Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالرسول دریایی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: ایجاد اشتغال برای دانش آموختگان رشته شیلات، مدیریت، نظارت علمی و بهبود کیفیت تولید در مزارع پرورش میگو از مهمترین هدف برگزاری این آزمون است و پذیرفته‌شدگان می‌توانند به عنوان مسوول فنی بخش شیلات در مراکز پرورش میگو مشغول بکار شوند.

وی بیان داشت: هشت دوره آموزشی در زمینه مدیریت مزارع پرورش میگو برگزار شده است و در این دوره نیز ۳۹ داوطلب با مدرک تحصیلی کارشناسی، کارشناسی‌ارشد و دکتری ثبت‌نام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام مسوول خاطر نشان کرد: افرادی که توانسته اند در آزمون و مصاحبه تخصصی سال جاری پذیرفته شوند، پس از سطح بندی در کمیته ساماندهی با عقد قرارداد به عنوان مسوول فنی مزارع پرورش میگو مشغول به کار خواهند شد.

معاون آبزی پروری شیلات هرمزگان تصریح کرد: با توجه به ظرفیت بالای پرورش میگو در این استان، روند برگزاری این دوره آموزشی ادامه داردکه می توان در آینده از تخصص فارغ التحصیلان در رشته های مرتبط با شیلات بهره برد.

۵۰ هزار هکتار زمین مستعد برای پرورش میگو در استان هرمزگان وجود دارد که در ۲ دهه گذشته حدود ۱۰ هزار هکتار به متقاضیان واگذار شده است.

‏۶۰۴۸/‏۹۹۴۴

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۴۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: در جلسه کارگروه رفع موانع تولید گلستان مشکلات این واحد‌ها بررسی و موانع تولید آنها مشخص و برای رفع این مشکلات تصمیم گیری شد.

درویشعلی حسن زاده گفت: مشکلات این واحد‌های تولیدی مربوط به بانک کشاورزی، شرکت توزیع نیروی برق و سازمان جهاد کشاورزی استان بود که با همکاری نمایندگان دستگاه‌های اجرایی مرتبط برای رفع موانع تولید این واحد‌ها تصمیم لازم گرفته شد.

دیگر خبرها

  • دوره آموزشی استانی طرح ملی طوبی برگزار می‌شود
  • تامین مولد سالم تولید ایمن و پایدار را به‌دنبال دارد
  • ۱۰۹ کلاس درس جدید نیاز مهرماه شهرستان بیرجند
  • هوشمند سازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • هوشمندسازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • ۱۷ هزار معلم در استان مرکزی خدمت می کنند
  • آبرسانی به واحدهای تولیدی سردشت دزفول+فیلم
  • باور‌های اعتقادی مهم‌ترین عامل پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است
  • پایان دوره توانمند سازی معاونین و مربیان پرورشی مدارس سمپاد در قم
  • کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی