Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ فصل جدید لیگ برتر فوتسال از ۱۳ تیر برگزار می‌شود و تیم‌ها خود را برای حضور در این مسابقات آماده می‌کنند با این حال توپ بازی‌ها هنوز به تیم‌ها تحویل داده نشده تا تیم‌ها مجبور شوند با توپ‌های قدیمی به تمرین بپردازند.

فصل قبل کیفیت توپ‌های لیگ برتر بسیار بد بود و برخی آن را به شیطونک تشبیه کردند و حتی کادرفنی تیم ملی هم اعلام کرد توپی که به آن‌ها نشان داده شده با توپی که در لیگ مورد استفاده قرار گرفت متفاوت بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



همین عامل باعث شد تا سازمان لیگ برای فصل جدید به فکر استفاده از توپ‌های دیگر بیفتد، اما در شرایطی که از مدت‌ها پیش قرارداد خرید این توپ‌ها بسته شده هنوز وارد ایران نشده است. گویا مشکلات تحریم‌های بین المللی و ظالمانه علیه ایران باعث شده تا واردات این توپ‌ها به مشکل بخورد و شاید مسئولان سازمان لیگ مجبور شوند بازی‌ها را با همان توپ‌های بی کیفیت فصل قبل استارت بزنند. منبع: ایسنا برچسب ها: رویداد24 ، فصل جدید لیگ برتر فوتسال ، لیگ برتر فوتسال ، سازمان لیگ ، کمبود توپ در لیگ فوتسال سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 فصل جدید لیگ برتر فوتسال لیگ برتر فوتسال سازمان لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۱۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منطقه آزاد ارس در ارزیابی مناطق آزاد کشور در رتبه نخست ایستاد

ایسنا/آذربایجان شرقی در اختتامیه همایش ملی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، سازمان منطقه آزاد ارس در ارزیابی‌ عملکرد سال گذشته به‌عنوان منطقه آزاد برتر شناخته شد.

در اختتامیه همایش ملی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، سازمان منطقه آزاد ارس در ارزیابی‌ عملکرد سال گذشته به‌عنوان منطقه آزاد برتر شناخته شده و مجید کیانی توسط وزرای کشور و امور اقتصاد و دارایی و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی مورد تقدیر قرار گرفت.‌

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد ارس، همچنین در بخش‌های فرهنگی، اجتماعی و گردشگری، ارتقاء اثربخش نظام اداری و مدیریت منابع و موضوعات حقوقی بین سازمان‌ها نیز ارس حائز رتبه برتر شده است.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • شکست‌ناپذیر‌ها صعود کردند
  • حاشیه مجدد در نشست خبری تن هاخ؛ محرومیت سه رسانه از طرح پرسش
  • سلام دختران فوتسالیست چادرملو به لیگ برتر
  • اروند بر سکوی برتر رقابت مناطق آزاد
  • تناقض سازمان‌ لیگ و سردرگمی تیم‌ها/حرف قنبرزاده حرف آخر است؟
  • منطقه آزاد ارس در ارزیابی مناطق آزاد کشور در رتبه نخست ایستاد
  • آغاز مسابقات فوتسال جام یاریگران زندگی در بخش نگین کویر فهرج
  • نشست کابینه جنگ اسرائیل برای حمله احتمالی به رفح
  • واحدهای سیار برای پخش HD لیگ برتر!
  • نشست خبری ستاد گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی و مقام معلم در بسیج