Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاردار سوریه در اردن تأکید کرد که کشورش هرگز روابط با ایران را فدای بازگشت به کرسی خود در اتحادیه عرب نخواهد کرد.به گزارش بلاغ،«أیمن علوش» کاردار سفارت سوریه در اردن بر روابط تنگاتنگ بین دمشق و تهران تأکید کرد.

علوش در مصاحبه با خبرگزاری روسی اسپوتنیک  گفت: «پس از پیروزی انقلاب (اسلامی ایران) به دلیل مواضع درخشان آن در خصوص مسئله فلسطین، روابط ما با ایران تقویت شد و ایستادگی ایران در کنار سوریه در جنگ علیه آن، این روابط را مستحکم‌تر کرد».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: «چگونه می‌توان کسی را که در کنار سوریه ایستاد، فدای رژیم‌هایی کرد که علیه سوریه توطئه کرده و به برقراری روابط با رژیم اشغالگر روی آورده و آن را دوست وفادار خود و هر کسی که مخالف آن باشد، دشمن خود می‌دانند».

وی همچنین گفت: اتحادیه عرب برای آنکه شایسته نام خود باشد بایستی به اصول خود در خصوص امنیت ملی عربی و مواضع قبلی آن در قبال رژیم اشغالگر صهیونیستی بازگردد و مهم نیست سوریه به اتحادیه عرب بازگردد بلکه مهم این است که این اتحادیه به نقش خود بازگشته و نماینده ملت‌ها و خواسته‌ها آن‌ها باشد.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۳۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر امور خارجه: در مسیر تدوین یک نقشه راه برای بازگشت روابط ایران و مصر هستیم

به گزارش قدس آنلاین، «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه کشورمان در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به آتش بس پایدار در غزه، اظهار داشت: اگر امریکایی‌ها به وعده شأن عمل کنند و نسبت به آتش بس پایبند باشند، همه چیز برای یک آتش بس پایدار فراهم است.

وی ادامه داد: نتانیاهو و اندک افراد افراطی در آن سوی معادله همه تلاش خود را به کار می‌گیرند تا این اتفاق نیفتد چرا که آتش بس در غزه می‌تواند به معنای پایان رژیم صهیونیستی باشد.

وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به رایزنی‌ها با وزیرخارجه مصر، افزود: گفت‌وگوهای خوبی با «سامح شکری» وزیرخارجه مصر داشتیم. در مسیر تدوین یک نقشه راه برای بازگشت روابط طبیعی بین ایران و مصر هستیم.

امیرعبداللهیان در مورد عملیات وعده صادق، تصریح کرد: با دوستان و همسایگان خود روابط قوی داریم؛ دو روز قبل از عمیات «وعده صادق» از طریق همسایگان در منطقه به طرف امریکایی اعلام کردیم که ما هدفمان تنبیه رژیم اسرائیل است. هشدار دادیم اگر در هر مقطعی آمریکا وارد اقدام علیه منافع ایران شود پاسخ ما برروی پایگاه‌های آمریکا در منطقه فوری و قطعی خواهد بود.

وی ادامه داد: امیدواریم پاسخی که جمهوری اسلامی ایران به گستاخی‌های رژیم صهیونیستی داد منجر به کاهش جنایات در منطقه شود.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • وزیر امور خارجه: در مسیر تدوین یک نقشه راه برای بازگشت روابط ایران و مصر هستیم
  • امیرعبداللهیان: در مسیر بازگشت روابط عادی دیپلماتیک بین ایران و مصر هستیم
  • در مسیر تدوین یک نقشه راه برای بازگشت روابط ایران و مصر هستیم
  • حماس: تحت فشار نظامی، هیچ طرحی را برای توقف جنگ غزه نخواهیم پذیرفت
  • درس‌های خانم دیپلمات؛ هیچ‌تضمینی وجود ندارد!
  • هنیه در گفتگو با النخاله: هرگز از مواضعمان کوتاه نخواهیم آمد
  • آنروا: رفح را ترک نخواهیم کرد
  • هشدار آنروا درباره حمله اسرائیل: رفح را ترک نخواهیم کرد
  • شلیک ۷۰ راکت از لبنان به جولان اشغالی سوریه
  • گزارشی از حملات توپخانه‌ای اشغالگران به حومه درعا در سوریه