Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@19:51:04 GMT

خلاصه بازی شاندونگ و گوانگژو در ۴ تیر ۹۸ + فیلم

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۹۱۱۲۸

خلاصه بازی شاندونگ و گوانگژو در ۴ تیر ۹۸ + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، دو تیم شاندونگ و گوانگژو چین از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، به مصاف هم رفتند. این دیدار با نتیجه ۲-۳ به سود شاندونگ به پایان رسید. 

 

 

 

 

بیشتر بخوانید: کاشیما به دور بعدی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

انتهای پیام/

خلاصه دیدار شاندونگ و گوانگژو + فیلم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانلود فیلم فیلم ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۱۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فکر می‌کنید رئال را بردید اما این اتفاق نمی‌افتد!

به گزارش "ورزش سه"،  رئال مادرید شب گذشته در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه آلیانس آرنا روبروی بایرن مونیخ به میدان رفت و موفق شد این تیم را با نتیجه تساوی 2-2 متوقف کند و کار را به بازی برگشت بکشاند.

شاگردان کارلو آنچلوتی در آستانه قبول شکست در زمین بایرن بودند اما وینیسیوس جونیور توانست پنالتی که به سود این تیم اعلام شده بود را به گل تبدیل کند تا همه چیز در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو و در بازی برگشت مشخص شود.

 

آنری پس از پایان این بازی در گفتگو با شبکه CBS Sports و در تمجید از عملکرد رئال مادرید در این رقابت‌ها اظهار داشت:«وقتی مردم درباره رئال مادرید صحبت می‌کنند همیشه اما و اگرهای بسیاری را به کار می‌برند.

اینکه چطور لایپزیش نتوانست بیشتر گل بزند یا اینکه چطور آنها در دیدار برابر سیتی مالکیت توپ کمتری داشتند. این موضوع اهمیتی ندارد. شما فکر می‌کنید که آنها را برده‌اید و این تیم در مشت شماست اما این طور نیست. به همین دلیل است که آنها ۱۴ قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا دارند.»

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان + فیلم
  • خلاصه بازی ذوب آهن و نساجی + فیلم
  • خلاصه بازی استقلال خوزستان و ملوان + فیلم
  • خلاصه بازی آلومینیوم و فولاد + فیلم
  • خلاصه بازی مس رفسنجان و گل گهر + فیلم
  • خلاصه بازی استقلال و تراکتور + فیلم
  • فکر می‌کنید رئال را بردید اما این اتفاق نمی‌افتد!
  • خلاصه‌بازی الهلال و الاتحاد + فیلم
  • خلاصه بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ + فیلم
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ 2-2 رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2023/24)