Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@16:28:00 GMT

پیکر مطهر شهید عشریه روز شنبه در نکا تشییع می شود

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۹۱۹۲۳

پیکر مطهر شهید عشریه روز شنبه در نکا تشییع می شود

به گزارش ایرنا، پیکر این شهید والامقام اوایل هفته جاری به وطن بازگشت و در اختیار معراج شهدای تهران قرار گرفت. وداع با پیکر ایم شهید مدافع حرم دوشنبه شب در معراج شهدای تهران برگزار شد.

فرمانده سپاه ناحیه نکا سه شنبه شب به خبرنگار ایرنا گفت که مراسم وداع با پیکر این شهید گرانقدر جمعه شب در مصلای شهر نکا برگزار و مراسم تشییع هم روز شنبه ۸ تیر ماه از رو به روی سپاه نکا (توپخانه سابق) به سمت گلزار شهدا برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همسر شهید عشریه هم در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به برگزاری مراسم وداع در تهران و قم گفت: مراسم وداع با شهید عشریه، عصر دوشنبه سوم تیر ماه در معراج شهدای تهران و سپس مراسم مشابهی دوشنبه شب در دانشگاه امام حسین (ع) برگزار شد.

ساره عیسی پور افزود: بر اساس برنامه ریزی انجام شده، پیکر شهید عشریه شب و روز سه شنبه مهمان مردم قم و حضرت معصومه (س) است.

شهید ابراهیم عشریه یکی از مربیان و اساتید تاکتیک فنون نظامی و فارغ‌التحصیل دانشگاه افسری امام حسین (ع) بود که برای در اختیار گذاشتن دانش نظامی به عنوان مستشار به سوریه رفت و در همین جبهه نیز به شهادت رسید.

شهید ابراهیم عشریه ۲۰ اسفند ۹۴ لباس مدافعان حرم را بر تن کرد و ۳۵ روز بعد در ۲۴ فروردین ماه ۱۳۹۵ در منطقه العیس سوریه به شهادت رسید.

۷۳۳۲/‏۱۶۵۴

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مازندران نکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۱۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آئین وداع با پیکر مطهر شهدای تازه تفحص شده در امامزاده نرمی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛در این آئین زائران ومردم ولایتمدار با حضور در این آستان مقدس با ذکر فاتحه و گلباران پیکر‌های مطهر شهیدان با اهداف و آرمان‌های والای شهدای انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

دیگر خبرها

  • تشییع پیکر مطهر یک معلم شهید پس از ۳۹ سال
  • مراسم تشییع پیکر مطهر شهید «مرتضی غلامی» در گناوه برگزار شد
  • تشییع پیکر شهید گمنام در اشکذر + فیلم
  • شهدای تازه تفحص شده در دزفول و اهواز تشیع شدند
  • تشییع پیکر مطهر ٢ شهید گمنام در کرمان و رفسنجان/وداع با فرزندان روح الله در ديار حاج قاسم
  • مراسم تشییع پیکر مطهر ۴ شهیدتازه تفحص شده - اصفهان
  • پیکرهای شهدای گمنام در سراسر کشور تشییع شدند+ عکس و فیلم
  • تشییع پیکر چند شهید دفاع مقدس در مشهد و تهران
  • آئین وداع با پیکر مطهر شهدای تازه تفحص شده در امامزاده نرمی
  • مراسم وداع با پیکر مطهر شهید عشیری لیوسی در دزفول