Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - نخستين جلسه کميته امور مجامع و حسابرسي داخليِ مناطق آزاد و ويژه اقتصادي در سازمان منطقه آزاد کيش برگزار شد.
به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل سازمان منطقه آزاد کيش، دکتر مظفري در اين جلسه ، ايجاد کميته امور مجامع و حسابرسي داخلي را طرحي ارزشمند و ضروري ارزيابي کرد. و سلامت مالي ، ارتقاء کيفيّت و سودآوري و اتّخاذ راهبردي جامع براي شفّافيّت مالي سازمان ها را محور هاي اصلي فعاليت اين کميته عنوان كرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دکتر مظفري با اشاره به نقش سياست گذاري و نظارتي سازمان منطقه ي آزاد کيش بر ضرورت تقويت فعاليت هاي بخش خصوصي تاکيد کرد و گفت : سازمان منطقه آزاد کيش ضمن انجام نقش نظارتي خود به عنوان نماينده دولت در منطقه آزاد کيش تلاش مي کند تا بخش عمده طرح هاي عمراني و توسعه اي با استفاده از ظرفيت هاي بخش خصوصي و جذب سرمايه گذاري هاي داخلي و خارجي در اين جزيره اجرايي شود و براي تحقق اين اهداف کميته امور مجامع و حسابرسي داخلي نقش مهم و حساسي برعهده خواهد داشت.
دکتر آخوندي، معاون اقتصادي و سرمايه گذاري سازمان نيز وجود اين کميته را در راستاي تبيين ضوابط و بهبود فرآيندها» مهم و اساسي عنوان کرد و آن را يکي از مهمترين ابزارهاي شفّافيّت مالي و پياده سازي استانداردهاي بين المللي برشمرد.
بر اساس اين گزارش محمّد ثاقب­فرد مدير امور مجامع و حسابرسي داخلي سازمان منطقه آزاد کيش نيز با تأکيد بر اين که اين سازمان در دوره­ي جديد مديريّتي ، نخستين منطقه­ي آزادي است که از چنين کميته­اي بهره­مند مي­شود از پيگيري ها و حمايت هاي دکتر مظفّري در جهت ايجاد اين کميته قدرداني کرد.
در ادامه عبدي، مشاور تحقيقات راهبردي مديرعامل سازمان منطقه آزاد کيش نيز با اشاره به نقش مهم و کليدي کميته­ي حسابرسي در کنار کميته­ ريسک، اظهار داشت : اين کميته مي­تواند هم­زمان دو مسئوليت مهم نظارت و ارائه پيشنهاد را در سازمان عهدار بوده و به خوبي اجرا کند.
در اين جلسه که با ده مصوبه به پايان رسيد ، ديگر اعضاي کميته­ امور مجامع و حسابرسي داخلي، معرفي و پيشنهاداتي براي تکميل فرآيند برگزاريِ کيفي ­تر جلسات ارائه شد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۵۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسهیل گری برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی از وظایف مناطق آزاد است

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، احمد وحیدی ضمن اشاره به نقش مناطق آزاد در جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی، اظهار داشت: برای پویا شدن اقتصاد باید ظرفیت های بالقوه بالفعل شوند.

وی تصریح کرد: مناطق آزاد و ویژه اقتصادی می توانند تعیین کننده و پیشران بزرگ در اقتصاد کشور، باشند.

وحیدی اذعان داشت: حرکت ها و اقدامات بسیار خوب و مهمی جهت رشد اقتصادی در مناطق آزاد انجام شده که باید به صورت مستمر پیگیری شوند.

احمد وحیدی یکی از وظایف مناطق آزاد را جذب سرمایه گذاران ایرانی مقیم خارج از کشور عنوان کرد و افزود: مناطق آزاد برای اینکه بتوانند در توسعه اقتصاد اثر گذار باشند، باید موضوع محور گام بردارند.

وزیر کشور در بخش دیگری از سخنانش خاطرنشان کرد: در راستای مسئولیت های فرهنگی، ساخت شهرک های اربعین جهت سهولت زائرین اباعبداله الحسین(ع) باید در دستور کار مناطق آزاد قرار گیرد.

دیگر خبرها

  • منطقه ویژه اقتصادی «سهلان» رتبه نخست کشور را کسب کرد
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته سرمایه‌گذاری بانک دی در سال جاری
  • منطقه آزاد اروند و ارس بعنوان مناطق برتر انتخاب شدند
  • تسهیل گری برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی از وظایف مناطق آزاد است
  • کسب رتبه برتر در حوزه های عمران، حقوقی و فرهنگی توسط منطقه آزاد اروند
  • کسب رتبه برتر منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان در بین مناطق ویژه اقتصادی کشور
  • اروند بر سکوی برتر رقابت مناطق آزاد
  • منطقه آزاد ارس در ارزیابی مناطق آزاد کشور در رتبه نخست ایستاد
  • رتبه برتر سازمان منطقه آزاد اروند در حوزه های عمران، حقوقی و فرهنگی
  • اجرای طرحهای تحولی مقدمه جهش تولید در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی