Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر حاتمی در حاشیه امضای تفاهمنامه ساخت مسکن برای نیروهای مسلح توسط وزارت راه و شهرسازی در پاسخ به پرسش تسنیم مبنی بر اینکه قرار است در این طرح کارکنان و بازنشستگان نیروهای مسلح در چه بازه زمانی صاحب خانه شوند اظهار کرد: زمان اجرای این طرح سه ساله است که البته ما طرح‌های کلی‌تری را برای خانه‌دار کردن نیروهای مسلح در دست اجرا داریم که یکی از آنها طرح حکمت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: در مجموع کارکنان پس از 15 سال خدمت، صاحب مسکنی می‌شوند که با مشارکت خودشان بانک‌ها و کمک سازمان ساخته شده است.

وزیر دفاع با بیان اینکه سالانه 10 تا 30 هزار نفر نیروی جدید وارد نیروهای مسلح می‌شوند گفت: به همین میزان به تعداد متقاضیان مسکن نیز افزوده می‌شود و برای آنها برنامه داریم.

امیر حاتمی با بیان اینکه در تفاهم با وزارت راه کارگروه مشترکی ایجاد می‌شود، گفت: این کارگروه مقدمات همکاری وزارت راه و دفاع را فراهم می‌کند و با هم‌افزایی طرح ساخت 100 هزار واحد مسکن اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۳۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه مرزبانی درباره بازداشت ۶ مرزبان توسط طالبان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، در اطلاعیه مرزبانی کشور که شامگاه پنجشنبه منتشر شد، آمده است: بعدازظهر امروز (۶ اردیبهشت) تعداد ۶ نفر از کارکنان گروهان احتیاط مرزی استان خراسان جنوبی که برای رصد و پایش نوار مرز در نقطه صفر مرزی حضور یافتند، با نیروهای طالبان مواجه می شوند.

این اطلاعیه می‌افزاید: این افراد به دلیل جلوگیری از بروز هرگونه تنش مرزی و انجام درخواست نیروهای طالبان مبنی بر رفع سوتفاهم پیش آمده، به مذاکره می‌پردازند.

براساس این اطلاعیه، پس از چندساعت با ورود مرزبان درجه ۲ و انجام ملاقات مرزی با همتای کشور مقابل موضوع خاتمه یافت و کارکنان مرزبانی با کمال احترام و در صحت و سلامت کامل به خاک مقدس کشور عزیزمان بازگردانده شدند.

کد خبر 847187 برچسب‌ها خبر ویژه افغانستان طالبان

دیگر خبرها

  • آمادگی نیروهای مسلح کشور برای پاسخگویی خطای دشمن
  • مرزبانی ایران: ۶ مرزبان خراسان جنوبی به کشور بازگشتند
  • ماجرای بازداشت مرزبانان ایرانی توسط طالبان چه بود؟
  • قرارداد ۶میلیارد دلاری تسلیحات و تجهیزات آمریکا برای اوکراین
  • بازگشت ۶ مرزبان خراسان جنوبی به کشور
  • حمله پهپادی و موشکی نیرو‌های مسلح یمن به اهداف اسرائیلی
  • اطلاعیه مرزبانی درباره بازداشت ۶ مرزبان توسط طالبان
  • نیرو‌های مسلح ایران اسلامی در اوج اقتدار در منطقه و جهان
  • روسیه: ۲۹۹ پهپاد اوکراینی منهدم شد
  • خبر خوش برای سربازان