Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-27@01:48:17 GMT

۷ بازیکن جدید در تیم نساجی نیاز داریم

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۸۴۳۹۰

۷ بازیکن جدید در تیم نساجی نیاز داریم

به گزارش وانانیوز، 

 محمدرضا مهاجری دوشنبه شب در مراسم معارفه خود به عنوان سرمربی جدید تیم نساجی که با حضور مالک، بازیکنان وهواداران این تیم برگزار شد، اظهار داشت: سه بازیکن فصل گذشته تیم نساجی ازاین تیم جدا شدند و از ۶ بازیکنی که از فصل گذشته قرارداد دارند، در روزهای آینده قراردشان ثبت خواهد شد.

مهاجری افزود: برای تقویت ونیز جایگزین بازیکنانی که از تیم نساجی جدا شدند، نیاز به ۷ بازیکن جدید داردیم و سعی خواهیم کرد که از بازیکنان مستعد و بومی این استان جذب شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد، اولویت ما جذب بازیکنان داخلی بویژه بومی است، نساجی حداقل به ۳ بازیکن تاثیرگذارنیازدارد تا تبدیل به تیم با کیفیتی در حد شان ونام این تیم درلیگ برترشود.

وی با بیان اینکه یکی از خواسته من برگزاری تمرینات درشهر قائمشهرو جلوگیری از خستگی های طاقت فرسای رفت وآمدها است، اضافه کرد، البته لازمه این درخواست، فراهم بودن سخت افزار است که متاسفانه شرایط آن اکنون در این شهر فراهم نیست.

شروع تمرینات تیم نساجی در تهران

سرمربی نساجی همچنین درخصوص تمرینات این تیم نیزگفت، تمرینات آماده سازی تیم نساجی در دونوبت صبح و بعدازظهر از سه شنبه در تهران برگزارمی شود

مهاجری درخصوص جدایی فرشاد فرجی بازیکنا خط میانی تیم نساجی نیز گفت، البته در روزهای گذشته صبحت هایی را با فرشادفرجی داشتم که به پدیده نرود و این فصل را نیز با نساجی ادامه دهد ودر پی ثبت قرارداد اوهستیم.

وی نساجی را یکی از سه تیم پرهوادار و پرشوردرفوتبال ایران دانست و گفت، حمایت وتشویق هواداران نساجی مثال زدنیست و به تیم انگیزه میدهد، امیدوارم بتوانیم با بازیهای خوب انتظارات آنهارابرآورده کنیم.

تیم نساجی در نخستین فصل حضور خود در لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور پس از ۲۴ سال دوری از این رقابتها با کسب ۳۶ امتیاز و قرار گرفتن در رده دهم جدول رده بندی مسابقات به پایان رساند.

 

منبع: وانا

کلیدواژه: محمدرضا مهاجری تیم فوتبال نساجی مازندران لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۴۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قوانین باید برای اخراج ستاره چلسی عوض شود

به گزارش "ورزش سه"، چلسی شب گذشته در دیدار عقب افتاده از هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس روبروی آرسنال به میدان رفت و با دریافت پنج گل از حریف در دربی لندن شکست سختی خورد.

شاگردان میکل آرتتا موفق شدند در این بازی خیلی زود و در حالی که تنها چهار دقیقه از شروع این دیدار گذشته بود به گل برسند و از حریف پیش بیفتند اما شرایط می‌توانست برای چلسی با اخراج جکسون بسیار دشوارتر شود که داور تصمیم دیگری گرفت.

این بازیکن خطای شدیدی روی پای تومیاسو انجام داد و در صحنه به خوبی مشخص بود که با استوک کفشش به مچ پای بازیکن حریف ضربه زده است و با وجود اینکه داور یک ضربه آزاد به سود آرسنال اعلام کرد اما حتی کمک داور ویدیویی هم برای اخراج این ستاره چلسی دست به کار نشد.

فردیناند در گفتگو با تی ان تی اسپورت درباره این صحنه اظهار داشت:« هیچ کدام از ما نمی‌توانستیم باور کنیم که این صحنه حتی توسط کمک داور ویدیویی بررسی هم نشده است. ما باورمان نمی‌شد.

در این فصل صحنه‌های بسیاری به بدی همین صحنه یا حتی کمتر از آن دیده بودیم و شاید با خودمان فکر کنیم که آنها باید اخراج می‌شدند. این خطایی و قوانین باید عوض شوند تا بازیکنان در چنین صحنه‌هایی با کارت قرمز روبرو شوند.»

دیگر خبرها

  • جام حذفی ایران؛ هفت قهرمان به راه خود ادامه می‌دهند
  • تن هاخ: رشفورد نیاز به حمایت دارد؛ تمدید قرارداد واران پیشرفتی نداشته است
  • صادرات ۵۰۰ میلیون دلار اقلام نساجی در سال گذشته
  • ایران‌پوریان: تراکتور همیشه در نقل‌وانتقالات بازنده است
  • چرا برناردو سیلوا دیگر اولویت نقل و انتقالاتی بارسلونا نیست؟
  • ستاره پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • ستاره ملی‌پوش پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • دانشگر بدون کتف‌بند در تمرینات
  • پائز نیامده ذوق این بازیکن را کور کرد!
  • قوانین باید برای اخراج ستاره چلسی عوض شود