Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-05-03@01:01:08 GMT

تابارس: شیلی با تغییر تاکتیکش مرا غافلگیر کرد

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۸۳۲۴۸

تابارس: شیلی با تغییر تاکتیکش مرا غافلگیر کرد

به گزارش وانانیوز، 

اسکار تابارس سرمربی تیم ملی اروگوئه پس از پیروزی یک بر صفر شب گذشته (دوشنبه) مردانش مقابل شیلی در آخرین بازی مرحله گروهی کوپا آمه‌ریکا در گروه C، اعتراف کرد که از تصمیم تاکتیکی که همتایش در شیلی رینالدو روئدا اتخاذ کرده بود غافلگیر شده هرچند که مردانش توانستند آن را خنثی کنند.

تابارس اذعان داشت با ترکیبی هجومی‌تر از بازی‌های گذشته تیمش رامقابل شیلی به میدان فرستاده به این گمان که شیلی هم با همان ترکیب قبلی بازی خواهد کرد اما خروج 4 بازیکن از جمله آرتورو ویدال از ترکیب اصلی تیم شیلیایی‌ها، باعث غافلگیری سرمربی کهنه‌کار اروگوئه‌ای‌ها شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تابارس گفت: من پیش‌بینی نمی‌کردم که حریف با چنین ترکیبی به میدان بیاید. شیلی تعداد مهره‌های دفاعی‌اش را برای این بازی افزایش داد. ما بر اساس بازی‌هایی که پیش از این از شیلی دیده بودیم، خودمان را برای مصاف با آنها آماده کرده بودیم. با این حال من از نتیجه راضی‌ام. در چنین مسابقه متعادلی، هر اتفاقی ممکن است رخ دهد اما تیم من همیشه تا نفس آخر می‌جنگد و با هر توپ طوری استفاده می‌کند که انگار آخرین توپی است که به دست می‌آورد.

تابارس افزود: با وجود بازی بسته حریف و شرایطی که در آن قرار داشتیم، توانستیم بازی را ببریم و این خیلی مرا خوشحال کرد. با آرایش تاکتیکی حریف، بازی کاملاً یکنواخت و با فضاهای کم برای حمله بود، البته ما موقعیت‌هایی را هم از دست دادیم اما باز هم موقعیت‌های‌مان بیشتر از حریف بود. در بعضی از موقعیت‌های بسیار جدی بازیکنان ما تمرکز لازم را نداشتند.

حریف بعدی تیم ملی اروگوئه تیم ملی پرو است که این بازی ساعت 20:30 شنبه هفته آینده برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

 

منبع: وانا

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال اروگوئه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۳۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره پی‌اس‌جی با گل دورتموند مصدوم شد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دورتموند و پاری سن در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم رفتند و این نیمه با برتری 1-0 تیم آلمانی به پایان رسید.

دورتموند که در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک از حمایت ویژه طرفدارانش برخوردار بود فشار زیادی روی دروازه پی‌اس‌جی وارد کرد تا اینکه در دقیقه 36 به گل رسید.

نیکو اشلوتربک از خط دفاعی دورتموند متوجه درخواست نیکلاس فولکروگ در زمین حریف شد و با ارسال بلند توپ را به نیمه پی‌اس‌جی فرستاد.

لوکاس هرناندز در نقش مدافع میانی پس از فرود توپ روی زمین در کورس با مهاجم دورتموند تلاش کرد تا مانع از گلزنی او شود اما فولکروگ با ضربه محکم پای راست توپ را از کنار جانلوئیجی دوناروما عبور داد و تیمش را پیش انداخت.

هرناندز در آخرین لحظه تلاش برای توپ ربایی از فولکروگ، زانوی چپش را روی زمین ستون کرد و برخورد بازیکن حریف با او باعث شد که زانوی او رو به داخل تحت فشار قرار بگیرد و موجب آسیب دیدگی شود.

درحالیکه طرفداران دورتموند این گل مهم را جشن می‌گرفتند هرناندز برای لحظاتی روی زمین بود و پس از مداوا و بازگشت به جریان بازی، نتوانست از درد زیادی بازی ادامه دهد.

مدافع پی‌اس‌جی در دقیقه 42 با لوکاس برالدو جوان تعویض شد تا لوئیس انریکه برخلاف میل خود در دقایق پایانی نیمه اول این بازی حساس به اجبار یک تعویضش را خرج کند.

دیگر خبرها

  • برد شیرین عالمیان مقابل حریف عنوان‌دار اروپایی
  • انریکه: برای بازی برگشت روی کمک هواداران‌مان حساب می‌‌کنیم
  • رونالدو و مانه: النصر فینالیست می‌شود
  • نظر جالب گولسیانی درباره پزشک سپاهان
  • ستاره پی‌اس‌جی با گل دورتموند مصدوم شد! (عکس)
  • پیروزی یک نیمه‌ای دورتموند: انریکه غافلگیر شد (عکس)
  • پیش‌بینی ستاره پیشین لیورپول، هواداران را غافلگیر کرد
  • زور پیکان به شمس آذر نرسید / پیروزی شمس آذر برابر حریف تهرانی
  • زور پیکان به شمس آذر نرسید / پیروز شمس آذر برابر حریف تهرانی
  • پیروزی بارسلونا مقابل والنسیا با هت‌تریک لواندوفسکی