Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده» ، محمدجواد جمالی نوبندگانی سخنگوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان در جمع خبرنگاران درباره جلسه صبح امروز (سه‌شنبه) این هیئت اظهارداشت: به دنبال شکایت‌هایی که وزیر نفت از یکی از نمایندگان مجلس کرده بود، امروز زنگنه به جلسه هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان آمد.

وی ادامه داد: وزیر نفت در ابتدا اطلاعاتی درباره جکتی که هدایت الله خادمی گفته بود اوراق شده و به منابع مملکت آسیب وارد کرده است، ارائه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان بیان کرد: همچنین این نماینده گفته بود که در دفتر وزارت نفت دستگاه‌های کارت خوان یا پوز وجود دارد که زنگنه امروز به صورت مشروح درباره این موضوع و همچنین مشکلات مالی در حوزه پتروشیمی‌ها توضیحاتی ارائه کرد.

جمالی با اشاره به اینکه خادمی هفته گذشته در جلسه هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان حضور یافته و مستنداتش را ارائه کرده بود، خاطرنشان کرد: در نهایت هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان موضوع جکت و دستگاه کارتخوان را جزو وظایف نمایندگی تشخیص نداد و این موضوع را به دادگاهی که این شکایت از آنجا آمده بود، محول کرد که این نماینده باید در آنجا توضیحات خود را ارائه دهد.

منبع: نماینده

کلیدواژه: نماینده وزیر نفت هدایت الله خادمی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۲۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفاع برخی از نمایندگان اتحادیه اروپا از ایران

برخی از نمایندگان اتحادیه اروپا در واکنش به تصویب قطعنامه ضد ایرانی از ایران دفاع کردنند و اظهار داشتند: این مکان لکه‌ای ننگ بر انسانیت است! - اخبار رسانه ها -

به گزارش گروه رسانه‌های خبرگزاری تسنیم، «میک والاس» نماینده ایرلند در اتحادیه اروپا گفت: در تحریم‌ها علیه سوریه و ایران دست داشته‌اید، تحریم‌هایی که سالانه ده‌ها هزار نفر را می‌کشد، در حالی که کت و شلوار پوشیده‌اید با رای‌های خود مردم را محکوم به مرگ می‌کنید، برای توجیه اعمال خود آشکارا دروغ می‌گویید؛ کارهای شرورانه‌ای که برای شما ساده است.

«کلر دالی» نماینده ایرلند در اتحادیه اروپا نیز اظهار کرد: همه می‌دانند که اتحادیه اروپا در طول هفت ماه از مخرب‌ترین جنگ تاریخ، نتوانسته اسرائیل را محکوم و تحریم کند اما بلافاصله و به اتفاق آرا ایران را به دلیل انتقام‌جویی قاعده‌مند که حتی کسی را نکشته، محکوم و تحریم می‌کند.

 

.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حوزه ارزیابی و نظارت بر کیفیت آموزش عالی در قزوین احیا شد
  • حداقل سهم مازندران در هیئت دولت، حضور یک وزیر کشاورزی یا ورزش از نخبگان این استان است
  • زمان آغاز به کار مجلس ششم خبرگان رهبری اعلام شد
  • اعلام رسمی پایان یک دوره مهم برای سرخابی‌ها
  • افتتاحیه دوره ششم مجلس خبرگان رهبری اول خرداد برگزار می‌شود
  • دفاع برخی از نمایندگان اتحادیه اروپا از ایران
  • لایحه دو فوریتی اصلاح قانون تعزیرات حکومتی به مجلس می‌رود
  • نظارت سازمان تعزیرات بر گران‌فروشی و احتکار موثرتر می‌شود
  • توسلی: رفتار دولت با مردم در بحث خودرو توهین‌آمیز است/ مجلس نظارت جدی بر عملکرد دولت را پیگیری می‌کند + فیلم
  • توسلی : رفتار دولت با مردم در بحث خودرو توهین‌آمیز است/ مجلس نظارت جدی بر عملکرد دولت در زمینه خودرو را پیگیری می‌کند + فیلم