Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-27@03:14:42 GMT

فعالیت ۲۲ مرکز اوقات فراغت در شهرستان دشتی

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۸۲۹۱۴

فعالیت ۲۲ مرکز اوقات فراغت در شهرستان دشتی

زارعی با بیان اینکه در تابستان سال جاری ۲۲ مرکز اوقات فراغت در شهرستان دشتی فعالیت میکنند، اظهار داشت: ۱۲۱ کلاس در این مراکز برگزار و ٩٥مربی وظیفه آموزش به ۲ هزار و ٤٠٠ هنرجو و قرآن آموز را به عهده دارند.

حمید زارعی، رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان دشتی صبح سه شنبه (۴ تیر) در گفتگو با خبرگزاری شبستان  در  بوشهر، با اشاره به برگزاری آیین شروع فعاایت های تابستانی و برنامه های اوقات فراغت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتی اظهار داشت: شناسایی استعدادهای فرهنگی و هنری، تقویت روحیه هنرجویان و نشاط بخشی اهم اهداف کلاس های اوقات فراغت در تابستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

زارعی یکی از مهمترین اهداف برگزاری این کلاس ها را  بر روشد و پروش فرهنگی و دینی نوجوانان و جوانان عنوان کرد. ادامه داد: تلاش ما بر این است که با بکارگیری مربیان و مدرسان با تجربه در فرهنگسراها، موسسات قرآنی، کانون های مساجد و آموزشگاه‌های آزاد بتوانیم استعدادهای نوجوانان و جوانان را در رشته‌های مختلف فرهنگی، هنری و قرآنی نمایان سازیم.

 

رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان دشتی با تاکید بر اینکه کلاس‌های مطلوب فرهنگی، هنری و قرآنی می تواند جوانان و نوجوانان را از آسیب‌های اجتماعی دور سازد، ادامه داد: در تابستان جاری ٢٢ مرکز اعم از فرهنگسراها، خانه فرهنگ و هنر، موسسات قرآنی، کانون های مساجد و باشگاه های کتاب فعالیت دارند.

 

زارعی بیان کرد: ۱۲۱ کلاس در این مراکز برگزار و ٩٥مربی وظیفه آموزش به ۲ هزار و ٤٠٠ هنرجو و قرآن آموز را به عهده دارند.

 

 

پایان پیام/647

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت کانون های فرهنگی هنری مساجد اوقات فراغت شیراز اردبیل خطبه نماز جمعه نماز جمعه خراسان جنوبی مسجد مجلس شهرستان دشتی برنامه های اوقات فراغت غنی سازی اوقات فراغت اوقات فراغت استان بوشهر جوانان خبرگزاری شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۲۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ رسانه جدید به جمع پایگاه‌های خبری ایلام پیوستند

منصور محبی معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام اظهار کرد: این رسانه‌ها که به صورت الکترونیکی و مکتوب فعالیت دارند با دریافت مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به طور رسمی فعالیت خبری خود را آغاز کرده اند.

وی با اشاره به اینکه از این تعداد ۶ رسانه پایگاه خبری هستند، ادامه داد: مابقی این رسانه‌ها شامل یک ماهنامه، ۲فصلنامه و یک مورد نیز روزنامه است.

به گفته معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام، علاوه بر این هم اینک ۳۰ درخواست صدور مجوز برای فعالیت رسانه‌ای ثبت و در نوبت دریافت مجوز است.

محبی تاکید کرد: در حال حاضر ۲۶۰ رسانه دارای مجوز شامل ۶۸ پایگاه خبری، ۳۲ نشریه چاپی، ۴۱ رسانه غیر برخط، نمایندگی ۱۰ خبرگزاری و نمایندگی ۱۰۹ روزنامه سراسری در استان فعالیت دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • مأموریت ویژه جامعه قرآنی ارتقای ظرفیت‌های معنوی کشور است
  • توسعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی برای مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره)
  • ۱۰ رسانه جدید به جمع پایگاه‌های خبری ایلام پیوستند
  • اجرای طرح کتابخانه فرهنگی سیار برای اوقات فراغت زائران حج
  • استقلال، خودشکوفایی و تعالی در گرو اوقات فراغت
  • نگاه مطالبه‌گر در حوزه فرهنگ و هنر تحول‌ آفرین است
  • کتابخانه‌های کشور به یک مرکز فرهنگی اجتماعی تبدیل شده‌اند
  • برداشت گندم از مزارع شهرستان دشتی
  • نقش مساجد فراتر از محلی برای عبادت است
  • قانون عفاف و حجاب قانونی و شرعی است که باید همه به آن پایبند باشند