلام کرده است یا خیر پاسخ داد: هر وقت چیزی رسمی شد، اعلام خواهیم کرد.

بایرن‌مونیخ شنبه در بوندسلیگا برابر اشتوتگارت قرار خواهد گرفت و در ادامه برای دیدار برگشت دور نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مادرید سفر خواهد کرد تا برابر رئال‌ مادرید قرار گیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رانگنیک، سرمربی جدید بایرن؟
  • مربی میلان از انگلیس می‌آید ولی ایتالیایی است!‏
  • ناپولی برای استخدام کونته دچار تردید شد
  • تصمیم قطعی گزینه جذاب بایرن: فقط خارج!
  • یک آمریکایی گزینه هدایت کره جنوبی شد
  • انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال از میان ۲ گزینه اروپایی و ۲ مربی داخلی
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ شاید سرمربی تیم ملی یکی از ۴ گزینه خارجی باشد
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ مربی ایتالیایی در جوانگرایی موفق بوده