Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: با هلی برن سریع نیرو به کلایه آتش سوزی مراتع این منطقه کنترل و مهار شد. ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۱ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، وحید محمدی تبار عصر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: ساعت 14:30 دقیقه امروز تماس تلفنی مبنی بر  آتش سوزی در کوه کلایه کهگیلویه با مدیریت بحران استان برقرار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در کمترین زمان ممکن دستورات لازم برای حضور میدانی فرماندار کهگیلویه و مدیر منابع طبیعی شهرستان صادر شد و این مدیران به همراه نیروهای مردمی در منطقه عملیاتی حاضر شدند.

محمدی‌تبار عنوان کرد: باتوجه به ارتفاعات و سخت گذر بودن منطقه آتش سوزی، حرکت آتش نشانان با مشکل مواجه بود و بنا به ضرورت حضور هلیکوپتر آتش نشان برای خاموش کردن آتش تماس تلفنی با استاندار برقرار شد.

آتش سوزی های مشکوک مزارع گندم عراق را نابود می‌کندآتش سوزی و انفجار مهیب در پالایشگاه فیلادلفیا+عکس و فیلمدادستان ایلام: مدیران سهل انگار در آتش سوزی مراتع تحت پیگرد قرار می‌گیرند

وی ادامه داد: استاندار این موضوع را پیگیری کرده و پس از تماس با مدیرعامل شرکت نفت مناطق نفت خیز جنوب، هلیکوپتر برای هلی برن نیرو به منطقه آتش سوزی اعزام شد.

مدیرکل بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه خوشبختانه آتش ساعت 17:30 دقیقه اطفا شد، تصریح کرد: این آتش سوزی با پیگیری سریع و به موقع کمتر از 3 ساعت خاموش و کنترل شد.

محمدی‌تبار با اشاره به اینکه حدود 4 هکتار از مراتع منطقه کلایه در آتش سوخت، خاطرنشان کرد: حتی یک اصله درخت در این آتش نسوخت و اگر سرعت عمل و آمادگی نیروها و مدیریت بحران نبود شاید بیش از 40 هکتار از مراتع این منطقه طعمه حریق می شد و آتش به جنگل های کهگیلویه سرایت پیدا می‌کرد.

انتهای پیام/ ت

R41452/P/S6,69/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۸۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طراوت باران بهاری به طبیعت کهگیلویه و بویراحمد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • طراوت باران بهاری به طبیعت کهگیلویه و بویراحمد
  • تهیه نقشه مناطق مستعد و دارای سابقه آتش‌سوزی در مراتع ضرورت است
  • رزمایش حفاظتی اطفای حریق در شاهرود اجرا شد
  • سوزاندن بقایای محصولات کشاورزی منجر به نابودی زمین می‌شود
  • هشدار مدیریت بحران استان به کوهنوردان، گردشگران و عشایر
  • دنیای امروز نظاره‌گر پیاده شدن اسلام ناب محمدی در دانشگاه‌های غرب است
  • ضرورت اجرای ۱۵۰ هزار هکتار طرح‌های آبخیزداری در شهرضا
  • پیش‌بینی ورود بیش از ۱۰ میلیون مترمکعب آب به سد کوثر
  • پیش‌بینی استحصال ۱۰ تُن گُلاب از مزارع گل‌محمدی در شهر مرزی کُرَند
  • احیای ۲۳۰ هکتار از مراتع شیروان