Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

 در پی انتشار خبری در برخی رسانه ها به نقل از دو تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی مبنی بر نفوذ در وزارت نفت، به واسطه ارتباطات یک خانم با تعدادی از مدیران  وزارت نفت با هدف اختلال و تصمیم سازی در جهت خواسته های دشمن، یک مقام آگاه در وزارت اطلاعات ضمن نادرست خواندن خبر مذکور  به ایسنا گفت: محتوای پرونده‌های امنیتی صرفا در اختیار مراجع ذی صلاح قضایی قرار می‌گیرد و بیان اتهاماتی از این دست توسط هر فرد یا مرجع دیگری فاقد اعتبار می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده نزدیک به جبهه پایداری روز یکشنبه در گفتگو با خبرگزاری فارس گفته بود: اخیرا نهادهای امنیتی یک باند نفوذی را دستگیر کردند که با نفوذ در میان تعدادی از مدیران وزارت نفت در جهت تکمیل پازل دشمن اقدام می‌کردند و در راس این باند خانمی قرار داشت که با نفوذ بین 16 نفر از پرسنل مهم و تاثیرگذار وزارت نفت نفوذ کرده بود و توانسته بود تصمیمات مهمی را در وزارت نفت مسکوت بگذارد و ضربه کاری را در این جنگ اقتصادی به کشور وارد کند. 

حاجی دلیگانی مدعی شده بود: این خانم همانطور که گفته شد با 16 نفر از مقامات تاثیرگذار وزارت نفت ارتباط داشته است که این مقامات با همراهی این خانم تصمیمات غلطی را در جهت خواسته‌های دشمن و برعلیه منافع ملی کشور اتخاذ می‌کردند.

 

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۹۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز رقابت بیش از ۲۳ هزار هرمزگانی در مرحله نخست کنکور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز خلیج فارس، نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در هرمزگان گفت: آزمون کنکور رشته‌های زبان و هنر هم با دو هزار و ۶۰۰ نفر عصر امروز ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه برگزار می‌شود.
شهرام گلزاری افزود: ۲۳ هزار و ۲۹۸ داوطلب هرمزگانی در پنج گروه امتحانی در مرحله نخست کنکور نام نویسی کرده اند.

بیشتر بخوانید؛ فرصت دوباره برای نام نویسی کنکور
وی با اشاره به اینکه داوطلبان ۶۹ درصد خانم و ۳۱ درصد آقا هستند، افزود: از این شمار ۱۶ هزار و ۶۹ تن خانم و ۷ هزار و ۲۲۹ تن آقا هستند.
نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در هرمزگان گفت: کنکور رشته علوم تجربی هم روز جمعه هفتم اردیبهشت ساعت ۸ صبح برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه داوطلبان کارت ورود به جلسه و مدرک شناسایی عکس دار همراه داشته باشند، افزود: داوطلبان یک ساعت پیش از شروع آزمون در محل حضور داشته باشند و از آوردن لوازم الکترونیکی، تلفن همراه، ساعت هوشمند و خوراکی خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • موضوع حجاب و عفاف از برنامه دشمن و مقابله جبهه کفر برابر حق است
  • بیمارستان رضوی مشهد: تکذیب فروش اسناد حاوی اطلاعات بیماران به عنوان کاغذ باطله
  • تکذیب فروش اسناد حاوی اطلاعات بیماران به عنوان کاغذ باطله
  • پایان برگزاری نوبت اول کنکور در هرمزگان
  • جنجالی که نماینده مشهد درباره «بمب اتم» برپا کرد؛ کریمی قدوسی کیست؟
  • آغاز رقابت بیش از ۲۳ هزار هرمزگانی در مرحله نخست کنکور
  • تکذیب کشف خودروی بمب‌گذاری شده در موصل
  • روزهایِ آخر کریمی قدوسی در پارلمان؛ طلایه دار ادعاهای تکذیب شده /توئیت های عضو پایداری دردسر هسته ای ایجاد خواهد کرد؟
  • سخنرانی اخیر ابوعبیده، نویدبخش پیروزی مقاومت بود
  • کنایه رئیس سازمان تأمین اجتماعی به مشاغل سخت! / جدّیت قالیباف به روایت یک عضو جبهه پایداری