Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: دستگاه قضا با قاطعیت از نیروی انتظامی در زمینه های مختلف برای پیشبرد اهدافش حمایت و با مخلان و برهم زنندگان نظم و امنیت استان به شدت برخورد می کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان و به نقل از روابط عمومی دادگستری استان زنجان، «حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی»در نشست قضائی – انتظامی از اقدامات پليس در برقراري نظم و امنيت مطلوب در استان اظهار کرد: همکاري و همراهي شهروندان در بحث پيشگيري نقش موثر و بسزایي در کاهش وقوع جرايم مي تواند داشته باشد و شهروندان بايد در اين مقوله مهم ، پليس را ياري کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس کل دادگستری استان زنجان با اشاره به اینکه دستگاه قضا از پلیس در برخورد با هنجارشکنان حمایت می کند افزود: دستگاه قضا با قاطعیت از نیروی انتظامی در زمینه های مختلف برای پیشبرد اهدافش حمایت و با مخلان و برهم زنندگان نظم و امنیت استان به شدت برخورد می کند.

 

صادقی نیارکی برقراری امنیت و حفظ آرامش مردم در جامعه را هدف اصلی دستگاه قضا در کنار پلیس دانست و افزود: دستگاه قضا با قاطعیت از نیروی انتظامی در زمینه های مختلف برای پیشبرد اهدافش حمایت و با مخلان و برهم زنندگان نظم و امنیت استان به شدت برخورد می‌کند.

 

وي با بيان اينكه نيروي انتظامي در استان يك تعامل ضابطه مند و منطقي با همه سطوح حاكميتي ، مردم  و دستگاه قضا دارد گفت:بخش زيادي از فعاليت هاي اين نيرو در عرصه ارتباطي با قوه قضائيه شكل مي گيرد كه اين ارتباط بسيار خوب و مثبت است .

 

رئیس کل دادگستری استان زنجان با اشاره به پیچیدگی جرایم در جامعه بیان داشت:  دستگاه قضا و پلیس نباید از چرخه سریع و تند پیشرفت علوم عقب بمانند و به دلیل استفاده مجرمان از تکنیک های مختلف در جرایم ما نیازمند کشف علمی جرایم در مواجه با جرایم امروزی جامعه هستیم .

 

حجت الاسلام صادقی نیارکی با حمایت از اقدامات نیروی انتظامی در برخورد با بی حجابی و ناهنجاری ها در جامعه تصریح کرد : مقابله با جرائم و فساد در جامعه امروز به یک مطالبه عمومی تبدیل شده و نباید نیروی انتظامی و دستگاه قضا فرصت پیشرفت را در جامعه به مجرمان بدهد.

 

رئیس کل دادگستری استان زنجان با اشاره به اینکه نیروی انتظامی و دستگاه قضا مکمل یکدیگر در اجرای قانون هستند افزود : نيروي انتظامي با تلاش شبانه روزي عرصه را بر مجرمان تنگ کرده و نتيجه اين خدمت برقراري امنيت پايدار در جامعه است.

 

حجت‌الاسلام صادقی نیارکی با بیان اینکه پلیس و و دستگاه قضائی همواره باید انجام فعالیت ها و اقدامات فرهنگی و آموزشی در پیشگیری از جرایم مختلف را در اولویت کاری خود قرار دهند ، بیان داشت : نیروی انتظامی و قوه قضائیه دو بال پرقدرت امنیت هستند که همواره باید هماهنگ و همسو حرکت کنند تا چتر امنیت به گونه ای مطلوب در جامعه گسترانده شود .

 

فرماندهی انتظامی استان زنجان هم در سخنانی اظهار کرد: تعامل دو جانبه نيروي انتظامي و دادگستري امري اجتناب ناپذير بوده و مشاركت بيشتر مردم و نهادها با دستگاه قضا و نيروي انتظامي زمينه ساز تحقق امنيت پايدار در جامعه است.

