Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-27@01:58:28 GMT

افزایش وام مسکن روستایی در آذربایجان شرقی

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۸۷۷۸۱

افزایش وام مسکن روستایی در آذربایجان شرقی

باباپور از افزایش تسهیلات مسکن روستایی به ۶۰۰ میلیون ریال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از تبریز، «حافظ باباپور» امروز ( ۴ تیر ماه ۹۸) در ملکان گفت: سال گذشته وامی که برای مقاوم سازی واحدهای روستایی در نظر گرفته شده بود، 250 میلیون ریال بود که افزایش وام مسکن روستایی در آذربایجان شرقی امسال این مبلغ به 400 میلیون ریال افزایش یافته است و در کنار این مبلغ 120 میلیون ریال نیز وام قرض الحسنه پرداخت می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان افزود: همچنین کسانی که به هر نحوی نتوانند مسکن خود را تکمیل و مقاوم سازی کنند بنیاد 80 میلیون ریال نیز وام بلاعوض خواهد داد.

وی ادامه داد: این تسهیلات در مجموع 600 میلیون ریال است که بهترین فرصت برای روستاییان به منظور مقاوم سازی مساکن روستایی است و چنین تسهیلاتی در شهرها نیست.

باباپور با اشاره به مهاجرت معکوس از شهرها به روستاها افزود: طبق آمار سال 85 تعداد خانوار ساکن در روستاها 221 هزار واحد بود که این رقم در سال 95 به 305 هزار واحد رسیده یعنی 84 هزار واحد مسکونی در مدت 10سال اضافه شده است.

وی علت بازگشت روستاییان به روستاها را تکمیل زیر ساخت‌ها، مقاوم سازی مساکن روستایی و رونق تولید و اشتغال دانست و گفت: تاکنون 152 هزار واحد مسکن روستایی استان یعنی 52 درصد مقاوم سازی شده است. 

مدیرکل بنیاد مسکن استان افزود: استان آذربایجان شرقی در زمینه مقاوم سازی مساکن روستایی 11 درصد از میزان متوسط کشوری جلوتر است.

پایان پیام/533

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری مساجد مجلس اردبیل مسجد شیراز خراسان جنوبی ظریف کانون های مساجد وام مسکن بنیاد مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۷۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل کمربندی ایلخچی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی رحمتی گفت: وزیر راه و شهرسازی در ادامه سفر کاری یک روزه خود به استان آذربایجان شرقی در بازدید از روند اجرایی کمربندی ایلخچی با اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل این طرح زیرساختی موافقت کرد. 

وی گفت: اختصاص این میزان اعتبار به طرح یاد شده منوط به افتتاح حداقل یک باند این کمربندی تا اوایل تیر ماه امسال است.

وی با بیان اینکه ما برای تکمیل این طرح جاده‌ای به مردم وعده داده ایم افزود: حداقل یک باند این کمربندی باید در موعد یاد شده به بهره برداری برسد.

عملیات اجرایی کمربندی هشت کیلومتری ایلخچی ۱۶ سال پیش آغاز شده که در دولت سیزدهم برای تکمیل آن اهتمام ویژه‌ای شده است.

دیگر خبرها

  • اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل کمربندی ایلخچی
  • ارائه تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی
  • تخصیص تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی
  • مقاوم سازی ۳۵۰ هزار واحد نهضت ملی روستایی درکشور
  • وضعیت مقاوم‌سازی ۱۳ شهرستان کرمانشاه بالاتر از میانگین کشوری
  • مقاوم سازی پنج هزار واحد آذربایجان‌غربی به برنامه بنیاد مسکن اضافه شد
  • دیدار رئیس بنیاد مسکن کشور با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی
  • مقاوم سازی ۳۵۰ هزار واحد روستایی در سطح کشور
  • مقاوم سازی بیش از ۴ هزار واحد مسکن روستایی
  • مقاوم سازی بافت‌های فرسوده در بوئین زهرا با جدیت دنبال می‌شود