Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: تنها منبع و مرجع جان بولتن مشاور امنیت ملی ایالات متحده، گروهک تروریستی منافقین است که اطلاعات بی پایه و اساسی به او می‌دهند.

مسعود گودرزی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، با اشاره به اظهار داشت: معتقدم همراهی جان بولتن و دونالد ترامپ به آخر خط رسیده و این دو در آینده‌ای نزدیک از هم جدا خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه تیمی که مشاور ترامپ بوده و در این دوره ریاست جمهوری باید‌هایی را به او تحمیل کرده علی رغم تحمیل هزینه‌ها، اما توفیقی برای آمریکا به همراه نداشته است، افزود: این‌ افراد در حوزه استراتژیک مشاور امنیت ملی بوده اند در خصوص همه موضوعات بین المللی و به ویژه موضوعاتی نظیر سوریه و یمن مشاوره‌هایی به ترامپ داده اند که عملا غلط از آب درآمده است.
گودرزی تصریح کرد: این افراد احساس می‌کردند عربستان خیلی زود کار یمن را تمام می‌کند، اما دیدید که بعد از گذشت چند سال  هنوز نتوانسته در باتلاقی که گرفتار آن شده خارج شود و در نهایت همه مشورت هایشان با خطا مواجه شد. 

نماینده مردم ممسنی با اشاره به تغییر نگاه جان بولتن و دونالد ترامپ، گفت: نگاه بولتن به مسائل استراتژیک و نگاه ترامپ یک نگاه اقتصادی است. بولتن می‌خواهد از نگاه استراتژیک به یک دستاورد اقتصادی برسد، اما در نهایت این نگاه برای او هزینه بر خواهد بود و هیچ دستاوردی نخواهد داشت. 

گودرزی در بخش دیگری از سخنانش در خصوص نگاه جامعه آمریکا به جمهوری اسلامی ایران این نگاه را ضعیف خواند و یادآور شد: تنها منبع و مرجع جان بولتن مشاور امنیت ملی ایالات متحده، گروهک تروریستی منافقین است که اطلاعات بی پایه و اساسی به او می‌دهند که این‌ اطلاعات بعد از مدتی خود را نشان خواهد داد.   عضو کمیسیون امنیت ملی مجموع این اتفاقات را موجب انشقاق ترامپ و بولتن خواند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: جان بولتن آمریکا ایران جنگ جمهوری اسلامی ایران ترامپ اقتصاد موضع گیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۱۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یکی دیگر از مرزبانان حمله گروهک‌های معاند در بانه به شهادت رسید

فرمانده مرزبانی کردستان گفت: استواریکم جلال اعتماد، که ۲ روز قبل بر اثر درگیری با گروهک‌های معاند در مرز هه‌نگه ژال بانه، مجروح شده بود، بامداد امروز شنبه به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

به گزارش ایرنا، سردار محمد عارف سپهری روز شنبه اظهار کرد: شهید استواریکم جلال اعتماد اهل قروه از پرسنل جان بر کف مرزبانی استان، ۲ روز قبل در درگیری با گروهک‌های معاند در نقطه صفر مرزی هنگ ژال مجروح و در بیمارستان بانه بستری شد که بامداد امروز به شهادت رسید.

وی یادآور شد: ستواندوم جلال اعتماد متاهل و دارای یک فرزند دختر ۴ ساله است.

شامگاه چهارشنبه بر اثر تیراندازی گروهک‌های معاند از مواضع نامشخص مستقر در آن سوی نوار مرزی، به سمت ماموران پاسگاه مرزی هنگ ژال بانه، علاوه بر شهادت سرباز وظیفه فرزین بلیان، ۲ سرباز وظیفه و یک نیروی کادر نیز مجروح شدند که برای سیر مراحل درمان، به یکی از مراکز درمانی منتقل شدند.

دیگر خبرها

  • خوابگردهایی که مزدوری پیشه کردند
  • تماس منافقین برای تخلیه اطلاعاتی پرستار بیمارستان محل حضور شهید سلیمانی‌ | بشنوید
  • جنایت‌های منافقین فراتر از مرزهای زمانی و جغرافیایی
  • نویسنده گزارش جعلی بی‌بی‌سی چه کسی است؟ /دست به دست شدن یک سوژه میان منافقین، موساد و انگلیسی‌ها
  • لاوروف: نتایج انتخابات آمریکا بر تمایل برای تحمیل «شکست استراتژیک» به ما اثری ندارد
  • مشاور امنیت رژیم صهیونیستی: صحبت درباره پساجنگ در غزه مضحک است
  • ضرورت همکاری دستگاه‌ها در اجرای پروژه استراتژیک جاده جلفا-کلاله
  • روایت شهادت بانوی پاسدار و فرزندش توسط منافقین
  • یکی دیگر از مرزبانان حمله گروهک‌های معاند در بانه به شهادت رسید
  • امام صادق(ع) مرجع امت اسلامی است