 

«سردار رحیم جهانبخش» با تاکید بر همکاری و تعامل تنگاتنگ نیروی انتظامی با دادگستری، تامین امنیت برای شهروندان را بسیار مهم توصیف کرد و گفت: ایجاد و برقراری حفظ و امنیت مثال زدنی حاکم بر استان حاصل تلاش های شبانه روزی سبزپوشان نیروی انتظامی با حمایت‌های بی‌دریغ و همه جانبه دستگاه قضایی استان از این نیرو است که فضا را بر مجرمان و مخلان نظم و امنیت تنگ کرده است.

 

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه راه تمدن سازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از مسیر مردم محوری و جامعه پذیری عبور می کند بیان کرد: ضمانت اجرایی پلیس دستگاه قضائی است .

 

سردار جهانبخش با بیان اینکه قوه قضائیه سازمانی پیشرو در گام دوم انقلاب است، افزود: امروز اگر ما مقتدرانه در حوزه دفاع از ارزش‌ها هستیم، بطوری که هیمنه ارزش های انقلاب اسلامی کل سلطه گری غرب مخصوصا آمریکا را دچار لرزه می کند این نشان می دهد که اقتدار و ارزش های نظام جمهوری اسلامی برپا است و این اقتدار برگرفته از اقتدار قضائی در حمایت از برخورد با ضد ارزش‌ها است‌.

 

وی قوه قضائیه را بزرگترین پناهگاه و ملجا مردم دانست و تصریح کرد‌: امروز وجهه ضد فساد قوه قضائیه خیلی از ثواب‌ها ، راستی و درستی و هنجار‌ها را در جامعه شکل می‌دهد.

 

فرمانده انتظامی استان زنجان در ادامه با اشاره به اینکه اگر انشقاقی بین سازمان‌ها بویژه سازمان‌هایی که متولی عدالت اجتماعی و امنیت اجتماعی هستند دشمن را به اهداف خود نزدیک می کند بیان کرد: هیمنه انسجام  اجتماعی و ملی ما دشمن را به لرزه خواهد انداخت‌.

 

سردار جهانبخش با تاکید بر اینکه امروز اقتدار کشور برگرفته از اقتدار قضائی در حمایت از برخورد با ضد ارزش‌ها است افزود‌: شاکله اولیه حقوق شهروندی، دفاع از ارزش های موجود در جامعه است که در تحقق بهینه آن،همگرایی پلیس با دستگاه قضائی بسیار اثرگذار است که تاکید مجموعه انتظامی استان همواره بر این مهم بوده است.

 

وی با بیان این که مجموعه انتظامی استان براساس رویکرد جامعه محوری در تلاش است تا حداکثر مشارکت عمومی را در تأمین امنیت پایدار جلب و احساس آرامش واقعی را در بین شهروندان ایجاد کند؛ خاطر نشان کرد: تعامل نیروی انتظامی و دستگاه قضا یکی از عوامل بسیار مهم در کاهش آسیب ها و جرایم مختلف است که همواره زمینه ساز ایجاد امنیت پایدار در جامعه خواهد شد.

 

اين مقام ارشد انتظامي استان زنجان قانون و قانون گرایی را شاخصه یک جامعه اسلامی دانست و عنوان کرد: پليس به عنوان يک نيروي جامعه محور و مردمي با بهره‌مندي از اخلاق و منش اسلامي و التزام عملي به نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران سعي دارد مطابق قانون به وظيفه خود به نحو مطلوب عمل كند.

 

سردار جهانبخش با تاکید بر همکاری و تعامل تنگاتنگ نیروی انتظامی با دادگستری، تامین امنیت برای شهروندان را بسیار مهم توصیف کرد و گفت: ایجاد و برقراری حفظ و امنیت مثال زدنی حاکم بر استان حاصل تلاش های شبانه روزی سبزپوشان نیروی انتظامی با حمایت‌های بی دریغ و همه جانبه دستگاه قضایی استان از این نیرو است که فضا را بر مجرمان و مخلان نظم و امنیت تنگ کرده است.

