Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با تأکید بر لزوم توجه به بازار کار برای فارغ‌التحصیلان دانشگاهی گفت: ما نباید فارغ‌التحصیل بیکار در جامعه تربیت کنیم.به گزارش بلاغ،مجتبی صدیقی در دیدار رؤسای دانشگاه‌های خراسان شمالی اظهار کرد: رسالت همه دانشگاه‌ها تربیت دانشجویان مستعد در استان و برای مأموریت‌های محلی و ملی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی رفع مشکلات محلی را وظیفه دیگر مسئولان دانشگاه‌های استان دانست و افزود: مسئولان دانشگاهی که به مشکلات اشراف دارند باید به دنبال پیدا کردن راه‌حل گرفتاری‌های منطقه خودشان باشند.

معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری توسعه کمی آموزش عالی در کشور را یک افتخار  دانست و خاطرنشان کرد: در جمهوری اسلامی هیچ جوانی نیست که بگوید برای ورود به آموزش عالی مشکل داشته لذا این مسئله دیگر رؤیا نیست.

وی افزود: منتها در مقطعی توسعه کمی متناسب با بحث جمعیتی نبود لذا با صندلی‌های خالی مواجه شدیم اما این امکانات وجود دارد و کسی نمی‌خواهد این امکانات را از بین ببرد لذا تلاش کنیم از این امکانات درست استفاده شود.

رئیس سازمان امور دانشجویان از لزوم توجه به بازار کار نیز سخن به میان آورد و بیان داشت: ما نباید فارغ‌التحصیل بیکار  تربیت کنیم.

وی از برابری ظرفیت ورودی کارشناسی ارشد با خروجی مقطع کارشناسی خبر داد و افزود: شورای عالی انقلاب فرهنگی بر همین اساس دستور هماهنگی و استفاده بهینه از امکانات موجود را صادر کرد.

معاون وزیر علوم همچنین به بازنگری سرفصل‌های رشته‌های تحصیلی اشاره کرد و تصریح کرد: سرفصل‌های زیادی به‌روز شده اما هنوز به اتمام نرسیده است.

وی در پایان خطاب به رؤسای دانشگاه‌ها گفت: دانشگاه‌های استان جای هم را تنگ نمی‌کنند اما سعی کنید هم‌پوشانی نداشته باشید.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۵۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکم رئیس دانشگاه تهران برای جمیله علم الهدی، همسر ابراهیم رئیسی

آفتاب‌‌نیوز :

دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران با حضور انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور، قاسم عمو عابدینی معاون وزارت علوم تحقیقات و فناوری، محمد مقیمی رئیس دانشگاه تهران و زهرا ناظم بکایی رئیس دانشگاه الزهرا افتتاح شد.

رئیس دانشگاه تهران در این مراسم با اعطای حکمی انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور را به عنوان عضو وابسته هیأت علمی و عضو هیأت اجرایی جذب هیأت علمی دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران معرفی و منصوب کرد.

خزعلی در واکنش به این حکم گفت: من هیچ مسئولیتی را اگر نتوانم کار کنم قبول نمی‌کنم.

محمد مقیمی، همچنین جمیله علم الهدی عضو هیأت علمی دانشگاه شهید بهشتی و همسر رئیس جمهور را به عنوان عضو دیگر هیأت اجرایی جذب هیأت علمی دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران معرفی کرد.

در ادامه رئیس دانشگاه تهران فاطمه یزدیان دانشیار دانشکدگان علوم وفناوری‌های میان رشته‌ای را به ریاست این دانشکده منصوب کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • حضور معاون وزیر ورزش و جوانان در اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان
  • معاون وزیر علوم: دانشجویان تعلیق شده در آمریکا به ایران بیایند هزینه تحصیل‌شان رایگان است
  • معاون وزیر علوم: آیین‌نامه تسهیل جذب دانشجوی خارجی در دستور کار دولت است
  • حکم رئیس دانشگاه تهران برای جمیله علم الهدی، همسر ابراهیم رئیسی
  • قبول شدگان ماده ۲۸ پس از قبولی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش باید چه کنند؟
  • افتتاح نخستین دانشکده علوم خانواده ایران در دانشگاه تهران
  • افتتاح اولین دانشکده علوم خانواده ایران در دانشگاه تهران
  • خانواده اساس هویت و تربیت انسان‌ها را شکل می‌دهد
  • حکم رییس دانشگاه تهران برای همسر و معاون رییس جمهور
  • همه فارغ‌التحصیلان دانشگاه بخوانند؛ بزرگترین استخدام تاریخ ایران برگزار می‌شود +جزئیات