Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-27@02:16:53 GMT

ماجرای تهیه بلیت برای برانکو چه بود؟

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۹۲۰۸۲

ماجرای تهیه بلیت برای برانکو چه بود؟

خبرگزاری تسنیم: امروز خبرهایی منتشر شد مبنی بر این که باشگاه پرسپولیس برای بازگشت برانکو به ایران بلیت تهیه کرده است. این در حالی است که پیش از این اعلام شده بود که برانکو به الاهلی پیوسته و مسئولان باشگاه پرسپولیس نیز امروز در ترکیه با گزینه‌های مد نظر خود برای سرمربیگری مذاکره کرده‌اند.

باشگاه پرسپولیس بلیت جدیدی برای برانکو تهیه نکرده و آنچه امروز مطرح شده در واقع همان بلیتی است که پیش از این باشگاه برای بازگشت برانکو تهیه کرده بود که با پیوستن این مربی به الاهلی بازگشتی هم در کار نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برانکو در صورتی که به الاهلی نمی‌رفت و تصمیم به ادامه فعالیت در پرسپولیس می‌گرفت باید امروز و فردا به تهران می‌آمد و موضوعی که هم اکنون مطرح شده نیز مربوط به همین ماجرا است.

مذاکره مسئولان باشگاه پرسپولیس با کاررا / پایان مأموریت استانبول
مسئولان باشگاه پرسپولیس با گزینه ایتالیایی مدنظر خود مذاکره کردند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم ایرج عرب مدیرعامل و مهدی محمدنبی و علی رغبتی دو عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس که برای مذاکره با گزینه‌های مدنظر این باشگاه به استانبول ترکیه سفر کرده بودند با ماسیمو کاررا سرمربی ایتالیایی جلسه‌ای برگزار کردند.

در این جلسه طرفین درباره مسائل مختلف صحبت و مذاکره کردند.

قرار است تکلیف سرمربیگری پرسپولیس تا چند روز آینده مشخص شود.

مسئولان پرسپولیس پس از مذاکره با کاررا عازم فرودگاه شدند تا به تهران بازگردند.

لمونیس: با ایرانی‌ها مذاکره کردم/ مشخص نیست سرمربی پرسپولیس شوم یا خیر؟
تاکیس لمونیس یونانی درباره مذاکره با مدیران پرسپولیس برای قبول سرمربیگری این تیم توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، مدیران تیم فوتبال پرسپولیس تهران که برای انتخاب جانشین برانکو ایوانکوویچ راهی ترکیه شده بودند، پس از مذاکره با گزینه‌های مدنظر تا ساعتی دیگر به تهران می‌رسند تا با توجه به تمام جوانت سرمربی جدید شان را انتخاب کنند. البته قرار است از فردا (چهارشنبه) ساعت ۱۸ تمرینات زیر نظر کریم باقری آغاز شود تا سرمربی خارجی سرخپوشان انتخاب و هدایت تیم را برعهده بگیرد.

یکی از گزینه‌های اصلی سرخپوشان، تاکیس لمونیس یونانی است. او سابقه مربیگری در تیم‌های المپیاکوس، لوادیاکوس، الرائد عربستان، پانینیوس و ... را دارد و در آسیا نیز کار کرده است. او همراه با المپیاکوس ۵ جام قهرمانی بدست آورده و اکنون با مدیران پرسپولیس در حال مذاکره است تا جایگزین برانکو شود.

مربی ۵۹ ساله پس از خروج از هتل در استانبول در گفت و گو با خبرنگاران بیان کرد: مذاکراتی با باشگاه پرسپولیس داشتم و اکنون ۲ طرف باید شرایط را بررسی کنند تا تصمیم نهایی گرفته شود. شغل من مربیگری است و باید درباره تیمی که با آن مذکره کنم، بدانم و به طور طبیعی اطلاعات زیادی درباره ایران و پرسپولیس دارم.

