Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست تخصصی دانش افزایی معارف امام صادق(ع) امروز(سه شنبه ۴تیرماه) در درمحل سالن شهیدآوینی ساوه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، حجت الاسلام «سید علی احمدی» در این نشست گفت: به استناد تاریخ، جامعه اسلامی بعد از پیامبر(ص) دچار انحراف اعتقادی و از حقیقت اسلام محمدی دور شد این انحراف براساس راه کارهای غلطی بود که درجامعه به اجرا درآمد همانند حذف اهل بیت از کنار قرآن و منع نگارش ونشر و تبلیغ احادیث نبوی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

یکی از استادان مرکز تخصصی تبلیغی مؤسسه آموزش عالی حوزوی خاتم النبین(ص) افزود: این انحراف روز به روز درجامعه فراگیر و آسیب زا تر می شد تا آنکه در برهه ای از تاریخ احکام اسلامی رو به فراموشی گذاشته شد، بعداز چنین تاریخی امام صادق(ع) به خاطر وجود و حقیقت تاریخی مناسب توانست جامعه را از این انحراف نجات دهد و با شش راهکار این انحراف را مهار کند.

 

 

وی راهکار اول را تربیت شاگردان ممتاز و توانمند که امام صادق(ع) که در چهار محور شاگردان خود را تربیت کرد،آموزش اعتقادی، توحیدی، امامت و مهدویت، آموزشی مباحث اخلاقی و خانوادگی،آمادگی برای نشرعقاید به روش صحیح دینی برای یاران و اصحاب دانست.

 

 

حجت الاسلام احمدی راهکار دوم را تبلیغ حداکثری در فعالیت های امام صادق(ع) عنوان کرد و ادامه داد: راهکار سوم شیوه تعامل امام صادق با حکومت های زمان خود، راهکارچهارم، برخورد امام صادق(ع) با فرق انحرافی همانند صوفیه بود.

 

 

این  استاد مرکز تخصصی تبلیغی مؤسسه آموزش عالی حوزوی خاتم النبین(ص) اظهار عمومی اعلام اهل بیت به ویژه امامت و مهدویت و  توجه خاص به زیارت و عزاداری برای اهل بیت به ویژه امام حسین(ع) در شیوه رفتاری امام صادق(ع) را راهکار پنجم و ششم امام صادق در مبارزهباانحراف برشمرد.

 

 

حجت الاسلام احمدی تصریح کرد: این شش راهکار توانست جامعه اسلامی را از تباهی و پوشالی بودن نجات دهد و آنان را به سمت هدایت و کمال راهنمایی کند،هرچند بسیاری این مسیر را انتخاب نکردند.

 

 

نشست تخصصی دانش افزایی معارف امام صادق(ع) با همکاری اداره فرهنگ و ارشاداسلامی ساوه، مرکز تخصصی تبلیغی مؤسسه آموزش عالی حوزوی خاتم النبین(ص) و مؤسسه قرآنی حضرت صاحب الزمان(عج) با حضور حجت الاسلام سیدعلی احمدی برگزار شد.

 

 

 

پایان پیام/87

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت کانون های فرهنگی هنری مساجد اوقات فراغت خبرگزاری شبستان کانون مساجد خطبه نماز جمعه نماز جمعه مجلس شیراز استان بوشهر شهادت امام جعفر صادق ع نشست تخصصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۹۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون تخصصی اعطای مدرک حفظ قرآن کریم

 

نوزدهمین دوره آزمون تخصصی اعطای مدرک به حافظان قرآن کریم برگزار شد.

رئیس اداره قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی استان گفت: در این آزمون ۲۳۷ شرکت کننده در دو بخش خواهران و برادران در دو حوزه اراک و ساوه با هم به رقابت پرداختند.

حجت الاسلام شریفی با بیان اینکه ۱۸۲ نفز از داوطلبان در حوزه اراک و ۵۵ نفر در حوزه ساوه است، افزود: شرکت کنندگان پس از کسب نمره قبولی درآزمون کتبی به مرحله شفاهی حفظ ۱۰ جزء، ۲۰ جزء و ۳۰ جزء راه خواهند یافت.

او گفت: حضور بانوان را پیشتاز در حفظ قرآن قرآن دانست و گفت: حضور بانوان در این دوره چشمگیر است. 

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) در پیشوا برگزار شد
  • فتنه با لباس مشکی تا انحراف در دین/تقیه سازو کار امام صادق بود
  • نشست تخصصی «نگاهی به مفهوم امت در کلام و سیره امام صادق(ع)» برگزار می‌شود
  • استان بوشهر در عزای امام جعفر صادق (ع) به سوگ نشست
  • امام صادق(ع)‌ پرچمدار ترویج معارف شیعه و مبارزه با تحریف دین بود
  • آزمون تخصصی اعطای مدرک حفظ قرآن کریم
  • معاونت پرورشی باید در مدارس تقویت شود
  • نقش تاثیرگذار مادران برای جذب جوانان به مساجد
  • برگزاری نشست‌های تخصصی بیست و هشتمین همایش و نمایشگاه ملی مهندسی نقشه‌برداری
  • سومین نشست هم‌اندیشی سخنرانان اعزامی به عتبات عالیات برگزار شد