Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسانه‌های اسپانیا با انتشار لیستی از نام بازیکنان اخراجی بارسا پرده برداشتند.به گزارش بلاغ،بارسلونا در فصل آینده با تغییرات عمدی به لحاظ لیست بازیکنان مواجه خواهد شد و همچنان شایعات بسیاری مبنی بر بازیکنان مورد توجه باشگاه و لیست خروجی به گوش می‌رسد.

بر اساس گزارش رسانه‌های اسپانیا در اینکه در فصل آینده بارسا برای کسب عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان تلاش خواهد کرد شکی نیست اما بیشتر تغییرات با توجه به در نظر گرفتن عملکرد بازیکنان صورت خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بین رسانه‌ها از لیست احتمالی خروجی کاتالان پرده برداشتند که نام فرمالن، رافینا /وینگر، بواتنگ /هافبک مهاجم، سیلسن/ گلر، سمدو/مدافع کناری راست، دنیس سوارس/مهاجم، آندره گومز/ مدافع کناری چپ و مالکو/مهاجم و در نهایت کوتینیو هافبک مهاجم در آن دیده می‌شود.

*البته دنیس سوارس به صورت قرضی در آرسنال توپ می‌زد نیز به بارسلونا باز برمی‌گردد.

*آندره گومز که فصل گذشته به صورت قرضی برای اورتون بازی کرد هم به تیم خواهد بازگشت.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۲۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکلیف لواندوفسکی در بارسلونا مشخص شد

روبرت لواندوفسکی مهاجم باتجربه لهستانی در بارسلونا ماندنی شد.

به گزارش‌ مشرق، روبرت لواندوفسکی در فصل ۲۰۲۲ یکی از مهره‌های تاثیرگذار تیمش بود و نقش مهمی در قهرمانی آبی‌اناری‌ها در لالیگا داشت. با این حال او در ابتدای این فصل عملکرد چندان خوبی نداشت و نتوانست درخشش فصل گذشته خود را تکرار کند.

لواندوفسکی با بهبود شرایط تیمی توانسته روند گل‌زنی خود را با پیراهن آبی‌اناری‌ها را از سر بگیرد و در چند هفته‌ اخیر، فرشته نجات تیمش شده است. این در حالی است که برخی از رسانه‌های اسپانیایی مدعی بودند که این مهاجم لهستانی در انتهای فصل از جمع کاتالانی‌ها جدا می‌شود.

صبح امروز شنبه با اعلام رسانه‌های اسپانیایی، لواندوفسکی از شرایط خود در بارسلونا راضی است و قصد جدا شدن از این تیم را ندارد. ژاوی سرمربی بارسلونا و مدیران این باشگاه نیز خواهان همکاری با کاپیتان تیم ملی لهستان هستند و با این اوصاف او در جمع آبی اناری‌ها ماندگار است.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • شکست سنگین بارسا؛ امضای کاتالان‌ها پای حکم قهرمانی کهکشانی‌ها
  • تکلیف لواندوفسکی در بارسلونا مشخص شد
  • بالاخره دل یوفا برای نیمکت‌نشین‌ها سوخت!
  • نگرانی بارسا: ستاره بایرن پولکی است!
  • مهاجم پرسپولیس مثل دیوار است و توپ به او می‌خورد و برمی‌گردد! | آقای مدافع ملی‌پوش ۴ تا پاس سالم نمی‌تواند بدهد
  • شکایت ستاره بارسا به بازیکنان: انتظارش را نداشتم!
  • مهاجم اسبق پرسپولیس برای بازی با قرمز‌ها برمی‌گردد
  • ضربه بزرگ به فرانسه! مصدومیت احتمالی لوکاس هرناندز برای یورو
  • مهاجم اسبق پرسپولیس آماده بازی با قرمزها
  • مهاجم اسبق پرسپولیس برای بازی با قرمزها برمی‌گردد