Web Analytics Made Easy - Statcounter

در شرایطی که قرار بود مجمع سازمان لیگ فوتسال اواخر خرداماه تشکیل شده و اعضای جدید سازمان لیگ مشخص شوند هنوز خبری از برگزاری آن نیست.

به گزارش ایسنا، با پایان مهلت قانونی هیأت رئیسه سازمان لیگ، قرار بود مجمع سازمان لیگ فوتسال اواخر خرداد ماه برگزار شده و اعضای جدید هیأت رئیسه مشخص شوند اما مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال برای برگزاری آن در این تاریخ مخالفت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از این اتفاق سازمان لیگ در نامه‌ای جدید به رئیس فدراسیون فوتبال خواستار تعیین زمان برگزاری مجمع شده است اما تاج هنوز به این نامه پاسخ نداده تا زمان برگزاری مجمع در هاله‌ای از ابهام باشد.

این در حالی است که لیگ برتر فوتسال از هفته آینده آغاز خواهد شد و باشگاه‌ها منتظر تشکیل هیأت رئیسه جدید برای سازمان لیگ هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ليگ برتر فوتسال مهدي تاج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۱۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد

 مدیرکل ورزش وجوانان استان درحاشیه برگزاری این مجمع انتخاباتی گفت: پس از انجام رای گیری در این مجمع انتخاباتی محمد مومنی منش باکسب بیشترین آراء به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیئت کشتی استان انتخاب و معرفی شد‌.

دهقان افزود: طرح آمایش سرزمین باهدف توسعه ورزش و کسب ظرفیت های استان درحال انجام است که می تواند برای توسعه این ورزش دراستان تاثیرگذارباشد.

دبیر فدراسیون کشتی کشور هم گفت: اعتلای ورزش کشتی کهگیلویه و بویراحمد هدف مشترک فدراسیون و اداره ورزش و جوانان این استان است که در سایه تعامل و همفکری تحقق خواهد یافت.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • اعلام زمان برگزاری مراسم قرعه کشی جام جهانی فوتسال
  • ۵۱ میلیون ایرانی گواهی‌نامه رانندگی دارند
  • برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد
  • فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی ارتباط بین‌المللی خود را گسترش می‌دهد
  • زمان قرعه‌کشی جام جهانی فوتسال مشخص شد
  • زمان قرعه کشی جام جهانی فوتسال اعلام شد
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت/ زمان ثبت‌نام دانش‌آموزان اتباع مشخص نیست
  • بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتسال بانوان مشخص شدند
  • تاریخ شروع فصل جدید لیگ برتر فوتسال مشخص شد
  • گسترش فعالیت هیات های آزادگان تهران به سمت خودباوری