Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز مطالعات و پژوهشهای راهبردی وزارت ورزش وجوانان در جلسه هم اندیشی دبیران شورای پژوهش ادارات کل ورزش و جوانان منطقه دو کشور گفت: اداره کل ورزش و جوانان گیلان جز استان‌های پیشرو در حوزه پژوهش است.

به گزارش ایلنا از رشت، محمد رضا فضلی در جلسه هم اندیشی دبیران شورای پژوهش ادارات کل ورزش و جوانان منطقه ی دو کشور با ابراز خرسندی از جلسات و رویدادهای برگزار شده به میزبانی گیلان ، اظهار داشت : شاهد روند رو به رشد ارائه و اجرای طرحهای پژوهشی در حوزه  کاربرد و مساله محوری هستیم و این نشان دهنده  درایت و هدایت خوب فعالیت‌های و طرحهای پژوهشی به سمت و سوی نیاز و مسایل ورزش و جوانان استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز مطالعات و پژوهشهای راهبردی وزارت ورزش وجوانان افزود : این فعالیت دارای کیفیت مطلوب می باشد و نیاز است که این روند ادامه یابد. این فعالیت ها مدیون کیفیت شورای پژوهش استان گیلان و اساتید و اعضای هیات علمی همراه با این شوراست. فضلی گفت : طرح‌های پژوهشی حوزه  ورزش و جوانان روز به روز در حال بهتر شدن است و باید با حساسیت بیشتری به طرحهای پژوهشی و راه حل مسایل بپردازیم.   فضلی تصریح کرد : از سوی دیگر منابع دریافت داده ها باید واقعی باشند یعنی تحلیل داده هایی را شاهد باشیم که بر اساس مستندات باشند و نه صرفا نگرش ها خصوصا در زمینه ی مطالعات اجتماعی و طرحهای توصیفی که در ورزش انجام می شود و این امر باعث لغزش در کلیه ی فرآیند نتایج تحقیق خواهد شد .   وی تاکید کرد : گیلان یکی از ادارات کل ورزش و جوانان پیشرو در فعالیت های پژوهشی است که به مدت سه سال جز برترهای کشور بوده و این فعالیت ها بسیار ارزشمند است .   فضلی افزود : به لحاظ گسترش فعالیت و طرحهای پژوهشی ثبت شده درسامانه سمات ما یکی از سازمانهای اجرایی موفق هستیم که نقطه عطفی است که با تلاش دبیران و همکاران شورای پژوهش ادارات کل ورزش و مدیران کل حاصل شده است.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان ورزش و جوانان وزارت ورزش پژوهش قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۳۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سومین دور مسابقات کشتی با چوخه در شیروان برگزار شد

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از خراسان شمالی، مهدی شعبانی، رئیس اداره ورزش و جوانان شیروان در گفت‌وگو با خبرنگار ایسکانیوز در خراسان شمالی اظهار کرد: سومین دور مسابقات کشتی با چوخه در عرض یک ماه گذشته، فردا در محل گود شیرکوه این شهرستان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به حضور ۲۰۰ شرکت کننده در این مسابقه گفت: کشتی گیران استان‌های خراسان رضوی و شمالی در اوزان ۴۶، ۷۴، ۸۶، ۹۶ و +۹۶ در این مسابقه به رقابت خواهند پرداخت.

رئیس اداره ورزش و جوانان شیروان افزود: سعی داریم این ورزش اصیل و چندین هزارساله کشورمان با برگزاری مداوم این مسابقات به جایگاه اصلی خود برسد.

شعبانی در انتها خاطرنشان کرد: هدف ما در برگزاری مسابقات کشتی با چوخه در شهرهای زیارت و خانلق استفاده کردن از تمام ظرفیت موجود شهرستان است.

خبرنگار : متین لنگری

انتهای خبر/

کد خبر: 1229261 برچسب‌ها ورزش

دیگر خبرها

  • لزوم توجه به فعالیت‌های پژوهشی حوزه مهدویت در دانشگاه‌ها
  • سومین دور مسابقات کشتی با چوخه در شیروان برگزار شد
  • شکل گیری ۱۴ شبکه تخصصی در حوزه سمن‌های جوانان
  • برگزاری جشنواره ملی منتظران در شهرستان قصرقند
  • تداوم راه شهیدان با فعالیت جوانان در مساجد
  • معلمان ورزش در خط مقدم پرورش قهرمانان ورزشی هستند
  • سرانه فضای‌ورزشی مهاباد ۳۵ سانتی‌مترمربع است
  • در سال‌های اخیر فعالیت‌های پژوهشی با هدف کمک به امنیت غذایی کشور بوده است
  • استقرار نمایندگی اداره ورزش و جوانان در شهر صدرا
  • انتصاب مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس