Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدمحسن محمودی بعد از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران حاضر در دفتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ورامین با اشاره به ضروریت تبیین جنایات آمریکا برعلیه ملت ایران در عصر حاضر اظهار کرد: امروز مجامع جهانی با الفظ اتو کشیده به دنبال بزک کردن چهره آمریکا هستند و هم اکنون تهدیدات و فریبکاری های آمریکا را به عینه مشاهد می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به ابتکار مقام معظم رهبری در نامگذاری هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی افزود: از ششم الی دوازدهم تیرماه به عنوان هفته بازخوانی حقوق بشرآمریکایی نامگذاری شده است و باید از این فرصت برای روشنگری و بصیرت افزایی در میان مردم استفاده کرد.

محمودی گفت: جوانان ما، جنایات دهه ۶۰ دشمنان انقلاب اسلامی را مشاهد نکرده اند و با توجه به اتفاقات اخیر منطقه ای و جهانی، بزرگداشت هفته بازخوانی و حقوق بشر آمریکایی در سال جاری از اهمیت دو چندانی برخورددار است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در خصوص برنامه های در نظر گرفته شده برای هفته حقوق بشر آمریکایی در ورامین گفت: مراسم محوری شهرستانی روز چهارشنبه پنجم تیرماه پس از نماز مغرب و عشا در مسجدامام حسن مجتبی (ع) روغنکشی برگزار می شود.

وی بر ضرورت حضور مسئولان ادارات و نهادهای ورامین به ویژه مدیران قضایی در تمامی مراسم و برنامه های محوری ستادی تاکید کرد و افزود: مراسم محوری روستایی بخش مرکزی ورامین نیز در روستای «احمدآباد وسط» و مراسم محوری روستایی بخش جوادآباد در روستای «آبباریک»، مراسم محوری در خیرآباد نیز در مسجد جامع ولیعصر (عج) برگزار خواهد شد.

محمودی از برگزاری مراسم محوری با حضور مسئولان ادارات و نهادها به یاد شهید «کچویی» رییس زندان «اوین» خبر داد و گفت: این مراسم به همت رییس دادگستری شهرستان در ندامتگاه «خورین» ورامین برگزار خواهد شد.

رییس ستاد حقوق بشرآمریکایی استان تهران از جلسه پرسش و پاسخ مقامات قضایی با شهروندان در نماز جمعه ورامین روز جمعه هفتمچ تیرماه، سخنرانی و روایتگری جانبازان شیمیایی در مساجد و پایگاه های بسیج، دیدار با جانبازان شیمیایی شاخص توسط مسئولان ادارات و نهادها، تقدیر از جانبازان شیمیایی در مراسم محوری روستایی بخش های مرکزی و جوادآباد و تبیین جنایات آمریکا علیه ملت ایران توسط مبلغین و روحانیون به عنوان بخشی از برنامه های اجرایی در هفته حقوق بشر آمریکایی خبر داد و گفت: برگزاری همایش هفته حقوق بشر آمریکایی در ادارات، برپایی محفل انس با قرآن، نمایشگاه کتاب و نشست های روشنگری و بصیرتی در ندامتگاه خورین در هفته افشای حقوق بشر آمریکایی و شعرخوانی شعرا با موضوع حقوق بشر آمریکایی و استکبار ستیزی در مساجد شاخص شهرستان ورامین به ویژه در برنامه های مناسبتی این ایام از دیگر برنامه های در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: نصب بنر و تبلیغات محیطی با موضوع حقوق بشر آمریکایی مقابل ادارات و نهادهای شهرستان، راه اندازی ایستگاه صلواتی در هفتم تیرماه در حاشیه نماز جمعه ورامین، حضور کارشناسان دادگستری در مساجد و ارائه مشاوره به مردم و برگزاری جلسات پرسش و پاسخ مسئولان قضایی در اماکن عمومی به ویژه مساجد از دیگر برنامه هایی است، که برای این هفته طراحی شده است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: برگزاری نشست حلقه های صالحین با موضوع حقوق بشر آمریکایی و جنایات منافقین، درج سخنان امام راحل و مقام معظم رهبری درباره حقوق بشر آمریکایی و شخصیت شهید بهشتی در سربرگ مکاتبات اداری، برپایی محافل خاطره گویی توسط جانبازان شیمیایی در مساجد و پایگاه های بسیج و فضاسازی شهری و تبلیغات محیطی مرتبط با هفته حقوق بشر امریکایی در این هفته اجرایی می شود.

کد خبر 4650886

منبع: مهر

کلیدواژه: جشنواره حقوق بشر آمریکایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۹۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم استقبال از شهید گمنام در فرودگاه شهید صدوقی یزد، پنجشنبه همین هفته

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سرهنگ زارع گفت: مراسم استقبال مردمی از شهید گمنام در فرودگاه شهید صدوقی یزد، پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه ساعت ۷:۳۰ برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه شب پنجشنبه هم مراسم گرامیداشت شهدای امنیت استان با حضور پیکر مطهر شهید گمنام و قرائت دعای ندبه در امامزاده سید جعفر محمد (ع) یزد واقع دربلوار جمهوری برگزار می‌شود، ادامه داد: در روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه هم مراسم وداع با این شهید گرانقدر ساعت ۲۰ در گلزارشهدای فیروز آباد اشکذربرگزار می‌شود. 
مدیرکل حفظ آثار ونشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد، خاطرنشان کرد: این شهید گرانقدر در سالروز شهادت امام جعفرصادق (ع) شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه در پارک بزرگ اشکذر پس از تشییع به خاک سپرده می‌شود.
سرهنگ زارع از عموم مردم ولایتمدار دارالعباده برای شرکت در مراسم تشییع و خاکسپاری این لاله‌ی بی نام نامدار وطن دعوت کرد.

دیگر خبرها

  • بررسی ابعاد حقوقی تجمع دانشگاهیان آمریکا در دانشگاه قم
  • نقش محوری کارگران در تحقق شعار سال
  • ابعاد حقوقی تجمع دانشگاهیان آمریکا در دانشگاه قم بررسی شد
  • مراسم استقبال از شهید گمنام در فرودگاه شهید صدوقی یزد، پنجشنبه همین هفته
  • «با شما سربلندیم» شعار محوری دهه کرامت شد
  • صنعتگران ذوب آهن اصفهان برای ایران قوی تلاش می کنند
  • آئیین تجدید میثاق با شهدا در گناوه برگزار شد
  • برگزاری مراسم پایانی هفته هنر انقلاب اسلامی خوزستان
  • آمریکا نسخه‌های حقوق‌بشری را در کشور خودش هم اجرا نمی‌کند
  • تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات؛ یک هفته تا رأی‌گیری