Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه جامعه خبرگزاری تقریب، نصرت الله لطفی قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی صبح امروز(سه‌شنبه ۴ تیر) در نشست اعلام برنامه های هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی اظهار داشت: تا سال ۹۴بزرگداشت شهدای فاجعه هفتم تیر انجام می شد ولی از سال ۹۵ عنوان این مناسبت به تاسی از سخنان رهبر انقلاب و با نگاهی به اقتضائات روز تغییر کرد

وی افزود: وقایع هفته دوم تیر ماه نه تنها به عنوان هفتم تیر بلکه با نگاه تکمیلی و با نگاه به حقوق بشر امریکایی مورد بازخوانی قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان اینکه این مناسبت ذیل وظیفه دشمن شناسی برگزار می‌شود گفت: ان شالله بتوانیم بازخوانی حقوق بشر آمریکایی را با نگاه فراملی بنگریم و کارهایی را هم در این خصوص شروع کرده ایم تا در راستای تقویت روحیه مقاومت از این فرصت استفاده کنیم.

لطفی افزود: جنایت آمریکا محدود به بعد انقلاب نیست و جنایت آمریکا صرفاً برعلیه ایران اسلامی نیست و بعد از قرن بیستم حداقل صد کشور در قالب های مختلف مورد هجوم آمریکا بوده اند.

وی ادامه داد: از ششم تیرماه ترور مقام معظم رهبری و فاجعه هفتم تیر و بمباران سردشت و ترور ائمه جمعه و اسقاط هواپیمای مسافربری همگی مناسبت هایی هستند که در این هفته به آن ها خواهند پرداخت.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شعار و امسالمان را به اقتضای شرایط روز تکمیل می کنیم گفت: «بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی از منظر ترور و تحریم» و روشنگری امسالمان را با محوریت ترور و تحریم انجام خواهیم داد.

انتهای پیام/

 

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۳۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی ابعاد حقوقی تجمع دانشگاهیان آمریکا در دانشگاه قم

همزمان با برگزاری تجمعات گسترده در دانشگاه‌های آمریکا و سرکوب دانشجویان توسط نیرو‌های امنیتی نشستی با موضوع واکنش دانشگاهیان آمریکا به وضعیت مردم فلسطین از منظر حقوق بشر در دانشگاه قم برگزار شد.

محمد ستایش پور، دبیر علمی این نشست با بیان اینکه مبانی و اصول حقوق بشر در دنیا آمریکایی سازی شده است گفت: حتی آمریکا حقوق بشری را که توسط خودش تدوین شده و به دنیا ارائه می‌شود را هم در مواجهه با مسئله فلسطین و حقوق معترضان دانشگاهی خود نقض می‌کند و در رویارویی با مسئله حقوق بشر با سیاست‌های دوگانه رفتار می‌کند.

همچنین غلامعلی قاسمی، دانشیار گروه حقوق بین‌الملل دانشگاه قم با بیان اینکه فشار افکار عمومی می‌تواند بر سیاست‌های سران کشور‌های اروپایی و آمریکا در خصوص پایان جنگ غزه تاثیرگذار باشد، گفت: تجمعاتی از این دست می‌تواند به کاهش حمایت‌های همه جانبه سران کشور‌های غربی و آمریکایی از رژیم صهیونیستی منجر شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • بررسی ابعاد حقوقی تجمع دانشگاهیان آمریکا در دانشگاه قم
  • چین معافیت تعرفه‌ای واردات محصولات آمریکایی را تمدید می‌کند
  • حکایت آمریکایی که دیگر «آمریکا» نیست
  • تحریم نوعی جنگ است | با ترور دانشمندان نمی‌توانند دانش بومی را از ما بگیرند
  • کره شمالی: آمریکا از حقوق بشر به‌عنوان ابزار سیاسی علیه پیونگ یانگ استفاده می‌کند
  • کره شمالی : آمریکا از حقوق بشر بعنوان ابزار سیاسی خصمانه علیه پیونگ یانگ استفاده می کند
  • نمایندگان آمریکایی در سودای تحریم بانک‌های چینی
  • مقام سابق موساد: ایران با دور زدن تحریم‌ها ۸۰ میلیارد دلار ذخیره کرد
  • کره شمالی: آمریکا از حقوق بشر بعنوان ابزار سیاسی خصمانه علیه پیونگ یانگ استفاده می‌کند
  • ادعاهای مقام سابق موساد درباره جزئیات شبکه مالی مخفی ایران | ماجرای عجیب یک شرکت انگلیسی | ایران با دور زدن تحریم‌ها ۸۰ میلیارد دلار ذخیره کرد!