Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسیح الله معصومی شامگاه دوشنبه در جمع رانندگان و موضوع اصلاح خطوط حمل ونقل شهر زنجان افزود: برای اجرای طرح جدید اتوبوسرانی زنجان ۲ راه بیشتر وجود ندارد که یا باید همین شیوه سنتی را ادامه داد که هم نارضایتی راننده، شهروندان و شهرداری را به دنبال دارد و حتی وضعیت کنونی در امد حاصل از آن کفاف هزینه های رانندگان را نمی دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: این موضوع و ادامه این روند بزرگترین آسیب را به سامانه حمل و نقل درونشهری زنجان وارد می کند و به دنبال آن معضلات به مراتب بدتری بووجود می اورد.

این مسئول ادامه داد: در این میان شهروندان از نظم و نظافت حوزه اتوبوسرانی شاکی هستند و باتمامی مشکلات این بخش، مردم و مسولان شهرداری را متولی امور حمل و نقل ترافیک می دانند.

شهردار زنجان ادامه داد: برای کاهش نارضایتی ها و شکایات باید تغییر و تحولی را در حوزه حمل و نقل عمومی ایجاد کرد و بهترین کار در این حوزه این است که باید هسته مرکزی را ار خودروهای شخصی خالی کرد و به این بخش بهای بیشتری باید داد و بر این مبنا شهرداری، شورای شهر، شهرداری و پلیس راهور بر اجرای این مهم راسخ هستند.

وی اضافه کرد: خوشبختانه طی نشست های انجام گرفته سازمان حمل نقل با نمایندگان اتوبوسرانی برای تبیین این موضوع مهم با هدف کاهش ترافیک از هسته مرکزی اصلاح خطوط اتوبوسرانی در سه نقطه شهر انجام می گیرد و مردم از شهرک های مختلف در لایه های نزدیک شهر پیاده و در مسیر خلوت و ویژه با کرایه مناسب تر به هسته مرکزی شهر منتقل خواهند شد.

معصومی افزود: شهرداری برای رضایتمدی رانندگان نسبت به خرید خدمت در هسته مرکزی شهر و بخشی دیگر را یارانه پرداخت خواهد کرد، هر چند در چند روز اول طرح اشکالاتی داشته اما همکاری این صنف سهم بسزایی در ترغیب مردم به استفاده از حمل و نقل عمومی درارد.

وی اظهار داشت: خطوط اتوبوسرانی زنجان در سه نقطه شهر با رنگ های مختلفی تعیین شده و رانندگان با روحیه گشاده ای نسبت به مشکلات، سوالات بوجود آمده از سوی شهروندان پاسخگو باشند با این کار مردم احساس می کنند که این تغییر به نفع انان و توسعه حمل و نقل درونشهری و تردد بهتر است.

شهردار زنجان خاطر نشان کرد: اصلاح خطوط اتوبوسرانی به تدریج نهادینه خواهد شد و مجموعه مدیریت شهری و پلیس راهور نیز قول مساعد همکاری داده تا این طرح به نحو مطلوب در شهر اجرایی شود و امیدواریم این مهم محقق شود.

۹۶۴۶/‏۸۰۶۸ ‌

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حمل و نقل شهرداری زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۰۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۴۵ درصدی کرایه تاکسی در پارس آباد

ایسنا/اردبیل مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری پارس آباد گفت:لایحه تعیین کرایه تاکسی‌ها پس از بررسی کارشناسی و پیشنهاد هیأت مدیره، در شورای اسلامی شهر پارس آباد به تصویب رسید و ضمن تایید کمیته تطبیق فرمانداری شهرستان،‌ برچسب‌های افزایش قیمت در بین رانندگان توزیع می شود.

فرهاد عین اللهی، پنجم اردیبهشت در حاشیه بازدید از ایستگاه سطح شهر گفت: با عنایت و مساعدت اعضای محترم شورای اسلامی شهر و شهردار و در نظر گرفتن همه شرایط موجود از جمله استهلاک خودروها، افزایش هزینه‌ها، تامین معیشت رانندگان تاکسی و تسهیل در استفاده عموم شهروندان، میانگین افزایش کرایه تاکسی ۴۵ درصد در نظر گرفته شده است.

همچنین طبق مصوبه بخشداران و شهرداران تابع افزایش ۴۵ درصدی برای سواری‌های کرایه کش روستایی نیز مورد تایید و قابل اجراست.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل شهرداری پارس آباد مغان گفت: نرخ کرایه تاکسی در مسیرهای مختلف به طور میانگین بین  ۴۵ درصد افزایش یافته‌است.

عین اللهی بیان کرد: برای آگاهی شهروندان از افزایش نرخ کرایه مصوب، برچسب‌ها بر روی شیشه جلو تاکسی‌ها در معرض دید شهروندان نصب می‌شود و از شهروندان خواست تا هرگونه تخلف و دریافت اضافه کرایه از نرخنامه مصوب را به شماره ۳۲۷۳۱۱۸۸و ۳۲۷۲۹۷۲۲و ۱۳۷ سازمان حمل و نقل شهرداری پارس آباد اطلاع دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تعطیلی واحد‌های صنفی متخلف در کازرون
  • ورود هیات تجاری و اقتصادی استان هرمزگان به کشور چین
  • پلمب واحد‌های صنفی متخلف در کازرون
  • آبگرفتگی معابر داودآباد برای شهروندان اراکی دردسرساز شد
  • تاثیر تثبیت بر انتظارات تورمی
  • اجرای عملیات ساماندهی ضلع شمالی اتوبان پاسداران تبریز
  • طرح تفصیلی شهر اردبیل تصویب شد
  • تقویت خطوط اتوبوس عبوری از محل‌های برگزاری آزمون سراسری در مشهد
  • بررسی آخرین وضعیت روستاهای برده میش و کپه‌کند بخش مرکزی مهاباد
  • افزایش ۴۵ درصدی کرایه تاکسی در پارس آباد