Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-26@14:56:36 GMT

جورج کلونی فیلم آخرالزمانی می‌سازد

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۸۴۸۲۲

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، جورج کلونی با اقتباس از رمان «صبح به‌خیر، نیمه شب» نوشته لیلی بروکس-دالتون یک فیلم بلند برای نت‌فلیکس می‌سازد.
مارک ال.اسمیت فیلمنامه این فیلم را با اقتباس از این تریلر علمی-تخیلی می‌نویسد. این کتاب که به عنوان یکی از بهترین رمان‌های سال ۲۰۱۷ معرفی شده بود، یک ماجرای آخرالزمانی است که داستان‌های موازی درباره آگوستین (با بازی کلونی) را روایت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یک دانشمند تنها در قطب شمال و فضانوردی در سفینه فضایی است که تلاش دارد تا به خانه‌اش در زمین بازگردد.
کلونی که از تهیه کنندگان این فیلم هم خواهد بود از انتخاب اسمیت برای فیلمنامه‌نویسی این فیلم تمجید کرد و از اینکه با نت‌فلیکس همکاری می‌کند نیز رضایتش را اعلام کرد.
این فیلم هنوز عنوانی ندارد و تولید آن از ماه اکتبر (مهر ماه آینده) آغاز می‌شود.
این پروژه نخستین فیلم بلندی است که کلونی برای یک سرویس استریم می‌سازد و نیز نخستین پروژه او با نت‌فلیکس است. او اخیر تهیه‌کنندگی اجرایی و کارگردانی چند اپیزود از سریال «تبصره ۲۲» را برای هولو انجام داده بود.

این فیلم اولین کارگردانی فیلم بلند کلونی پس از «سابربیکن» با بازی مت دیمون و جولین مور برای پارامونت در سال ۲۰۱۷ و اولین فیلمی است که پس از بازی در «هیولای پول» سال ۲۰۱۶ برای سونی، در آن بازیگری می‌کند.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: بازی پول رمان زمین قطب شمال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۴۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت امنیت شغلی کارگران را فراهم سازد/ کارگر رکن تولید

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد بارانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه مهدیشهر در مصلای نماز جمعه این شهر، هفته کار و کارگر را گرامی داشت و ضمن اشاره به سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع کارگران، تاکید کرد: معظم له فرمودند که حضرت محمد (ص) به دستان کارگران بوسه می‌زدند و این بالاترین قدردانی از مقام کارگران است.

وی افزود: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند، اگر حال جامعه کارگر ما خوب باشد، حال نصف جامعه ما در ایران اسلامی خوب خواهد بود و این نشان می‌دهد که ۴۰ میلیون جامعه ایرانی را کارگران تشکیل می‌دهند لذا دولت باید توجه ویژه به این قشر داشته باشند.

امام جمعه مهدیشهر ضمن بیان اینکه دولت باید امنیت شغلی کارگران را فراهم سازد، بیان کرد: کارگری که حقوق ناچیز می‌گیرد، کمترین حق اش این است که با خیال جمع بر سر کار حاضر شود و امنیت شغلی دارد و این به آرامش کارگران هم کمک می‌کند.

بارانی خواستار توجه به معیشت قشر کارگر شد و بیان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی رکن تولید را کارگر و کار آفرین دانستند و لذا برای اینکه شعار سال جاری یعنی جهش تولید با مشارکت مردم عملیاتی شود، نیاز داریم که کارگر و کارفرمایان دست به دست هم دهند تا تولید افزایش پیدا کند.

وی ضمن گرامی داشت هفته معلم و سالروز شهادت شهید مطهری بیان کرد: معلمی شغل انبیا است و هر پیشرفتی در کشور رخ می‌دهد، محصول کار یک معلم است. اگر امروز شاهد افتخار موشک‌های بالستیک بودیم، باید از مقام معلمان تقدیر کرد که دروس را به جوانان ما آموخته‌اند.

امام جمعه مهدیشهر با بیان اینکه نخبگان امروز تریبت یافتگان معلمان هستند، گفت: باید قدردان جامعه معلمان و فرهنگیان کشور بوده و وظیفه دولت مردان ما هم این است که به این قشر بیشتر توجه داشته باشند.

بارانی با بیان اینکه به میزبانی که برای قشر معلمان هزینه می‌شود همان میزان برای هویت بخشی به نسل جوان، تولید علم و تربیت نسل آینده ساز کشور هزینه خواهد شد، افزود: تقویت معلمان، اتفاقات بزرگی را در جامعه رقم خواهد زد.

وی همچنین به عملیات وعده صادق هم اشاره کرد و بیان کرد: آیت الله آملی در بیانیه‌ای که به مناسبت عملیات وعده صادق دادند اعلام داشتند که وعده صادق فتح غریب، فتح مبین و طلیعه فتح مطلق است که اشاره ایشان سرنگونی اسرائیل است که به زودی اتفاق خواهد افتاد.

به گزارش مهر، دو هفته قبل از سوی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور اعلام شد که حجت الاسلام مهدی نژاد امام جمعه جدید مهدیشهر خواهد بود اما با پیگیری و مطالبه مردم مجدداً حجت الاسلام بارانی به عنوان امام جمعه مهدیشهر منصوب و نماز جمعه این هفته را اقامه کرد.

کد خبر 6089127

دیگر خبرها

  • دولت امنیت شغلی کارگران را فراهم سازد/ کارگر رکن تولید
  •  تداوم تجمعات حامی غزه برغم سرکوب پلیس؛ تظاهرات در دانشگاههای جورج واشنگتن و کالیفرنیا
  • «مهاجرت» توازن توانمندی‌های توسعه‌ای را دگرگون می‌سازد
  • بزرگترین چاپگر ۳بعدی جهان یک خانه را در ۸۰ ساعت می‌سازد
  • صحنه‌ای وهمناک درانگلیس مدل فیلم‌های آخرالزمانی
  • وضعیت آخرالزمانی دانشگاه‌های آمریکا +عکس و فیلم
  • ایدئال‌گرایی برای فرزندآوری بین مردم زیاد شده است/جامعه جوان پویا آینده کشورمان را می‌سازد
  • ایده آل گرایی برای فرزندآوری بین مردم زیاد شده است/جامعه جوان پویا آینده کشورمان را می‌سازد
  • پیش‌بینی های ایلان ماسک در مورد هوش مصنوعی
  • پیش‌بینی نگران‌کننده ایلان ماسک در مورد هوش مصنوعی