Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@23:41:50 GMT

عملیات تعریض جاده فیروزان نهاوند شتاب گیرد

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۸۸۵۸۵

عملیات تعریض جاده فیروزان نهاوند شتاب گیرد

سرهنگ رضا عزیزی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: قسمت ۲ خطه جاده فیروزان نهاوند به طول ۲۵ کیلومتر هم اینک در حال تعریض و انجام عملیات عمرانی است.

وی اضافه کرد: هر ساله به طور میانگین ۱۵ تا ۲۰ تن در این ۲۵ کیلومتر جان خود را از دست می‌دهند همچنین سوانح جاده‌ای این محور منجر به مجروح شدن ۵۰ تن در سال می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه استان همدان محور فیروزان - کنگاور را از جاده‌های حادثه خیز استان برشمرد و بیان کرد: نبود فرهنگ رانندگی و عجله و شتاب برای رسیدن به مقصد از عمده علل انسانی بروز سوانح جاده‌ای است.

سرهنگ عزیزی درباره سانحه جاده‌ای روز گذشته محور فیروزان توضیح داد: اعضای یک خانواده با ۲ دستگاه خودروی «ام وی ام» و «پژو پارس» قصد سفر کرده که پدر این خانواده به علت آشنایی با مسیر و جاده جلوتر حرکت می‌کند.

وی بیان کرد: داخل خودروی سواری پژو پارس پدر خانواده، همسر ۵۰ ساله وی، دختر ۲۸ ساله و نوه دختری پنج ساله حضور داشتند که راننده بدون توجه به خودروی عبوری از مسیر مقابل وارد باند سبقت می‌شود.

رئیس پلیس راه استان همدان اظهار داشت: پهلوی سمت چپ تریلی ماک با پهلوی سمت چپ پژو پارس برخورد کرده و در این برخورد چرخ جلو ماک کنده شده و به خاطر خروج باد، سیستم ترمز تریلی ماک از کار می‌افتد.

سرهنگ عزیزی اضافه کرد: تریلی ماک که سوار بر پژو پارس شده بود بدون داشتن ترمز و با سرعت حدود ۸۰ کیلومتر در ساعت به میزان ۱۰۰ متر این وسیله نقلیه را به جلو هدایت کرده و موجب تخت و له شدن پژو پارس و مرگ چهار سرنشین این خودرو می‌شود.

وی گفت: همچنین راننده یک دستگاه «برلیانس» با دیدن این صحنه با شتاب ترمز کرده اما هنگام هدایت سواری پژو پارس توسط تریلی ماک به سمت جلو، آنها با «برلیانس» نیز برخورد کرده و موجب بروز خسارت مالی به این خودرو شدند.

رئیس پلیس راه استان همدان سبقت غیرمجاز راننده سواری پژو را عامل بروز این سانحه فوتی دانست و بیان کرد: رانندگان باید در سربالایی، سرازیری، پیچ‌ها و مواقع بروز باد، طوفان و محدودیت دید از سبقت پرهیز کنند.

سرهنگ عزیزی افزود: خطوط مقطعه به تنهایی به معنای مجاز بودن برای سبقت نیست بلکه باید مسیر مقابل برای عبور باز باشد همچنین محدودیت دید افقی به خاطر شرایط جوی وجود نداشته باشد.

وی اظهار داشت: با توجه به افزایش مراودات اقتصادی با کشور عراق میزان تردد کامیون‌ها از جاده‌های این استان به سمت نقاط مرزی افزایش داشته است به گونه‌ای که آمار تردد از ۴۲ میلیون در سه ماهه سال گذشته به ۴۹ میلیون تردد در بهار امسال افزایش داشته است.

۷۵۲۶/‏۲۰۸۷

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کاهش تصادفات راهسازی تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۸۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکوردشکنی شمس و مولانا در سینمای ایران؛ «مست عشق» نیامده از ۵ فیلم سبقت گرفت

آفتاب‌‌نیوز :

 در شرایطی که گیشه سینما‌ها تحت تاثیر اکران دو فیلم کمدی «تمساح خونی» و «سال گربه» قرار دارد، فروش ۱۱ میلیاردی «مست عشق» در دو روز اول اکران نوید یک رقیب جدید برای کمدی‌های در حال اکران را می‌دهد.

مست عشق ساخته حسن فتحی با حضور پارسا پیروزفر و شهاب حسینی اتفاق بی سابقه‌ای را در گیشه رقم زد و موفق شد طی دو روز اول اکران با جذب بیش از ۱۶۰ هزار مخاطب فروشی بالغ بر ۱۱ میلیارد تومان را به ثبت رسانده است که برای یک فیلم غیرکمدی موفقیتی بزرگ محسوب می‌شود.

پس از سال‌ها این اولین باری است که یک فیلم غیرکمدی موفق به شکستن این رکورد می‌شود، به گونه‌ای که «مست عشق» تنها در دو روز اول اکران توانست خود را به رتبه چهارم فروش کلی سینمای ایران در سال جدید برساند و بالاتر از فیلم‌هایی نظیر آسمان غرب، آپاراتچی، پرویز خان، نوروز و ایلیا در جستجوی قهرمان قرار گیرد.

شهاب حسینی در نقش (شمس تبریزی)، پارسا پیروزفر در نقش (مولانا)، حسام منظور در نقش حسام الدین چلبی (همنشین و شاگرد مولانا)، هانده ارچل در نقش (کیمیاخاتون)، بنسو سورال در نقش (مریم)، بوراک توزکوپاران در نقش سلطان ولد (فرزند بزرگ مولانا)، هالیت ارگنچ (پدر مولانا) و بوران کوزوم در نقش علاءالدین (پسر مولانا) در «مست عشق» بازی کرده اند.

این فیلم برشی از زندگی مولانا و شمس تبریزی در سال‌های ۶۴۰ تا ۶۴۵ هجری قمری می‌باشد که رابطه مولانا با شمس تبریزی، عشقی که مولانا به او داشت، تأثیر فراوان شمس بر زندگی و اشعار مولانا، و عشق او به خدا و عرفان او را به تصویر می‌کشد. 

در جدول فروش سینمای ایران در حال حاضر تمساح خونی به کارگردانی جواد عزتی با بیش از ۱۱۹ میلیارد تومان فروش در آستانه ۲ میلیونی شدن تماشاگران خود است و پس از این فیلم درام اجتماعی «بی‌بدن» با بیش از ۳۰ میلیارد فروش و کمدی «سال گربه» با ۲۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان فروش در رتبه‌های دوم و سوم قرار دارند.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • رکوردشکنی شمس و مولانا در سینمای ایران؛ «مست عشق» نیامده از ۵ فیلم سبقت گرفت
  • مبارزه با بیماری زنگ زرد غلات در ۲۶۱ هکتار از مزارع آذربایجان‌غربی
  • ایمن سازی نقاط حادثه خیز جاده‌های خوزستان در دستور کار قرار گیرد
  • واژگونی خودرو سواری در جاده رامجرد به درودزن
  • مطهری دومین چهره‌ای که بعد از خداداد عزیزی از تیم ملی جدا شد
  • سرشاخه کاری درختان گردو در نهاوند
  • روند تخصیص اعتبارات باندهای دوم خراسان‌جنوبی شتاب می‌گیرد
  • ساخت باندهای دوم محورهای مواصلاتی خراسان جنوبی شتاب می‌گیرد
  • آغاز عملیات تعریض جاده کوشکک در گتوند
  • آغاز اجرای پروژه تعریض محور دهگلان_ بلبان آباد