Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@17:00:09 GMT

موضع استانداری بوشهر عدم شکایت از نشریات منتقد است

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۸۶۷۲۴

موضع استانداری بوشهر عدم شکایت از نشریات منتقد است

به گزارش خبرنگار مهر، مجید خورشیدی ظهر سه‌شنبه در نشست با رسانه‌های مکتوب استان بوشهر اظهار داشت: رسانه‌ها به عنوان وجدان جامعه صرفاً متعلق به خودشان نیستند، بلکه به عنوان سرمایه اجتماعی متعلق به اجتماع هستند.

وی ضمن اشاره به اینکه حمایت از مطبوعات را وظیفه خودمان می‌دانیم گفت: مسئولی که با رسانه ارتباط داشته باشد یعنی با جامعه در ارتباط است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره ضرورت انتشار آگهی توسط دستگاه‌های دولتی از طریق سامانه توزیع آگهی‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: علیرغم اینکه شکایت از دستگاه‌های دولتی را منع کرده‌ایم، اما اگر دستگاه و یا سازمانی آگهی را خارج از روال عادی سامانه ارشاد واگذار نماید به دستگاه قضایی معرفی خواهیم کرد.

وی با اشاره به راه‌اندازی موزه مطبوعات جنوب کشور در استان بوشهر، گفت: راه‌اندازی موزه مطبوعات جنوب کشور و ساماندهی محل خانه مطبوعات استان بوشهر در اولویت و مطالبه رسانه‌ها است که با جدیت تا حصول نتیجه پیگیری خواهد شد.

خورشیدی با اشاره به اینکه موضع استانداری بوشهر مبنی بر عدم شکایت از نشریات منتقد است، گفت: کار نشریات مجیزگویی از هیچ مقامی نیست، بلکه وظیفه نشریات بیان واقعیت‌ها به صورت حرفه‌ای با رعایت اخلاق رسانه‌ای و انصاف در جامعه است.

کد خبر 4650765

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر استانداری بوشهر مجید خورشیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۶۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۲.۹ درصدی طرح شکایت در دیوان عدالت اداری

به گزارش خبرگزاری مهر، عملکرد دیوان عدالت اداری در سال ۱۴۰۲ در حوزه‌های مختلف همراه با اهتمام در راستای تحقق اهداف پیشگیرانه بوده است که معاونت حقوقی، پیشگیری و پژوهش در جهت کاهش شکل‌گیری دعاوی و در نتیجه کاهش اطاله دادرسی، سلامت اداری در دستگاه‌های اجرایی کشور و اصلاح فرآیندهای اداری که در نهایت منجر به تسهیل و برقراری سلامت اداری می‌شود اقداماتی را برنامه‌ریزی و اجرا کرده است.

برگزاری ۶۵ جلسه در ۲۱ کارگروه تخصصی با دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌های پر شکایت، تبیین و معرفی تبصره ۴ ماده ۱۶ قانون دیوان، رصد پرونده‌های کثیرالشاکی، پربسامد و پرتکرار، انتقال دانش قضائی دیوان به دستگاه‌های اجرایی، برگزاری نشست‌های تحلیل و آسیب‌شناسی با مراجع علمی و دانشگاهی برخی از اقدامات این معاونت است.

طبق داده‌های آماری در سال ۱۴۰۰ در مجموع ۱۷۵ هزار و ۱۱۲ پرونده در دیوان طرح شده بود که در سال ۱۴۰۱ این عدد به ۱۷۰ هزار و ۷۷۶ پرونده رسیده و با ادامه تلاش مدیران و کارکنان خدوم دیوان این عدد در سال ۱۴۰۲ به ۱۶۵ هزار و ۷۷۴ پرونده رسیده است که نشان می‌دهد در سال ۱۴۰۱ کاهش ۲.۴۸ درصدی و در سال ۱۴۰۲ شاهد کاهش ۲.۹۳ درصدی طرح شکایت در دیوان عدالت اداری بوده‌ایم.

کد خبر 6089223

دیگر خبرها

  • کاهش ۲.۹ درصدی طرح شکایت در دیوان عدالت اداری
  • مسؤولان به وضعیت راه‌های نامطلوب استان بوشهر رسیدگی کنند
  • جبهه ارزشی مطبوعات و رسانه در جنگ با رسانه های ملحد پیروز است
  • برگزاری جشنواره تیتر دانشجویی کشور در مشهد
  • شوراهای برتر استان بوشهر تجلیل شدند
  • آغاز به‌کار جشنواره تیتر دانشجویی کشور در مشهد
  • شارلاتان‌بازی نشریات توقیف‌شده به روایت اصلاح‌طلبان
  • اصولگرایانِ منتقد «گشت ارشاد»، تغییر موضع داده اند؟ /دولت رئیسی همچنان مدافع رویکردهای تند و سلبی در موضوع حجاب
  • دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های آگهی و تبلیغاتی ابلاغ شد
  • استفاده از آیفون و اپل واچ در ارتش کره جنوبی ممنوع شد