Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ هنوز برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس بود و به کارش ادامه می داد که شایعه عجیبی در فضای فوتبال ایران پیچید: «افشین قطبی در فصل نوزدهم، هدایت پرسپولیس را برعهده می گیرد.» این خبر مثل پتک بر سر هواداران پرسپولیس فرود آمد و آنها را دچار شوک کرد. البته شایعه ای بیش نبود ولی به قدری جدی گفته شد که پرسپولیسی ها را ترساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قطبی در فصل هفتم با پرسپولیس به قهرمانی در لیگ رسید اما در لیگ هشتم عملکرد دلچسبی نداشت. در بازگشت به لیگ ایران، یک نیم فصل کاملا متوسط با فولاد سپری کرد و حالا دوباره قصد خروج از لیگ ایران را دارد ولی شایعه دوم، عجیب تر و پیچیده تر بود: «محسن خلیلی به همراه وکیل قطبی و یک ایجنت در رستورانی که متعلق به دایی افشین قطبی است، دیدار کردند و خلیلی قول داد زمینه حضور این مربی روی نیمکت پرسپولیس را فراهم کند.» این شایعه البته توسط تمام کسانی که نام شان در خبر آمده، تکذیب شد ولی شرایط را برای همه سخت کرد. این روزها، قطبی خارج از مرزهای کشور مشغول استراحت است. با او تماس گرفتیم و مصاحبه نسبتا طولانی داشتیم که می خوانید:
*در ابتدا، در مورد جدایی از فولاد صحبت کنید. آیا رازی در این اتفاق، پنهان بود؟
هیچ رازی وجود ندارد. ما می خواستیم با توجه به پتانسیلی که در باشگاه فولاد وجود داشت از جمله استادیوم عالی و امکانات حرفه ای، یک تیم خوب و حرفه ای بسازیم. برنامه من این بود که با فولاد به جمع تیم های بالای جدول برسم و بتوانم قدرت فوتبال خوزستان را نشان بدهم ولی مدیریت باشگاه نظر دیگری داشت.
*آنها مخالف برنامه های شما بودند؟
اصلا این طور نیست. من با مدیران فولاد چند جلسه هم برگزار کردم. همه می خواستند به تیم کمک کنند ولی شاید نمی توانستند که این کار را انجام بدهند. هر کسی، دلایل خاص خودش را دنبال می کند و من هم آن کسی نیستم که به دنبال ذهنیت دیگران بروم. وقتی فهمیدم انتظارات من برآورده نمی شود، تصمیم به قطع همکاری گرفتم.
*آیا امکان بازگشت شما به لیگ برتر وجود دارد؟
همیشه این امکان برای من وجود دارد. دیدید که با پیشنهاد فولاد خوزستان برگشتم و شاید با پیشنهاد تیم های دیگر مواجه شوم. یک موضوع مهم هم وجود دارد. من قهرمان لیگ ایران و سرمربی تیم ملی بودم پس انتظارات از من بسیار بالا است و باید بتوانم انتخابی داشته باشم که پاسخگوی انتظارات باشد. نمی خواهم در مورد آینده با شما حرف بزنم فقط منتظر اتفاقات بعدی می مانم.


*برسیم به سوال اصلی؛ پرسپولیسی ها با شما صحبتی کرده اند؟
نه. چطور؟
*شایعه شده وکیل شما با محسن خلیلی و چند نفر دیگر برای بازگشت به پرسپولیس جلسه داشته؟
نه این طور نیست. من اصلا از آن چه می گویید، خبری ندارم. قطعا اگر چنین موضوعی وجود داشت، خلیلی یا وکیلم با من تماس می گرفتند و همه چیز را می گفتند.
*پس همه این شایعات را تکذیب می کنید؟
وقتی اتفاقی رخ نداده، چرا باید دروغ بگویم؟ من هیچ پیشنهادی از پرسپولیس ندارم و کوچک ترین تماسی از سوی این باشگاه با من گرفته نشد. اگر مذاکره ای بود، حتما آن را اعلام می کردم. نه از سوی مدیران باشگاه با من تماسی گرفته شده و نه با وکیلم که در تهران است. ما کار خودمان را انجام می دهیم و برای پرسپولیس هم آرزوی موفقیت دارم.
*فصل آینده مربی گری نمی کنید؟
بله حتما. همین حالا هم چند پیشنهاد از اروپا و آسیای شرقی دارم ولی هنوز کارم را شروع نکرده ام چون برای یک انتخاب خوب باید احتیاط زیاد و مطالعه فراوانی داشته باشم. نمی خواهم یکباره سراغ انتخاب بعدی بروم. فکر می کنم این بار هم به باشگاه خوبی بروم.

256 43

کد خبر 1273803

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: افشین قطبی باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۲۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوهر مجتبی حسینی، یک پرسپولیسی بود

به گزارش "ورزش سه"، وقتی بازی آلومینیوم و پرسپولیس به ضربات پنالتی رفت،امید اصلی مجتبی حسینی و شاگردانش برای صعود به دور بعدی جام حذفی به عملکرد احمد گوهری دروازه‌بان خود بود.

گلر سابق پرسپولیس که در طول 120 دقیقه بازی هم با وجود دریافت 4 گل چند سیو فوق‌العاده داشت و توانست تیمش را در بازی نگه دارد، در ضربات پنالتی فوق‌العاده کار کرد و در نقشی منجی ظاهر شد.

گوهری وقتی آلومینیومی‌ها با از دست رفتن پنالتی امیر نوری و برخورد توپ به تیر دروازه کمی نگران شده بودند، توانست با مهار ضربه دانیال اسماعیلی‌فر تیمش را به بازی برگرداند و در ادامه آخرین ضربه پنالتی پرسپولیس را در شرایط برابر دو تیم از وحید امیری گرفت تا تیمش را در آستانه برد مهم و بزرگ قرار بدهد.

دروازه‌بان باتجربه آلومینیومی‌ها که امسال از پرسپولیس به اراک رفته ، مقابل تیم سابق خود نمایشی خوب داشت و در نهایت از خوشحالی از پوست خود نمی‌گنجید. او بعد از مهار پنالتی وحید امیری به سمت او رفت و با حرفی به خوش و بش کرد تا حسابی شب خوبی را پشت سر گذاشته باشد.

دیگر خبرها

  • قصه عبرت آموز یک دزد!
  • تعویض‌های اوسمار پرسپولیس را زمین زد
  • نمایش هیجان‌انگیز پرسپولیس و افسوس بزرگ یحیی
  • جام حذفی همیشه برای من خوش‌یمن است
  • بزرگ: جام حذفی همیشه برای من خوش‌یمن است
  • اگر یحیی گل‌محمدی این ۲ بازیکن را داشت...
  • قاسم‌پور: مدیران آگاه و سالم باشند کار فوتبال خوب پیش می‌رود
  • (تصویر) وقتی علی دایی خواننده شد!
  • گوهر مجتبی حسینی، یک پرسپولیسی بود
  • اعتراف پپ: انتظار نداشتم برای قهرمانی بجنگیم