Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت تجدید نظر به تخلفات ناشران سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب از تعیین تکلیف ۴۶ ناشر معترض به آرای صادره نمایشگاه تا پایان تیرماه خبر داد. ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۰۲:۴۵ فرهنگی ادبیات و نشر نظرات - اخبار فرهنگی -

نیکنام حسین‌پور رئیس هیئت تجدید نظر به تخلفات ناشران سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب از تعیین تملیف پرونده ناشرانی که به آرای صادره در نمایشگاه اعتراض داشتند،‌ تا پایان تیرماه خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:  پس از اعلام فراخوان مبنی بر ثبت اعتراض ناشران برای بررسی پرونده در هیئت تجدید نظر،‌ 46 ناشر اعتراض خود ار در مهلت مقرر قانونی ثبت کردند. تاکنون دو جلسه هیئت برگزار شده و ما هر جلسه پرونده 6 ناشر را بررسی کرده‌ایم.

مدیرعامل خانه کتاب هم‌چنین از مشخص شدن بودجه طرح تابستانه کتاب تا پایان هفته خبر داد و گفت:  معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی وعده داده است، بودجه تابستانه کتاب را تا پایان هفته جاری اعلام کند‌، در این راستا ما اقدامات زیرساختی را برای برگزاری تابستانه کتاب انجام داده و منتظر اعلام بودجه برای برنامه‌ریزی هستیم.

41 ناشر اعتراض خود را تحویل هیئت تجدید نظر دادند/ برگزاری جلسات پس از تعطیلات

در سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بالغ بر 130 رای برای ناشران متخلف صادر شد که برخی از این آراء منجر به تعطیلی غرفه ناشر و عدم حضور وی در نمایشگاه کتاب سال آینده و نمایشگاه‌های استانی شد.

انتهای پیام/                                                                        

R1013198/P/S4,35/CT1 واژه های کاربردی مرتبط سی و دومین نمایشگاه کتاب

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سی و دومین نمایشگاه کتاب سی و دومین نمایشگاه کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۲۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین تکلیف اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،معاون حقوقی و ثبتی اوقاف فارس گفت :از ابتدای امسال تا کنون  ۳۰ پلاک از اراضی فارس بین منابع طبیعی و اوقاف و امور خیریه فارس به وسعت  ۷۲۸ هکتار  تکلیف شد.
داوود عسکرپور افزود: این اراضی شامل اماکن مذهبی، اراضی زراعی و بافت مسکونی است.
 به گفته او؛ این ۳۰ پلاک در شهرستان‌های ممسنی، رستم، مُهر، ارسنجان، فیروزآباد، بوانات و مرودشت واقع شده است.

دیگر خبرها

  • تعطیلی یک کتابفروشی و آغاز غرفه‌سازی ناشران در نمایشگاه کتاب
  • وکیل: دادگاه انقلاب اصفهان توماج صالحی را به اعدام محکوم کرد/ دادگاه بدوی حکم دیوان عالی کشور را «ارشادی» خواند و اجرایش نکرد/ به حکم صادره اعتراض خواهیم کرد
  • مصلای امام خمینی (ره) تحویل ستاد برگزاری نمایشگاه کتاب تهران شد
  • مصلی امام خمینی (ره) تحویل ستاد برگزاری نمایشگاه کتاب تهران شد
  • تعیین تکلیف اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس
  • انجام مراحل پایانی غرفه‌سازی ناشران در نمایشگاه کتاب
  • غرفه‌سازی برای ناشران در فضای شبستان مراحل پایانی خود را طی می‌کند
  • کانون پرورش فکری با چندعنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید؟
  • بهای اجاره غرفه‌ در نمایشگاه‌کتاب منصفانه یا کاسب‌کارانه؟
  • بهادری جهرمی: تعیین تکلیف صدور مجوزهای کسب و کار با هیئت مقررات می‌باشد