او در مورد اینکه به دلیل مسائل مالی با پرسپولیسی‌ها به توافق نرسید، افزود: نه این موضوع درست نیست که بر سر مسائل مالی به توافق نرسیدیم، زیرا درباره این موضوع صحبت نکردیم. جلسه امروز برای آشنایی ما و مدیران پرسپولیس بود و باید در آینده دید که با پرسپولیس قرارداد می‌بندم یا خیر؟

لمونیس در پایان گفت:من هم مانند مدیران پرسپولیس در حال ترک استانبول هستم و قرار است با پرسپولیسی ها با ایمیل در ارتباط باشم.

اخبار داغ تصویری تکاندهنده از جنین دوقلو‌ها در زباله‌های رشت! فیلم | دزدی از ماکسیما در روز روشن و مقابل دوربین فیلم | پرواز شیئی عجیب و نورانی در آسمان سنندج فیلم | کلاهبرداری ۱۰ میلیاردی یک دهه هفتادی فیلم | زنی که تنها ساکن یک شهر در آمریکاست! زندگی تلخ دختری که در11سالگی عروس شد و حالا شوهرش پس از سالها حتی به دیدن فرزند خود نیامده

منبع: فردا

کلیدواژه: برانکو پرسپولیس الاهلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۲۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام اسامی برندگان قرعه کشی بلیت بازی پرسپولیس و سپاهان ویژه دارندگان "پرسپولیس کارت"

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی بانک شهر، همان‌طور که پیش از این اعلام شده بود، با همکاری مشترک میان باشگاه پرسپولیس و بانک شهر، به صورت مرتب میان دارندگان کارت هواداری، برای بهره‌مندی از بلیت مسابقات، کیت هواداری و دیگر هدایا، قرعه‌کشی انجام خواهد شد.

بدین منظور قرعه کشی بلیت بازی پرسپولیس و سپاهان صورت پذیرفت و به این مناسبت که هواداران، یار دوازدهم خوانده می‌شوند، ۱۲ نفر به عنوان برنده انتخاب شدند. همچنین هدایای نقدی از سوی بانک شهر و غیر نقدی از سوی باشگاه پرسپولیس برای این عزیزان ارسال می شود.
بر این اساس، به اطلاع هواداران می‌رساند؛ آقایان: ایرج کرمی دهقی، سید موسی اظهری، ابوالفضل شاهی رشیدآباد، محمد علیزاده فراش، مرتضی عاطفی کلاشمی،محمد متین رحمتی چشمه، محسن فخاری، همایون مرادی، محمدرضا زندی و خانم ها: بتول رجبی جلوانی، مهدیه هوشیارفر و الهام ونک برنده هدایای قرعه کشی مسابقه پرسپولیس و سپاهان شدند.
شایان ذکر است؛ قرعه‌کشی بین دارندگان پرسپولیس کارت بانک شهر در هفته‌های آینده نیز ادامه خواهد داشت. همچنین دارندگان این کارت می توانند از تخفیف 30 درصدی برای خرید بلیت بازی‌های خانگی پرسپولیس بهره‌مند شوند.
هواداران علاقمند می‌توانند کارت هواداری پرسپولیس را از بانک شهر به عنوان مجری انحصاری طرح به صورت حضوری و غیر حضوری، دریافت کنند.

دیگر خبرها

  • قطعی: آرنه اسلوت وارث میراث یورگن کلوپ شد
  • پاسخ شفاف مسوولان گیلان به مطالبات مردم از شبکه باران
  • «پاسخ»؛ ویژه‌برنامه شبکه باران برای پاسخگویی مسئولان به مطالبات مردم
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • زمان مذاکره پرسپولیس با سرمربی فصل بعد مشخص شد
  • اعلام اسامی برندگان قرعه کشی بلیت بازی پرسپولیس و سپاهان ویژه دارندگان "پرسپولیس کارت"
  • اضافه شدن دومنیکو تدسکو به فهرست گزینه‌های سرمربیگری میلان / گاتزتا
  • «کونته» گزینه ناپولی نیست/ «ایتالیانو» در یک قدمی «پارتنوپی»
  • ستاره پرسپولیس ایجنت ماشاریپوف نمی‌شود!
  • پاسخ مسئولان به مطالبات مردم در شبکه باران