Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو دفتر سیاسی حماس دوشنبه شب در این همایش، معامله قرن را پروژه آمریکایی صهیونیستی برای تسلط بر جهان اسلام دانست و گفت: متأسفانه عده ای که فریفته پول و مقام هستند، از این پروژه حمایت می کنند، اما ملت فلسطین در کنار ملت های مسلمان آماده محقق نشدن معامله قرن هستند.

اسامه حمدان با اشاره به کنفرانس منامه که قرار بود با حضور سران کشورها برگزار شود، اما در حد یک کارگاه و همایش ساده ترتیب می یابد، خاطرنشان کرد: رژیم های دست نشانده عربی روزی حسرت سرمایه ای را که برای حمایت از معامه قرن خرج کرده اند، خواهند خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ملت فلسطین هیچگاه سرزمین خود را نخواهد فروخت، اظهار داشت: رژیم اشغالگر صهیونیستی در سالهای گذشته شکست های سنگینی را از جبهه مقاومت تحمل کرده است و امروز نیز از جوانان جبهه مقاومت به شدت هراس دارد.

عضو مجلس سیاسی «جبهه الشعبیه التحریر فلسطین» نیز در این همایش با بیان اینکه ایران اسلامی تحولات استراتژیک در منطقه ایجاد و همیشه از قدس و فلسطین حمایت کرده است، گفت: ملت های مسلمان به ویژه ملت مظلوم بحرین و یمن و ملت بزرگ ایران در برابر پروژه شیطانی معامله قرن موضع گیری کرده اند.

ماهر طاهر با بیان اینکه مردم مظلوم فلسطین برای آزادی کشورشان همیشه مقاومت و مبارزه خواهند کرد، اظهار داشت: ما هیچگاه فلسطین را به چند میلیارد دلار نخواهیم فروخت و این ملت مظلوم، فریب این وعده ها را نخورده و این پول ها را زیرپا گذاشته و به ایستادگی خود در برابر دشمنان ادامه می دهد.

وی با بیان اینکه امروز پشت پرده رژیم های عربی برای ملت های مسلمان رو شده است، گفت: ملت فلسطین بدون تردید معامله قرن را رد می کنند، پس چرا برخی سران کشورهای عربی از آن حمایت می نمایند، اما آنها بدانند که هیچگاه نمی توانند اراده جبهه مقاومت را از میان بردارند.

عضو مجلس سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز در این همایش با بیان اینکه ترامپ باید بداند زمان تسلط بر ملت های مسلمان به پایان رسیده است، اظهار داشت: امروز جوانان جبهه مقاومت و غزه مظلوم، خواب را از رژیم صهیونیستی گرفته اند و با همه وجود در برابر دشمنان ایستاده اند.

داوود شهاب با بیان اینکه جوانان فلسطینی با بصیرت و آگاهی در میدان مبارزه با رژیم اشغالگر صهیونیستی حضور دارند، خاطرنشان کرد: کنفرانس منامه در حالی برگزار می شود که بسیار تضعیف شده و به هیچ عنوان تأثیرگذار نخواهد بود.

وی با بیان اینکه ملت های مسلمان امروز توطئه دشمنان را به خوبی درک کرده اند، گفت: فشار بر ایران و سوریه و بحرین و یمن و فلسطین، فشار بر همه ملت های مسلمان است، اما امیدواریم همه امت مسلمان با تکیه بر ایمان و مقاومت، رژیم صهیونیستی را صحنه محو کنند.

دومین همایش بزرگ «جوانان مقاومت» (شباب المقاومه) با موضوع تکریم شهدای بحرین و مرگ معامله قرن با حضور جمعی از علما و روحانیون و شخصیت های سیاسی ایران و کشورهای اسلامی و با حضور گسترده جوانان بیش از ۶۰ کشور جهان در سالن همایش های غدیر در شهر مقدس قم برگزار شد.

۸۱۴۶/‏‬ ۶۱۳۳/‏

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۹۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی حزب‌الله لبنان به پایگاه صهیونیستی

حزب الله لبنان امروز نیز عملیات هایی علیه مواضع نظامیان صهیونیست داشت و ضربات مهلکی به آنها وارد کرد.

به گزارش مشرق، منابع لبنانی از حمله های توپخانه ای ارتش رژیم صهیونیستی به شهرک راشیا الفخار در جنوب لبنان خبر دادند.

این درحالی است که حزب الله لبنان مرکز تجمع نظامیان صهیونیست را در الرادار در مزارع اشغالی شبعا هدف قرار داد.

همچنین مقاومت اسلامی لبنان مرکز نظامی صهیونیستها در الراهب را با موشک هدایت شونده هدف قرار داد.

خبرنگار الجزیره نیز از شلیک ۴ موشک به سمت مرکز نظامی الرادار در مزارع اشغالی شبعا خبر داد.

با شروع عملیات «طوفان الاقصی» از سوی گروه‌های مقاومت فلسطین، جنبش حزب‌الله لبنان در جهت سرگرم کردن نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در همین ارتباط، رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اذعان کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش رژیم صهیونیستی در این منطقه به دام افتاده است.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • حمله مقاومت اسلامی عراق به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی
  • مقاومت اسلامی لبنان از تهدیدهای دشمنان هراسی ندارد
  • مواضع رژیم صهیونیستی زیر آتش سنگین حزب‌الله
  • امیرعبداللهیان: باید رژیم اشغالگر آپارتاید اسرائیل را متوقف کنیم/ نحوه برخورد دولت‌های مسلمان با بحران غزه در تاریخ ثبت و ضبط خواهد شد
  • دشمن با ترویج بی حجابی قصد ضربه زدن به اسلام را دارد
  • دومین حمله پهپادی مقاومت اسلامی بحرین به اسرائیل
  • حمله موشکی حزب‌الله لبنان به پایگاه صهیونیستی
  • حماس: برای توافق درباره آتش‌بس و تبادل اسرا به قاهره می‌رویم
  • حزب‌الله لبنان یک پایگاه صهیونیستی را هدف قرار داد
  • قدردانی مقاومت فلسطین از حمایت یمن از مردم غزه