Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس گفت که کنفرانس بحرین و معامله قرن مرده متولد شده‌اند. ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۶ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از فلسطین الیوم، اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس گفت که معامله قرن و کنفرانس بحرین مرده متولد شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی طی سخنانی در کنفرانسی ملی مقابله با معامله قرن و کنفرانس بحرین در نوار غزه افزود: امروز کشورهای مقاوم هواپیماهای آمریکا را سرنگون می‌کنند و این کشور را به چالش می‌کشند.

هنیه اظهار داشت: ملت ما در فلسطین و خارج از فلسطین در یک جبهه علیه قراردادها و کنفرانس‌هایی که با هدف به فراموشی سپردن مسئله فلسطین برگزار می‌شود قرار دارند.

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس گفت که ملت‌های عربی امروز بر محوری بودن مسئله فلسطین و قدس تاکید دارند.

وی تصریح کرد: کنفرانس بحرین با سالروز به اسارت گرفته شدن گیلعاد شالیط نظامی صهیونیستی توسط گردان‌های القسام همزمان شده است.

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس گفت: نه به معامله قرن، نه به عقب نشینی از یک وجب از خاک فلسطین، نه به وطن جایگزین و نه به پیوستن غزه یا کرانه باختری به اسرائیل.

هنیه گفت: درود به لبنان و همه کشورهایی که مخالف عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی و تسلیم شدن در برابر آمریکا هستند. درود به رئیس پارلمان کویت.

وی در ادامه گفت: من به شرکت کنندگان در نشست منامه می‌گویم که کنفرانس شما و خود شما از بین خواهید رفت و فروخواهید پاشید.

اعتصاب فراگیر در غزه و تظاهرات گسترده مردم لبنان در مخالفت با معامله قرن و کنفرانس بحرینالمرزوقی با انتقاد از عربستان: کنفرانس بحرین نمایش رسانه‌ای بیهوده برای جلب رضایت آمریکا است

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس گفت: ما در نقطه عطفی تاریخی قرار داریم و باید تدابیری سیاسی امنیتی و رسانه‌ای اتخاذ کنیم تا ابتکار عمل در دستان ما قرار بگیرد.

این مقام حماس اظهار داشت: ما آماده دیدار با ابومازن و رهبران فتح در غزه یا قاهره یا هر مکان دیگر هستیم. ما خواستار تشکیل دولت وحدت ملی که امور ما را در کرانه باختری و غزه و مکان‌های دیگر مدیریت کند هستیم.

هنیه گفت که انتفاضه یکپارچه ملت فلسطین کنفرانس بحرین را سرنگون خواهد کرد. 

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس گفت که هدف کنفرانس بحرین و معامله قرن مشروعیت بخشی به رژیم اشغالگر صهیونیستی است.

انتهای پیام/

R36348/P/S8,90,1115,1128/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۰۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس: اشغالگران نتوانستند مانع از پوشش اخبار غزه شوند

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) اعلام کرد که اشغالگران صهیونیست نتوانستند مانع از پوشش اخبار نوار غزه به جهانیان شوند.

به گزارش مشرق، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در روز جهانی آزادی مطبوعات به نقش رسانه‌ها در پوشش اخبار نوار غزه پرداخت و گفت: نقش رسانه‌ها را در عملیات «طوفان الاقصی» ارج می‌نهیم و تأکید می‌کنیم که جنایات اشغالگران علیه روزنامه‌نگاران، واقعیت تروریستی و تجاوزگرانه اشغالگران را پنهان نخواهد کرد.

جنبش حماس افزود که از آغاز تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه از هفتم اکتبر تاکنون ۱۴۶ نفر از اصحاب رسانه و روزنامه‌نگاران به شهادت رسیده‌اند.

جنبش مقاومت فلسطین اظهار داشت که اشغالگران نتوانستند مانع از پوشش اخبار فلسطین به جوامع عربی، اسلامی و بین‌الملل شوند و شکست خوردند.

مقاومت اسلامی فلسطین همچنین از همه نهادهای حقوق بشری خواست تخلفات و جنایات اشغالگران صهیونیستی علیه روزنامه‌نگاران فلسطینی را جرم‌انگاری کنند و به رژیم اشغالگر فشار بیاورند تا جلوی این جنایت‌ها را بگیرد و از تمام ابزارهای قانونی برای محاکمه اشغالگران در دادگاه‌های بین‌المللی تلاش کنند.

۲۱۰ روز از جنگ در غزه می‌گذرد، جنگی که به گفته سازمان ملل به قدری ویرانه از خود به جا گذاشته است که بازسازی غزه ممکن است ۸۰ سال زمان ببرد.

طبق آخرین آمار وزارت بهداشت غزه تاکنون ۳۴۵۹۶ نفر در غزه به شهادت رسیده و ۷۷۸۱۶ نفر نیز زخمی شده‌اند. از سوی دیگر سازمان امدادرسانی غزه نیز خبر داده است که بالغ بر پیکر ۱۰ هزار فلسطینی زیر آوار ساختمان‌ها مانده و در سایه وجود مواد منفجره در زیر آوارها و همچنین نبود امکانات لازم، تفحص پیکر همه شهدا ۳ سال طول خواهد کشید.

در این بین سازمان یونسکو نیز جایزه سالانه آزادی مطبوعات را به خبرنگاران غزه اختصاص داد و نقش آن‌ها را ستود.

دیگر خبرها

  • حماس از مواضع شجاعانه یمنی‌ها در حمایت از فلسطین قدردانی کرد
  • تقدیر جنبش حماس از مواضع شجاعانه یمن در حمایت از فلسطین
  • استقبال حماس از موضع‌گیری نیروهای مسلح یمن
  • حماس: اشغالگران نتوانستند مانع از پوشش اخبار غزه شوند
  • حماس خواستار قطع روابط کشور‌ها با رژیم صهیونیستی شد
  • حماس خواستار قطع روابط کشورها با رژیم صهیونیستی شد
  • گفت‌وگوی تلفنی هنیه و رئیس اطلاعات مصر درباره مذاکرات/هیئت حماس به‌زودی در قاهره
  • بیانیه پایانی پنجمین کنفرانس سالانه بین‌المجالس برای قدس در ترکیه
  • استقبال سخنگوی جنبش فتح از طرح گفت‌وگو با حماس به میزبانی چین
  • جنبش دانشجویی آمریکا اراده لازم برای تغییر را دارد