 

گفتنی است، در پایان این مراسم از طرف فرماندهی انتظامی استان زنجان، از رئیس کل دادگستری زنجان، دادستان و مسئولان قضایی استان با اهداء لوح تقدیر بعمل آمد.

 

 

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت کانون های فرهنگی هنری مساجد اوقات فراغت مسجد مجلس اردبیل شیراز ظریف خراسان جنوبی روزنامه ها رئیس دادگستری استان زنجان فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان نیروی انتظامی استان زنجان دادگستری استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۳۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خروج واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور بعد از ۶ سال از ورشکستگی با حمایت دستگاه قضا

علی القاصی، رئیس کل دادگستری استان تهران از خروج از ورشکستگی یک واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور با حمایت‌ها و پیگیری‌های قضایی پس از شش سال خبر داد و گفت: این واحد تولیدی با موضوع فعالیت تولید کربنات کلسیم از سنگ‌های آهکی برای مصرف دام و طیور به‌عنوان مکمل غذایی در شهرستان ساوه از سال ۱۳۹۶ به‌طور کامل تعطیل و در معرض فروپاشی و ورشکستگی قرار گرفت.

رئیس کل دادگستری استان تهران خاطرنشان کرد: این شرکت بر اساس نوسانات نرخ ارز، عدم رقابت با تولیدکنندگان بزرگ، دریافت تسهیلات بانکی و معوق شدن اقساط بانکی و عدم پرداخت به موقع مطالبات سازمان امور مالیاتی و سازمان تامین اجتماعی ورشکسته شناخته شد که با ورود اداره تصفیه امور ورشکستگی دادگستری کل استان تهران همزمان با پیشبرد امر تصفیه، جلسات متعددی با بستانکاران عمده اعم از بانک، سازمان امور مالیاتی و سازمان تامین اجتماعی تشکیل گردید و رفع موانع موجود در مسیر فعالیت این واحد تولیدی در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه خوشبختانه با پیگیری‌های صورت‌گرفته در نهایت صد در صد مطالبات بستانکاران به صورت نقدی پرداخت و این شرکت از ورشکستگی خارج گردید، اذعان کرد: این واحد تولیدی در حال حاضر با اشتغال ۳۱ نفر نیروی کار به‌صورت مستقیم به چرخه تولید بازگشت و به طور کامل تحویل مالکین و سهامداران گردید.

القاصی در پایان با اشاره به ایجاد بستر جدید توسعه در واحد تولیدی مذکور و افزایش تولید تا هزار تن در روز خاطرنشان کرد: در حال حاضر تمامی مطالبات اعم از حقوق و مزایای کارگری، هزینه‌های جاری از جمله حق بیمه، مالیات، برق و گاز پرداخت شد و با خروج از ورشکستگی، این واحد تولیدی در روزجاری تحویل مالکین و سهامداران شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حقوقی قضایی

دیگر خبرها

  • صدور ابلاغ صلح یاری برای ۲۱۹ مأمور فراجا در کرمان
  • شورای حل اختلاف فراجا در کرمان فعال شد
  • قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد
  • خروج واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور بعد از ۶ سال از ورشکستگی با حمایت دستگاه قضا
  • حمله به مامور نیروی انتظامی ناکام ماند
  • گلایه کارکنان از متوقف شدن اجرای طرح عقد قرارداد مستقیم با نیرو‌ها در برخی از شرکت‌ها
  • کار اصلی مدارس و دانشگاهها؛ تربیت نیروی متخصص متناسب با ظرفیت های استان است
  • مردم حامی اجرای طرح نور نیروی انتظامی
  • رئیس قوه قضاییه: در زمینه امور فرهنگی نباید فقط نیروی انتظامی در کف خیابان کار کند
  • حمایت فعالان سیاسی از اجرای طرح نور