Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-29@03:43:42 GMT

کودک آزاری عجیب در یک کارواش

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۸۳۰۲۸

کودک آزاری عجیب در یک کارواش

کودک پنج ساله بوشهری که در یک کارواش مورد آزار و اذیت جسمی و روانی قرار گرفته‌ بود با کمک اداره بهزیستی این شهر به بیمارستان منتقل شد.

 در پی گزارشی به مرکز اورژانس اجتماعی ۱۲۳ مبنی بر یک مورد کودک آزاری در یک کارواش در شهر بوشهر، نیروهای اورژانس اجتماعی بهزیستی با اخذ مجوز قضایی وبا همراهی نیروی انتظامی به آنجا مراجعه کرده و با کودکی مواجه شدند که مورد اذیت آزار جسمی و روانی قرار گرفته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

---  

بلافاصله  کودک به بهزیستی ارجاع و در بیمارستان بستری شد. در این زمینه، باپیگیری‌های بهزیستی آزمایش‌ها و معاینات لازم انجام و روند درمان جسمی و روانی وی آغاز شده است.

به گفته روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، این کودک در حال حاضر در بیمارستان شهدای خلیج فارس بستری و تحت درمان است. این کودک  از ناحیه سر و دست آسیب دیده و توسط متخصصان در حال درمان است .اقدامات قضائی درباره متهمان پرونده نیز انجام شده و موضوع در دست بررسی است./ ایلنا

 

 

 

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۳۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۱۰۶ عمل کاشت حلزون شنوایی رایگان در زاهدان

 رئیس بیمارستان فوق تخصصی الزهرا (س) زاهدان با بیان این خبر گفت: از سال ۱۳۹۸ با راه اندازی بخش کاشت حلزون در این بیمارستان، تاکنون ۱۰۶ کودک ناشنوا، با کاشت حلزون شنوایی خود را به دست آورده اند.

وی ادامه داد: مناسب‌ترین سن برای شروع فرآیند کاشت حلزون برای کودکان ناشنوا قبل از سه تا پنج سالگی است.

مالکی افزود: در حال حاضر ۲۶ کودک ناشنوای دیگر نیز شناسایی شده و در نوبت کاشت حلزون در این بیمارستان قرار دارند.

دکتر مالکی خاطرنشان کرد: خدمات کاشت حلزون برای کودکان ناشنوا به صورت رایگان انجام می‌شود و بیمار نیازی به انجام مسافرت درمانی و صرف هزینه‌های هنگفت را ندارد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • انجام ۱۰۶ عمل کاشت حلزون شنوایی رایگان در زاهدان
  • استطاعت جسمی ۸۳ هزار زائر حج تمتع ۱۴۰۳ نهایی شد
  • طرح مراقبت‌های روانی اجتماعی دانش‌آموزان در سمنان اجرا شد
  • جراحی تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲ ساله بندرعباسی
  • فیلم | کلنگ بیمارستان مادر و کودک بجنورد بر زمین خورد
  • ۴۲ هزار کودک سرطانی در «محک» در حال درمان هستند
  • لوسمی رایج‌ترین سرطان کودکان/ ۶۵ تا ۷۰ درصد کودکان مبتلا به سرطان در ایران درمان می‌شوند
  • سندروم استکهلم در مدارس ابتدایی/ کودک آزاری مدرن: تلقین حس ناکافی بودن!
  • دفاع عجیب از عملکرد اقتصادی دولت: کسی اعتراضی ندارد!
  • ۱۰۰ کودک مبتلا به اوتیسم در نیشابور شناسایی شدند