Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از افزایش سه برابری قیمت کود بیان کرد: این افزایش قیمت کشاورزان را دچار مشکل می‌کند.

به گزارش ایسنا، بیت الله عبدالهی نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی در تذکری در خصوص تامین قیر پروژه‌های عمرانی گفت: دو سال است که در استان آذربایجان شرقی و شهرستان‌های اهر و هریس مشکل قیر داریم، پروژه‌ها به دلیل مشکل قیر یا کند اجرا می‌شوند یا اصلا اجرا نمی‌شوند، دولت، وزرای نفت و راه و سازمان برنامه به این موضوع خاتمه دهند، در کشوری که نفت تولید می‌کنیم مردم نمی‌پذیرند ما مشکل قیر داشته باشیم و پروژه‌های ما اجرایی نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در تذکری به وزرای نفت و کشاورزی و صنعت در خصوص افزایش قیمت کود اوره بیان کرد: قیمت کود اوره سه برابر افزایش پیدا کرده است، در سال رونق تولید با وجود مشکلات کشاورزان انصاف نیست قیمت کود را سه برابر افزایش دهیم، این افزایش قیمت موجب مشکلاتی برای کشاورزان می‌شود.

عبدالهی در تذکری به وزیر علوم عنوان کرد: شما در کمیسیون آموزش قول دادید دانشکده هریس را راه اندازی کنید، به این قول عمل نشده است، به قولتان عمل کنید.


انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال افزایش قیمت صنعت کشاورزی کود مجلس شورای اسلامی قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۱۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت طلا افزایش یافت

آفتاب‌‌نیوز :

قیمت طلا بالاتر از سطح حمایتی ۲۳۰۰ دلار در اولین ساعات تجارت در روز جمعه قرار دارد. ارزش دلار آمریکا و اوراق قرضه خزانه داری این کشور پس از گزارش بالا رفتن تولید ناخالص داخلی در سه ماهه اول سال جاری میلادی افزایش یافته است. بدین ترتیب احتمال به تعویق افتادن کاهش نرخ بهره فدرال رزرو در سال جاری میلادی کاهش می‌یابد.

قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۰۳ درصد افزایش به ۲۳۳۰ دلار و ۷ سنت رسید. قیمت معاملات آتی طلا در بازار کامکس نیویورک هم با یک افزایش ۰.۱۳ درصدی به ۲۳۴۵ دلار و ۵۰ سنت رسیده است.

به گزارش رویترز، بالا رفتن نرخ تورم در آمریکا ترس از افزایش دوباره نرخ بهره را تشدید کرده است. بالا رفتن نرخ بهره هزینه نگهداری طلا به عنوان یک سرمایه غیر سودده را افزایش داده و تمایل برای خرید آن را پایین می‌آورد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • کاهش سهمیه سوخت تراکتورداران مهمترین دغدغه کشاورزان اسدآبادی
  • قیمت طلا افزایش یافت
  • افزایش بهره‌وری با استفاده کشاورزان از فناوری شرکت‌های دانش‌بنیان
  • پیش بینی کشت ۲۰ هزار هکتار پنبه در گلستان
  • فاصله نرخ ارز بازار با نرخ نیمایی را کم کنید؛ وگرنه با خروج سنگین سرمایه روبرو می شوید
  • تعطیلی شنبه یا ۵ شنبه، کشور را با خطر فضای دوقطبی جدید روبرو کرده است
  • تعطیلی شنبه یا ۵شنبه، کشور را با خطر فضای دوقطبی جدید روبرو کرده
  • افزایش کیفیت و حذف واسطه‌ها با عرضه زعفران در بورس کالا
  • گفتگوی تلفنی معاون بایدن با رئیس رژیم صهیونیستی
  • گفت‌وگوی کامالا هریسر با رئیس رژیم صهیونیستی