Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@13:11:51 GMT

محک مدیریت بحران قزوین در سیلاب اخیر

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۸۰۰۷۰

محک مدیریت بحران قزوین در سیلاب اخیر

به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی استانداری قزوین، قدرت الله مهدیخانی در حاشیه دیدار با اسماعیل نجار، معاون وزیر و رییس سازمان مدیریت بحران کشور که به منظور ارائه گزارش عملکرد، فعالیت های انجام گرفته در راستای جبران خسارات، مراحل اجرای مصوبات قرارگاه سیلاب، پیگیری بودجه برای تسویه بدهی به بخش خصوصی و… صورت گرفت، اظهار داشت: وقوع سیلاب اخیر در کشور علی رغم خسارات و بعضاً تلفاتی که به همراه داشت، میدان آزمون و محک بزرگی برای سنجش آمادگی و قدرت مدیریت در مخاطرات برای مدیران، کارشناسان و دستگاه های متولی بود و درس های بزرگی به همراه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مهدیخانی افزود: دستاوردها و تجربیات زیادی در این خصوص به دست آمده است که باید فرصت و امکان مناسبی برای به اشتراک گذاردن آنها فراهم شود.
وی یادآور شد: در همین راستا همایشی با عنوان ارائه دستاوردها و تجربیات سیل فروردین ۹۸ با دعوت از مدیران مرتبط در امر مدیریت بحران از سراسر کشور، در استان قزوین برگزار خواهد شد.
۶۱۰۱

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدیریت بحران استان قزوین خسارات سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۰۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاد پیشگیری و فرماندهی عملیات مدیریت بحران در دهلران تشکیل شد

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز شنبه با توجه به بارندگی‌های سیل آسای روز گذشته و خسارت به زیرساخت‌ها و برخی منازل مسکونی روستای تختان در بخش سراب میمه نشست ستاد پیشگیری و هماهنگی و فرماندهی عملیات مدیریت بحران شهرستان دهلران با حضور مدیر کل مدیریت بحران استان، فرماندار ویژه دهلران و معاون عمرانی فرماندار، مدیر عامل شرکت توزیع برق استان، جانشین آبفای استان، بخشداران سراب میمه و زرین آباد، جمعی از مسئولان شهرستان و دو بخش زرین آباد و سراب میمه برگزار شد.

گزارش تکمیلی این نشست و بازدید میدانی ستاد پیشگیری و هماهنگی و فرماندهی عملیات مدیریت بحران شهرستان دهلران از روستای تختان در بخش سراب میمه به زودی اطلاع رسانی خواهد شد.

کد خبر 6096115

دیگر خبرها

  • تشریح اقدامات مدیریت بحران خراسان جنوبی در سیل اخیر
  • سیل در افغانستان قربانی گرفت
  • همدلی مدیران سرمایه بزرگی برای قزوین است
  • پرشدگی ۸۱ درصدی سدهای خوزستان با بارش های اخیر
  • برنامه جامعی برای مدیریت سیلاب در خراسان جنوبی لازم است
  • گزارش آخرین وضعیت سیل در خراسان‌جنوبی 
  • خسارت ۳۰۰ تا ۴۰۰ روستای خراسان جنوبی در اثر سیلاب
  • آسیب جدی به راه‌های شهرستان خوسف در پی جاری شدن سیلاب
  • ستاد پیشگیری و فرماندهی عملیات مدیریت بحران در دهلران تشکیل شد
  • برای ۴ سال آتی مشکلی برای تامین آب سیستان و بلوچستان وجود ندارد