Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، ابراهیم نانکلی مسئول جهاد سازندگی بسیج دانشجویی البرز در گفتگو با خبرگزاری بسیج با اشاره به اینکه البرز به عنوان استان معین در بازسازی شهرستان باوی در خوزستان تعیین شده است، گفت: ۴۶ پروژه تعمیر در این منطقه به دانشجویان جهادگر البرز سپرده شده است. 

نانکلی با بیان اینکه ۷۰ نفر از دانشجویان دانشگاه خوارزمی در تیرماه برای انجام پروژه‌های باوی به خوزستان می‌روند، گفت: گروه جهادی دانشگاه سما نیز در اردوی جهادی داخل استان، به آبرسانی در یکی از روستا‌های بخش اخترآباد می‌پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول جهاد سازندگی بسیج دانشجویی البرز ادامه داد: علاوه بر این اردو که از ۱۳ تیر آغاز می‌شود، چند کارگروه بهداشتی و سلامت نیز در مناطق اطراف حاشیه شهر کرج به موضوعات سلامت و دندانپزشکی مردم می‌پردازند. 

وی ادامه داد: یکی از فعالیت‌های دانشجویان جهادگر البرزی در تابستان امسال فضاسازی و زیباسازی در مدارس مناطق محروم است که گروه جهادی شهدای گمنام که متشکل از جهادگران دانشگاه علمی کاربردی البرز است، صورت می‌گیرد. 

نانکلی ادامه داد: در همان مدرسه بحث فعالیت‌های عمرانی دیگری نیز صورت می‌گیرد که یک گروه جهادگر دیگر قرار است به مشکلات عمرانی این مدرسه بپردازد. 

وی بیان کرد: حیاط این مدرسه آسفالت نیست و در حال رایزنی با چندنفر خیر هستیم که بتوانیم تأمین مالی فعالیت‌های عمرانی در این مدرسه را انجام دهیم. 

مسئول جهاد سازندگی بسیج دانشجویی البرز با بیان اینکه جهادگران البرزی در حوزه اقتصاد مقاومتی نیز وورد می‌کنند، افزود: کارگروه اختصاصی در حوزه آموزش پرورش قارچ و گل در یکی از روستا‌ها فعالیت خواهند کرد.

وی گفت: با همکاری یکی از دانشگاه‌های استان قرار شده سوله دانشگاه در اختیار جهادگران قرار گیرد و آموزش پرورش قارچ در این سوله انجام شود. در این شرایط هم دانشجویان به صورت علمی تولید قارچ را می‌آموزند و هم می‌توانند به تولید قارچ برسند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۶۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسیناسیون فلج اطفال در مناطق عشایری کرمانشاه

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه از انجام واکسیناسیون فلج اطفال در مناطق و کانون‌های پرخطر سطح استان کرمانشاه خبر داد. - اخبار استانها -

ابراهیم شکیبا در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، از واکسیناسیون فلج اطفال در مناطق عشایر و روستایی استان خبر داد و اظهار داشت: کودکان زیر پنج سال در مناطق صعب‌العبور و چادرنشین از 30 اردیبهشت تا دوم خردادماه علیه بیماری فلج اطفال واکسینه می‌شوند و تلاش می‌شود تمام کودکان این سرزمین واکسینه شوند.

وی عنوان کرد: همزمان با هفته سلامت فردا چهارشنبه پنجم اردیبهشت‌ماه ویزیت کلینیک‌های تخصصی و مراکز درمانی و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه رایگان است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه، گفت: همچنین روز جمعه و همزمان با آخرین روز از هفته سلامت همکاران ما در مساجد جامع حضور پیدا می‌کنند و در قالب میز خدمت به نمازگزاران خدمت‌رسانی می‌کنند.

شکیبا با اشاره به اینکه مصرف قارچ‌های سمی و خودرو در طبیعت ممنوع است، عنوان کرد: از مردم درخواست می‌شود به هیچ عنوان از قارچ‌هایی که در طبیعت رشد می‌کنند استفاده نکنند و حتی به آن دست نزنند و تنها از قارچ‌های بسته‌بندی شده استفاده کنند.

وی با بیان اینکه در صورت مشاهده نشانه‌های اولیه مسمومیت با مصرف قارچ‌های خودرو باید بیمار سریعا به مراکز درمانی انتقال یابد گفت: مسمومیت با قارچ‌های سمی علائم زودرس شامل حالت تهوع، استفراغ، گیجی و مشکلات مغزی را ایجاد می‌کند، اما عوارض دیررس آن بسیار خطرناک‌تر و شامل آسیب‌های کبدی، مغزی و کلیوی است و حتی در برخی موارد منجر به مرگ خواهد شد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه، افزود: پزشکان توصیه می‌کنند از مصرف قارچ‌های خودرو به ویژه قارچ‌هایی که در کنار تنه درختان می‌رویند یا توسط افراد بومی به صورت فله‌ای جمع‌آوری می‌شوند، خودداری شود.

شکیبا بیان کرد: در آخرین گزارش از مصرف قارچ‌های سمی پنج نفر از افراد یک خانواده مبتلا و در بیمارستان بستری شدند و درمان آن‌ها به سختی انجام شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بسیج اساتید باید کارکرد متفاوتی در جهاد تبیین داشته باشد
  • بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کرمان در خصوص عدم حضور معاون استاندار در جمع دانشجویان
  • نشست هم اندیشی روسای دانشگاه‌ها و تشکل‌های دانشگاهی گیلان
  • آغاز واکسیناسیون حجاج البرزی
  • کلاس های چهره به چهره صاحبان صنایع با دانشجویان برگزار می شود
  • اتمام تعمیر اسکله تاریخی بلوار بندرانزلی
  • شهرک‌های صنعتی در باوی احداث می‌شوند
  • لزوم تعمیر پل‌های عابر پیاده مکانیزه معیوب
  • واکسیناسیون فلج اطفال در مناطق عشایری کرمانشاه
  • مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم