Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس بلانیان روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: برای ساماندهی گلزار شهیدان شهر خور که ۳۸ شهید والا مقام در آن آرمیده‌اند بالغ بر هفت میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته‌شده است.

فرماندار خور و بیابانک همچنین بر ضرورت سامان‌دهی گلزارهای شهدا تاکید کرد و گفت: تاکنون ۶۶ مزار شهید و ۱۳ گلزار خور و بیابانک با اعتبار بیش از پنج میلیارد ریال در شهرستان ساماندهی و زیباسازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بلانیان با اشاره به ضرورت انتقال آرمان‌ها و اهداف شهیدان به جوانان و نوجوانان گفت: توجه بیشتر به وصیت‌نامه شهیدان و اجرای برنامه‌های متناسب با قشر نوجوان و جوان ضروری است.

وی در ادامه با تاکید بر ادامه طرح سپاس و تجلیل از خانواده‌های شهدا و ایثارگران اظهار داشت: امنیت امروز کشور را مدیون خون شهدا و ایثارگری‌های خانواده‌های آنها هستیم.

فرماندار خور و بیابانک خاطرنشان کرد: بی شک آزادی و امنیت امروز خود را مدیون دلاور مردانی هستیم که درراه خدمت به انقلاب و نظام جاودانه شدند و باید قدردان آن‌ها باشیم.

بلانیان با بیان اینکه باید از مصالح مناسب برای طراحی و ساخت گلزار شهدا استفاده کرد، افزود: نگه‌داری از گلزار شهدا وظیفه شهرداری‌ها و در روستاها نیز بر عهده دهیاری‌هاست تا نگه‌داری و ساماندهی مناسبی از این مکان‌ها داشته باشند.

وی همچنین تخصیص اعتبار برای ساماندهی یادمان شهدای گمنام در شهرستان را ضروری دانست و گفت: در این شهرستان ۶ شهید گمنام در شهرهای خور، جندق و فرخی آرمیده‌اند و لازم است هرچه سریع‌تر نسبت به طراحی و ساخت یادمان این شهدا نیز اقدام شود.

شهرستان خور و بیابانک ۱۱۹ شهید ،۱۷۵ جانباز و ۹ آزاده را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

۶۰۲۲ / ‏‬ ۹۸۶۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهدا گلزار اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۵۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیداری از جنس تکریم خانواده شهدا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ سردار منصوری در این دیدار، پیگیر مشکلات این خانواده شهید گرانقدر شد.
شهید قباد چولکی در هفتم اسفندماه سال ۱۳۶۴ در عملیات والفجر ۹ در منطقه مرزی کردستان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

دیگر خبرها

  • جزئیات اجلاس ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • جزئیات اجلاسیه ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • شهرداری‌ها متصدی حفظ و نگهداری گلزار شهدا هستند
  • برگزاری ۳۸۱ یادواره در شهرستان کهگیلویه / استقبال از اجلاسیه شهدا
  • دیداری از جنس تکریم خانواده شهدا
  • درگذشت مادر شهیدان محمدرضایی در شهر زاینده رود
  • گلزار شهدا یک فرصت برای کار فرهنگی است
  • نصب تصاویر ۴۱۲ شهید در بلوار‌ها و معابر دهدشت
  • غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای آبادان
  • (عکس) هزینه ۱۲۵ میلیون تومانی گلزار برای دیدن لبرون جیمز | گلزار در جایگاه VIP و پشت‌سر پادشاه NBA