Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@19:43:22 GMT

وزش تندباد گرم در اردبیل

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۸۳۴۳۶

وزش تندباد گرم در اردبیل

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سیاوش محمدی، مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: بر اساس نقشه‌های هواشناسی، طی امروز و فردا همچنان حاکمیت هوای گرم در سطح استان تداوم خواهد داشت که از این رو  مناطق شمالی استان و شهرستان کوثر گرم‌ترین مناطق در استان خواهند بود.

وی افزود: از روز پنجشنبه از شدت گرمای هوا در غالب مناطق استان کاسته خواهد شد و از بعد از ظهر همین روز شاهد افزایش ابر و سرعت وزش باد خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل بیان کرد: با نفوذ تدریجی سامانه ناپایدار ضعیف به منطقه، در روزهای جمعه و اوایل هفته آینده وزش بادهای تند و رگبار باران گاهی توام با رعد و برق پیش‌بینی می‌شود که این سامانه تا روز دوشنبه هفته آینده در استان ماندگار خواهد بود. 

محمدی گفت: با توجه به تداوم هوای گرم به ویژه در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه، صرفه‌جویی در مصرف آب و برق توصیه می‌شود و انتظار می‌رود هم‌استانی‌های به این مهم توجه داشته باشند. 

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل تصریح کرد: با توجه به شرایط محلی در برخی مناطق استان با پوشش جنگل و مراتع، آتش‌سوزی جنگل‌ها و مراتع بر اثر وزش باد گرم دور از انتظار نیست.

انتهای پیام/ ع

افزایش ابر و سرعت وزش باد در اردبیل

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواشناسی وزش باد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۳۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش رطوبت هوا در برخی مناطق خوزستان

محمد سبزه زاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر بیان کرد: براساس نقشه‌های هواشناسی از امروز برای اغلب مناطق استان خوزستان به ویژه بخش‌های جنوبی و شرقی وزش بادِ متوسط و تندبادهای لحظه‌ای پیش بینی می‌شود و احتمال خیزش گرد و خاک‌های محلی و موقتی در برخی مناطق مورد انتظار است.

مدیرکل هواشناسی خوزستان عنوان کرد: همچنین از امروز تا اواسط هفته آینده استقرار جریانات جنوبی سبب افزایش رطوبت در مناطق جنوبِ غربی تا جنوبِ شرقی و تا حدودی مرکزی استان خوزستان خواهد شد.

وی اظهار کرد: در شبانه روز گذشته اهواز با ۳۶.۷ و دهدز با ۱۳.۲ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط در خوزستان گزارش شده‌اند، همچنین در شبانه روز گذشته اهواز به بیشینه دمای ۳۶.۷ و کمینه دمای ۲۱.۹ درجه سانتیگراد رسیده است.

کد خبر 6088499

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی هوای استان اردبیل در ۵ روز آینده
  • گذر امواج ناپایدار با تندباد و بارش پراکنده از اصفهان/تداوم روند افزایشی دمای هوا در استان
  • تداوم روند افزایشی دمای هوا در اردبیل/هفته‌ای بدون بارش داریم
  • هواشناسی ۱۴۰۳/۰۲/۰۷؛ هشدار بارش‌های شدید در ۵ استان
  • هواشناسی ایران۱۴۰۳/۰۲/۰۷؛هشدار بارش‌های شدید در ۵ استان
  • افزایش رطوبت هوا در برخی مناطق خوزستان
  • بارش‌ها در کرمان تداوم دارد
  • هشدار مهم هواشناسی به کوهنوردان
  • افزایش ۳۲ درجه‌ای دمای هوا در اردبیل
  • افزایش ۳۲ درجه‌ای دمای هوا در اردبیل تا هفته آینده